تفریحات آبی

پارک آبی اوشن کیش؛ تجربه هیجانی بیاد ماندنی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گردشگری در جزیره کیش، اوشن پارک است. این پارک آبی جذاب روزانه میزبان گردشگران بیشماری است که به دنبال بالاترین حد هیجان در تفریحات آبی هستند. در این مقاله از سایت جزیره کیش همراه ما باشید تا به طور کامل با پارک آبی اوشن کیش آشنا شوید.

امکانات پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش

کیفیت وسایل و بازی‌های پارک آبی کاملا مطابق با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند. اغلب این وسایل از اروپا و به طور ویژه از کشورهای کانادا و بلژیک تهیه شده‌اند. تنوع راه‌های آبی در پارک آبی اوشن کیش به اندازه‌ای است که هر کسی بسته به سلیقه و میزان هیجانی که به دنبال تجربه آن است، می‌تواند از امکانات استفاده کند. با این حال فضاهای ‌آبی آرام و بدون هیجان هم برای افرادی تعبیه شده که به دنبال ریلکس کردن در مجموعه هستند. همچنین فضاهایی مخصوص به کودکان وجود دارد که در امنیت کامل از تفریحات آبی استفاده کنند.

برخی از امکانات پارک آبی اوشن کیش به شرح زیر است:

  • مرکز موجسواری مصنوعی
  • استخر و جکوزی پلکانی
  • سرسره ویژه کودکان
  • رودخانه 0.5 کیلومتری
  • انواع گرداب و مارپیچ هیجانی
  • مرکز خرید مجهز
  • رستوران شیک و تمیز
  • رختکن مناسب و حرفه‌ای

ذکر این نکته ضروری است که موارد گفته شده تنها بخشی از تجهیزات پارک آبی اوشن می‌باشد و موارد گسترده‌ای در این لیست نیامده است. همچنین یک مرکز ماساژ مخصوص نیز احداث شده که افراد می‌توانند انواع مختلف ماساژ‌های تایلندی و غیره را در آن تجربه کنند. برای اینکه جذابیت این مکان زیبا بیشتر شود، فضای سبز وسیعی در آن شکل گرفته که محیط پارک را چشم‌نواز کرده است.

اوشن پارک مناسب همه رده‌های سنی

پارک آبی اوشن کیش به نیازهای تمام رده‌های سنی پاسخ می‌دهد. حتی خانواده‌ها می‌توانند کودکان را در استخرهای مربوط به اطفال بسپارند و خودشان از سایر امکانات استفاده کنند. استفاده از امکانات اوشن پارک در سانس‌های مشخص برای خانم‌ها و آقایان امکان‌پذیر است. برخی از روز‌های هفته پارک به طور اختصاصی در اختیار خانم‌ها قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه هیچ سازه بلندی در اطراف اوشن پارک وجود ندارد خانم‌ها در امنیت کامل امکان استفاده از حمام آفتاب را دارا هستند.

روش‌های تهیه بلیط اوشن پارک

علاوه بر امکان تهیه بلیط به صورت حضوری، راهکارهایی هم برای خرید اینترنتی بلیط وجود دارد. بلیط‌هایی که تهیه می‌کنید مشمول تاریخ نیست. برای بعضی از افراد مانند کودکان و سالمندان تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده که می‌توانند از آن بهره ببرند. همچنین کیشوندان ساکن جزیره کیش از تخفیف ویژه‌ای برای استفاده از امکانات پارک برخوردارند.

سایت‌های پول تیکت و تخفیفان معمولا بلیط‌های تخفیف‌دار را در اختیار مشتریان پارک آبی می‌گذارند. تعداد زیادی از .آژانس‌های داخل جزیره هم این بلیط‌ها را به فروش می‌رسانند

سانس‌های پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن کیش

سانس‌های پارک آبی اوشن کیش، بسته به شرایط آب و هوایی و تغییر فصول با تغییراتی همراه می‌شود. با این حال به طور معمول ساعت بازگشایی اوشن پارک ۹ صبح است. پایان سانس صبحگاهی پارک ‌آبی، در برخی از روزها ساعت ۱۴ و برخی دیگر از روزها ۱۶:۳۰ است. سانس ظهرگاهی معمولا ساعت ۱۱:۳۰ صبح آغاز و در ساعت ۱۵:۳۰ به پایان می‌رسد. سانس پایانی اوشن پارک هم از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در نظر گرفته شده است

کافه استخر پارک آبی اوشن کیش

ساعات شبانه پارک هم شور و حال خاص خود را دارد. پس از سانس پایانی، کافه استخر از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۰۰:۰۰ پذیرای آقایان می‌باشد. با پرداخت ۵۰ هزارتومان بعنوان ورودی به ازای هر نفر می‌توانید از برنامه‌هایی ،مانند تماشای پخش زنده مسابقات، میزبانی از دورهمی‌ها و مهمانی‌ها، ماساژ،‌ فیش اسپا و رستوران استفاده کنید. البته که هزینه‌های تفریحات و خدمات داخل بصورت جداگانه و هنگاح استفاده از آنها دریافت می‌شود. امکان استفاده همه سنین آقایان از کافه استخر ممکن می‌باشد.

سوالات متداول

  • آدرس پارک آبی اوشن کیش کجاست؟

جزیره زیبای کیش، جاده جهان، تم پارک آبی اوشن

  • شماره تلفن اوشن پارک کیش چند است؟

تلفن: 07644465985

  • چه سایت‌هایی برای خرید اینترنتی بلیط اوشن پارک در دسترس هستند؟

پول تیکت و تخفیفان سایتهایی هستند که معمولا بلیطهای پارک آبی اوشن کیش را همراه با درصدی تخفیف به فروش میرسانند.

نتیجه گیری

پارک‌‌ آبی اوشن کیش، یکی از هیجان انگیزترین اماکن گردشگری جزیره برای تفریحات آبی است. این پارک آبی برای اغلب رده‌های سنی قابل استفاده است و در سانس‌های مشخص برای بانوان و آقایان قابل استفاده است. پس از سانس پایانی، کافه استخر از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۰۰:۰۰ پذیرای آقایان می‌باشد.

شما هم تجربه حضور در این پارک آبی را داشته‌اید؟ نظرات خود را با در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا