اقامتگاه ها

هتل گلدیس کیش؛ هتلی ۳ ستاره با امکاناتی مطلوب

هتل گلدیس کیش هتلی ۳ ستاره است که لقب قدیمی‌ترین هتل کیش را یدک می‌کشد. این هتل در سال ۱۳۶۹ در مساحتی به وسعت ۶۵۰۰ متر مربع افتتاح شده و در طول سال‌های فعالیتش چند باری مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در نظرسنجی‌های کاربران رضایت بالایی به دست آورده و به عقیده بسیاری از مسافران سابق هتل، امکانات هتل گلدیس فراتر از توقعی است که نسبت به تعداد ستاره‌هایش می‌توان از آن داشت. اگر به دنبال هتلی با کیفیت با هزینه‌ای اقتصادی هستید، این مقاله از سایت جزیره کیش درباره این هتل سه ستاره را بخوانید.

معرفی هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش هتلی ۳ ستاره است که در سه طبقه ساخته شده و دارای ۷۵ باب واحد اقامتی است. این هتل هر چند در سال ۱۳۶۹ افتتاح شد و قدیمی‌ترین هتل کیش به حساب می‌آید اما در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت تا خدمات با کیفیت‌تر و به روزتری به میهمانانش ارائه دهد. رستوران و کافی شاپ هتل گلدیس هم از کیفیت بالایی برخودار است که کار را برای مسافرانی که برای صرف غذا و استراحت قصد خروج از هتل را ندارد کار را ساده می‌کند. این هتل در بلوار ایران و جنب پمپ بنزین واقع شده است. 

امکانات اتاق‌های هتل گلدیس

اتاق‌های هتل گلدیس کیش با طراحی زیبا و نورگیر مناسب، استراحت گاه خوبی را برای مهمانانش فراهم کرده است. از جمله امکاناتی که در همه سوئیت‌ها وجود دارد می‌توان به یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز و تلویزیون اشاره کرد. سرویس بهداشتی همه اتاق‌ها فرنگی است و امکان استحمام با دوش وجود دارد.

بسته‌های بهداشتی هتل شامل صابون، شامپو، حوله و دمپایی است. همچنین سرویس‌ها دارای سشوار هم هستند. سرو صبحانه رایگان، خدمات روم سرویس و آب رایگان از جمله خدماتی است که روی سرویس هتل‌ها قرار دارد. سیستم سرمایشی اتاق اسپیلیت است تا هوای اتاقتان همواره مطبوع باشد. تلفن اتاق تنها برای تماس‌های داخلی هتل آزاد است. برای رعایت نکات ایمنی، همه اتاق‌ها مجهز به سیستم اعلام حریق هستند و با وجود درهای کارتی امنیت در اتاقتان کاملا برقرار است.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلدیس

هتل گلدیس امکانات و خدمات قابل قبولی به مهمانانش ارائه می‌کند. لابی هتل محوطه‌ای ایده‌ال برای استراحت تا انجام امور اولیه تحویل اتاق است. از جمله امکاناتی که در لابی هتل گلدیس در دسترس است می‌توان به تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، آسانسور، پله اضطراری، اتاق چمدان و صندوق امانات اشاره کرد. نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات لاندری و خدمات خانه‌داری از جمله خدماتی است که در هتل ارائه می‌شود.

سوالات متداول:

  • آدرس هتل گلدیس کیش کجاست؟

این هتل در بلوار ایران، جنب پمپ بنزین قرار دارد.

  • هتل گلدیس کیش چند ستاره است؟

این هتل قدیمی‌ترین هتل کیش و ۳ ستاره است.

  • کیفیت امکانات هتل گلدیس چگونه است؟

بر اساس نظرسنجی‌ها این هتل کیفیت و امکاناتی فراتر از تعداد ستاره‌هایش دارد.

نتیجه‌گیری:

هتل گلدیس کیش، هتلی سه ستاره در بلوار ایران است. این هتل عنوان قدیمی‌ترین هتل کیش را یدک می‌کشد و نامی آشنا در بین مسافران قدیمی جزیره کیش است. هتل گلدیس با امکاناتی قابل قبول، تاکنون موفق به جلب نظر مسافران زیادی شده است. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل گلدیس دارید؟ نظراتتان را درباره این هتل با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا