تفریحات کیش

ساحل مرجان کیش؛ با انواع تفریحات سرگرم کننده 

جزیره کیش به عنوان یکی از زیباترین نقاط گردشگری کشورمان ایران، جذابیت‌های زیبایی برای گردشگران دارد. این جزیره با سواحل متعددی که دارد، شناخته می‌شود و یکی از سواحل زیبای آن ساحل مرجان کیش است. ساحل مرجان در قسمت شرقی جزیره واقع شده و مرکز خرید مرجان در این پارک ساحلی یکی از مشهورترین بازارها جزیره به حساب می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با ساحل زیبا با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.  

معرفی ساحل مرجان کیش

یکی از سواحل زیبا و دیدنی جزیره ساحل مرجان است. این ساحل در قسمت شرقی جزیره واقع شده و در مجاورت بازار مرجان قرار دارد. بنابراین با مراجعه به ساحل مرجان کیش می‌توانید از خرید از بازار مرجان هم لذت ببرید. در این ساحل زیبا امکان استفاده از تفریحات آبی هم وجود دارد. همچنین می‌توانید با دوچرخه سواری در ساحل مرجان از زیبایی‌های ساحل و هوای مطبوع جزیره لذت ببرید.   

امکانات ساحل مرجان

فضای سبز زیبا و آلاچیق‌های راحت ساحل مرجان کیش فضای مناسبی برای تفریح و استراحت خانواده‌هاست. آلاچیق‌ها مجهز به سیستم روشنایی و باربیکیو هستند و موقعیت ایده‌الی برای درست کردن کباب دارند. 

همچنین وجود چند بوفه و چایخانه و رستوران در این ساحل باعث شده تا مشکلی برای تهیه نوشیدنی و غذا و میان وعده نداشته باشید. پیست دوچرخه سواری ساحل مرجان هم موقعیت مناسبی برای دوچرخه سواری کنار دریاست.

دیگر امکانات این ساحل عبارتند از کایت ‌سواری، شاتل، غواصی در ساحل مرجان، جت اسکی، پاراسل، قایقهای تفریحی، فلای برد، بنانانا سواری و وسایل بازی کودکان. گفتنی است که در بین این امکانات تفریحی که میتوانید از آن بهره ببرید تفریحات آبی مورد توجه گردشگران زیادی قرار میگیرد که به منظور استفاده از این تفریحات خاص و مهیج، کارشناسان از قبل به شما به مدت نیم ساعت آموزش میدهند که پس از آن میتوانید با خیالی آسوده، بدون داشتن کوچکترین ترسی از این امکانات بهره ببرید و خاطرهای شیرین و دلپذیر برای خود و خانوادهاتان رقم بزنید.  

کشتی یونانی نماد ساحل مرجان

  یکی از نمادهای منحصر به فرد و زیبای جزیره کیش کشتی به گل نشسته یونانی است. این کشتی در سال ۱۳۴۵ در مسیر کشور یونان گرفتار طوفان شد و برای همیشه در ساحل مرجان به گل نشست. هر چند کارگران یونانی تمام تلاش خودشان را برای جا به جایی این کشتی کردند اما کشتی تصمیمش را برای آرام گرفتن در این ساحل زیبا گرفته بود.

هتل‌های ساحل مرجان

ساحل مرجان کیش یکی از سواحل پر هتل جزیره است. از جمله مهم‌ترین هتل‌های این ساحل می‌توان به هتل داریوش، هتل ارم و هتل پارمیس اشاره کرد. در صورت اقامت در هر کدام از این هتل‌ها به راحتی می‌توانید به ساحل زیبای مرجان رفت و آمد کنید.

سوالات متداول:

  • نزدیک‌ترین بازار به ساحل مرجان کیش کجاست؟

بازار مرجان نزدیک‌ترین مرکز خرید به ساحل مرجان است.

  • معروف‌ترین هتل‌ها به ساحل مرجان کدام هتل‌ها هستند؟

از جمله مهم‌ترین هتل‌های این ساحل می‌توان به هتل داریوش، هتل ارم و هتل پارمیس اشاره کرد.

  • ساحل مرجان چه تفریحات آبی دارد؟

کایت ‌سواری، شاتل، غواصی، اسکی، پاراسل، قایق‌های تفریحی، فلای برد و بنانانا سواری از جمله تفریحات آبی ساحل مرجان کیش هستند.

نتیجه‌گیری:

ساحل مرجان کیش از سواحل زیبا و دل‌انگیز جزیره است. این ساحل علاوه بر زیبایی‌هایش از امکانات ویژه‌ای از جمله آلاچیق، سیستم روشنایی و باربیکیو برخوردار است. بازار مرجان کیش در مجاورت ساحل قرار دارد و در کنار پیاده‌روی و تفریح در ساحل می‌توانید از خرید در بازار هم لذت ببرید. 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا