تفریحات آبی

جت اسکی کیش؛ تجربه مهیج موج سواری در خلیج فارس

یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی جزیره، جت اسکی است. بعید است عاشق دریا و موج سواری با سرعت باشید و از کنار هیجان جت اسکی به سادگی بگذرید. با این حال اگر هنوز تجربه‌ای از جت اسکی سواری ندارید، با ما در سایت جزیره کیش همراه باشید تا با همه آنچه باید از جت اسکی کیش بدانید آشنا شوید.

معرفی جت اسکی کیش

جت اسکی کیش

جت اسکی کیش ورزشی محبوب و تفریحی مهیج در بین سرگرمی‌های دریایی جزیره است. شاید تصور کنید برای سوار شدن به جت اسکی باید مهارت خاصی داشته باشید اما سوار شدن به جت اسکی کاری بسیار ساده است. کافی است به یکی از کلاب‌های دریایی جزیره بروید و بلیط جت اسکی را تهیه کنید تا به راحتی هیجان و بالا رفتن آدرنالین خونتان را تجربه کنید.

این ورزش دریایی در کیش کاملا زیر نظر مربی‌های کاربلد و حرفه‌ای انجام می‌شود و شما می‌توانید با توصیه‌های مربی و تجهیزات کامل ایمنی با خیال راحت در دریا گشت بزنید.

نکاتی درباره جت اسکی

برای استفاده از جت اسکی حتما لباس اضافه همراه خود داشته باشید چون بعد از برگشتن به ساحل حسابی خیس شده‌اید! تمام کلوب‌های کیش دارای رختکن و اتاق تعویض لباس هستند که در آنها می‌توانید لباس‌هایتان را تعویض و لباس مخصوص دریا بپوشید. همچنین با وجود دوش‌های تعبیه شده در کلوب‌ها نباید نگرانی بابت خیس شدن و تعویض لباس داشته باشید.  

یکی از نکات مهم برای استفاده از جت اسکی این است که به هیچ وجه امکان اجاره همزمان چند جت اسکی به گروه‌های دوستی و خانوادگی وجود ندارد چون در این شرایط احتمال بروز حادثه و تصادف بالا می‌رود. 

اغلب جت اسکی‌ها دو نفره و در موارد محدودی سه نفره هستند با این حال افراد دارای اضافه وزن و خارج از محدوده وزن مجاز استفاده از جت اسکی باید به صورت انفرادی از جت اسکی‌ها استفاده کنند. 

قوانین استفاده از جت اسکی کیش

حداقل سن مجاز برای استفاده از جت اسکی کیش ۲۰ سال است. بر همین اساس کودکان اجازه استفاده از جت اسکی را ندارند. با این حال نوجوانان همراه یک بزرگسال می‌توانند از جت اسکی استفاده کنند به شرط آنکه هدایت جت اسکی بر عهده فرد بزرگسال باشد.

لازم است بدانید در زمان اجاره جت اسکی باید مدرکی مثل کارت ملی یا مبلغی بابت ودیعه خسارات احتمالی به کلوب تحویل دهید.

از بردن هرگونه لوازم با ارزش و برقی مثل جواهرات و تلفن همراه خودداری کنید و آنها را در صندوق امانات گذاشته و حتما جلیقه نجات تن کنید.

یکی از نکات ایمنی مهمی که مربیان پیش از شروع حرکت به شما گوشزد می‌کنند این است که در سرعت‌های بالا سعی کنید از روی صندلی بلند شوید تا به کمرتان فشار وارد نشود.

سوالات متداول

  • در کدام اسکله‌های جزیره کیش امکان اجاره جت اسکی وجود دارد؟

محل استفاده از جت اسکی یکی از کلوپ‌های اسکله تفریحی، اسکله مرجان، اسکله دامون یا ساحل سیمرغ است که شما میتوانید هر کدام را خواستید انتخاب کنید.

  • هزینه استفاده از جت اسکی کیش چقدر است؟

مبلغ تهیه بلیط جت اسکی کیش ۵۰۰ هزار تومان است.

  • ساعات استفاده از جت اسکی چه زمانی است؟

از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر می‌توانید از جت اسکی استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

جت اسکی کیش یکی از تفریحات آبی مهیج در جزیره است. شما به صورت دو نفره و در مواردی سه نفره می‌توانید از جت اسکی استفاده کنید. کلوب‌های فعال در سواحل مرجان، دامون و سیمرغ و اسکله تفریحی اقدام به اجاره جت اسکی به متقاضیان می‌کنند. مبلغ استفاده از جت اسکی ۵۰۰ هزار تومان است.

شما تا به حال جت اسکی سواری در جزیره را تجربه کرده‌اید؟

نظراتتان را درباره این تفریح مهیج دریایی در جزیره با ما در میان بگذارید

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا