تفریحات کیش

ساحل سیمرغ کیش؛ پر‌ابهت و پر‌آرامش

یکی از دل‌نشین‌ترین سواحل جزیره زیبای کیش، ساحل سیمرغ است. مجسمه معروف و بزرگ این ساحل مشهورترین نماد ساحل سیمرغ کیش است. مجسمه چهره مرد با ریش‌های بلند جلوه خاص و عجیبی به این ساحل پر آرامش داده و ابهت این مجسمه زیبای سفید رنگ با ترکیب آبی آسمان زیبایی خاصی به عکس‌های گردشگران می‌دهد. در این مقاله در سایت جزیره کیش شما را با زیبایی‌های این ساحل آرام آشنا می‌کنیم.

معرفی ساحل سیمرغ کیش

ساحل سیمرغ کیش
منبع:سایت توریستگاه

ساحل پارک سیمرغ به طول ۳۰۰۰ متر و ۱۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. این پارک در کنار جاده جهان و جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. با رانندگی در مسیر جاده جهان حتما مجسمه معروف ساحل سیمرغ از دور توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

جاذبه‌های ساحل سیمرغ کیش

تعدادی زیادی از مسافران جزیره کیش از دوچرخه سواری خود خاطره خوبی ثبت می‌کنند. در این پارک زیبا در امتداد ساحل می‌توانید یک مسیر دوچرخه سواری داشته باشید و از این تفریح لذت ببرید.

این پارک در مجاور پارک دلفیناریوم کیش واقع شده، تماشای دلفین‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار جالب و دیدنی است. به غیر از دلفین، گراز و گربه دریایی و همچنین پنگوئن‌های کوچک را در این مجموعه خواهید دید. البته اگر در مواقع پر مسافر سال به جزیره کیش سفر کرده‌اید می‌توانید بلیط ورودی پارک دلفین کیش را به صورت آنلاین خریداری کنید تا در صف‌های طولانی منتظر نمانید.

ساحل سیمرغ کیش
منبع: سایت تور تو کیش

یکی دیگر از جاذبه‌های نزدیک به ساحل سیمرغ کیش، باغ پرندگان است. شما در این باغ می‌توانید نزدیک به ۶۰ گونه پرنده را تماشا کنید. باغ پرندگان کیش یکی از مجهزترین فضاها برای نگهداری گونه‌های مختلف پرندگان است.

این محوطه دارای زمین‌های بازی ویژه کودکان است. همچنین اگر به ورزش‌هایی مانند اسکیت، پینگ پونگ و بدمینتون علاقمندید می‌توانید در زمین‌های مخصوص در این پارک به همراه همسفران خود سرگرم شوید.

سوالات متداول

  • آدرس ساحل سیمرغ کیش کجاست؟

این پارک در کنار جاده جهان و جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است.

  • چه جاذبه‌های گردشگری در نزدیکری ساحل سیمرغ وجود دارد؟

دلفیناریوم و باغ پرندگان از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این ساحل هستند.

  • ساحل سیمرغ با چه نمادی شناخته می‌شود؟

مجسمه سفید چهره مرد با ریش بلند مشهورترین نماد این ساحل زیباست.

سخن پایانی

ساحل سیمرغ کیش یکی از مشهورترین سواحل در این جزیره رویایی است. این پارک ساحلی در کنار جاده جهان و جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. مجسمه سفید رنگ چهره مرد با ریش و موی بلند مشهور‌ترین نماد ساحل سیمرغ است. شما هم تجربیات خود را از بازدید این ساحل زیبا در سایت جزیره کیش با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا