اقامتگاه ها

هتل ارم کیش؛ پلکانی از دریا تا آسمان

هتل ارم کیش یکی از هتل‌های ۴ ستاره پرطرفدار در جزیره است. این هتل به صورت پلکانی طراحی شده و به همین دلیل ۷۰ درصد اتاق‌های هتل ارم دید به دریا دارند. به عقیده بسیاری از مسافران کیش، این هتل امکاناتی فراتر از یک هتل ۴ ستاره دارد و همین مسئله دلیلی برای پرطرفدار بودن آن است.

برای آشنایی بیشتر با این هتل ۴ ستاره، این مقاله از سایت جزیره کیش را دنبال کنید.

معرفی هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

باید گفت که هتل ارم کیش یکی از هتل‌های خوب جزیره محسوب می‌شود. این هتل علاوه بر موقعیت مناسب، از امکانات رفاهی ایده‌الی هم برخوردار است. هتل ارم تا بازار پردیس دو حدودا ۸ دقیقه پیاده‌روی دارد. همچنین این هتل تا اسکله تفریحی، بلوار ساحل، گذر هنرمندان، بولینگ مریم، بازار زیتون و مرکز همایش‌های بین‌المللی، حدود ۴ دقیقه با خودرو فاصله دارد.  

رستوران‌های هتل ارم کیش

هتل ارم علاوه بر قدمت و اصالت و امکاناتی که دارد، به رستوران‌های مجللش هم معروف است. این هتل سه رستوران لوکس دارد که در فضایی دل‌انگیز از مهمانان پذیرایی می‌کنند. 

رستوران گردان هتل ارم کیش معروف‌ترین رستوران این مجموعه است. این رستوران در آخرین طبقه هتل با گردشی نامحسوس انواع غذاهای دریایی و دسر و نوشیدنی را سرو می‌کند.

مطمئنا صرف غذا با ویوی دل‌انگیز خلیج فارس لذت دوچندانی برای گردشگران جزیره دارد. همین دلیلی برای پرطرفدار بودن رستوران گردان هتل ارم است.

همچنین این هتل دو کافی شاپ و یک چایخانه سنتی هم دارد. کافی‌شاپ‌های مجموعه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و بستنی را در محیطی دنج و آرام سرو می‌کنند و چایخانه سنتی هم با فضایی کاملاً ایرانی، پذیرای مهمانان است. هتل بزرگ ارم دارای دو سالن آمفی‌تئاتر و یک سالن کنفرانس هم هست. در هتل بزرگ ارم تالارهای مخصوص جشن ازدواج یا تولد هم قرار داده شده است.

امکانات هتل ارم

هتل ارم کیش از دو استخر، سونای خشک و بخار و جکوزی بهره می‌برد. همچنین سالن بیلیارد و کلوپ ورزشی از دیگر امکانات تفریحی ورزشی هتل ارم است. این هتل با امکاناتی نظیر انواع فروشگاه، آرایشگاه زنانه و مردانه و آژانس مسافرتی به مسافرانش سرویس دهی می‌کند.  

اتاق‌های هتل ارم

هتل ارم کیش

اکثر اتاق‌های هتل ارم کیش دیدی به سمت دریا دارند. با این حال اتاق‌های رو به جزیره هم نمایی دلنشین و جذاب دارند. این هتل دارای ۲۱۰ اتاق است که ۳۰ سوئیت در ساختمان اصلی و ۱۴۰ سوئیت در محوطه قرار دارد. تمام اتاق‌های هتل‌ ارم از امکاناتی نظیر صندوق امانات، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار و اینترنت پرسرعت بهره می‌برند.

سوالات متداول:

  • هتل ارم کیش چقدر تا دریا فاصله دارد؟

این هتل فاصله‌ای حدود ۸۰۰ متر تا دریا دارد.

  • نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل ارم چه مراکزی هستند؟

بازارهای پردیس ۱ و ۲ و بازار زیتون و رویال مال نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل ارم هستند.

  • هتل ارم چند اتاق دارد؟

هتل ارم دارای ۲۱۰ اتاق است که ۳۰ سوئیت در ساختمان اصلی و ۱۴۰ سوئیت در محوطه قرار دارد.

نتیجه‌گیری:

هتل ارم کیش یکی از هتل‌های قدیمی و پرطرفدار در جزیره است. این هتل به صورت پلکانی طراحی شده و اکثر اتاق‌های آن دیدی رو به دریا دارند. رستوران گردان هتل ارم از رستوران‌های معروف در جزیره است.

شما تجربه‌ای از اسکان در هتل ارم دارید؟

امکانات این هتل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا