تفریحات کیش

اسکله تفریحی کیش؛ نماد رویایی جزیره 

امکان ندارد کسی به جزیره زیبای کیش سفر کند و سری به اسکله تفریحی کیش نزند. این اسکله با سکوهای چوبی و منظره جذابی که به دریا دارد، یکی از مشهورترین مناطق تفریحی جزیره است. اسکله تفریحی با ۱۰ هزار متر مربع مساحت در مرداد سال ۱۳۸۵ افتتاح شده و روزانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با اسکله تفریحی با مقاله معرفی این اسکله رویایی در سایت جزیره شید.

معرفی اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش در شرقی‌ترین قسمت جزیره واقع شده است. این اسکله در خیابان سنایی و بلوار دریا و دقیقا پشت بازار ونوس قرار دارد. زمان غروب آفتاب یکی از جذاب‌ترین زمان‌هایی است که می‌توانید خودتان را به اسکله برسانید و تماشای غروب خورشید را از روی اسکله چوبی تماشا کنید.

در اسکله کیش تفریحات زیادی وجود دارد که شامل جت اسکی، قایق‌های پدالی و ماهیگیری، قایق‌های عادی و شیشه‌ای و امکانات غواصی می‌شود.

از ویژگی‌های اسکله تفریحی می‌توان به ساخت ویژه آن اشاره کرد که هیچ آسیبی به زیستگاه جانداران دریایی نزند. ورودی اسکله هم با چترهای زیبای رنگی معلق در هوا یکی از بخش‌های جذاب اسکله است که می‌توانید عکس‌های زیبایی را به یادگار از سفر به جزیره رویایی کیش ثبت کنید.

امکانات اسکله تفریحی کیش

صندلی‌های رو به دریا و فضای مناسب برای پیاده‌روی امکاناتی هستند که حضور در اسکله تفریحی کیش را برایتان رویایی و جذاب می‌کنند. همچنین وجود بوفه و کافه‌ها و رستوران‌های موجود در کنار اسکله نیاز شما را برای رفع خستگی و گرسنگی برطرف می‌کنند. همچنین یک سرویس بهداشتی عمومی در اسکله وجود دارد.  

تفریحات اسکله تفریحی کیش

در اسکله تفریحی کیش تفریحاتی نظیر دوچرخه سواری، قایق سواری، غواصی، جت اسکی و فلای بورد وجود دارند که حسابی سرگرمتان می‌کنند. بالن سواری و استفاده از قایق‌های کف شیشه‌ای و پدالی هم سایر تفریحاتی هستند که می‌توانید از آنها لذت ببرید.

هنگام گشت‌وگذار روی اسکله تفریحی کیش مطمئنا با افراد علاقه‌مند به ماهیگیری برخورد خواهید کرد. شما هم با این تفریح می‌توانید از تنهایی و آرامش کنار آب لذت ببرید و سفر متفاوتی برای خود بسازید. ماهی‌هایی که می‌توانید در این محل شکار کنید شامل انواع ماهى شیر، سرخو، سه کله، نیزه، هامور و… می‌شود. بهترین زمان برای ماهیگیری، در ساعت‌های اولیه صبح و همچنین هنگام غروب آفتاب است؛ مخصوصا که بین ساعت چهار تا هفت صبح با بالاآمدن آب دریا، ماهی‌های زیادی به سطح آب می‌آیند. اگر به دنبال هیجان بیشتر در اسکله تفریحی هستید، پیشنهاد ما به شما شاتل و بنانا و اسکوتر دریایی است. 

ساعت کاری اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی در تمام ساعات شبانه‌روز باز است و در کنار انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی که در طول روز امکان انجام آن‌ها را دارید، شب‌ها می‌توانید در ساحل قدم بزنید و لاک‌پشت‌ها را تماشا کنید. ضمن اینکه ساعت کار کشتی‌های تفریحی متفاوت است و هر کشتی سانس مشخصی دارد.

مجسمه‌های بانمک برای عکاسی بچه‌ها

در کنار آرامشی که بزرگترها از اسکله تفریحی می‌گیرند، بچه‌ها هم سهمی از اسکله دارند. وجود مجسمه‌های بزرگ و بانمک کارتونی بچه‌ها را حسابی به وجد می‌آورند. معمولا بازار عکس گرفتن بچه‌ها و حتی بزرگترها در کنار این مجسمه‌ها داغ است.

سوالات متداول:

  • تفریحات اسکله تفریحی کیش چیست؟

در اسکله کیش تفریحات زیادی وجود دارد که شامل جت اسکی، قایق‌های پدالی و ماهیگیری، قایق‌های عادی و شیشه‌ای و امکانات غواصی می‌شود.

  • ساعت کاری اسکله تفریحی چگونه است؟

اسکله کیش در تمام ساعات شبانه‌روز باز است.

  • کدام مرکز خرید در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد؟

بازار بین‌المللی ونوس

نتیجه‌گیری:

اسکله تفریحی کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری در جزیره است. معمولا گردشگران زیادی به اسکله مراجعه می‌کنند تا از تفریحات آبی و حتی پیاده‌روی روی اسکله چوبی لذت ببرند. اسکله تفریحی در خیابان سنایی و بلوار دریا واقع شده است.

جذاب‌ترین خاطره شما از حضور در اسکله تفریحی چیست؟

نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا