تفریحات کیش

ساحل دامون کیش؛ جایی برای دلدادگی در جزیره

سواحل دلربای کیش شناسنامه این جزیره زیبا و رویایی هستند. هر کدام از سواحل جزیره، زیبایی‌های خاص خودشان را دارند با این حال بسته به سلیقه و روحیات گردشگران، میزان محبوبیت آنها در بین مسافران متفاوت است. ساحل دامون کیش یکی از سواحل مدرن جزیره است که در منطقه شمال جزیره قرار دارد. در این مطلب از سایت جزیره کیش سعی داریم شما را با این ساحل زیبای جزیره آشنا کنیم.

معرفی ساحل دامون کیش

یکی از سواحل پرطرفدار در جزیره مرجانی، ساحل دامون کیش است. این ساحل در شمال جزیره واقع‌شده و مرکز خرید دامون هم در نزدیکی این ساحل قرار دارد. وجود نخل‌های زیبا و سر به فلک کشیده در نزدیکی این ساحل، زیبایی خاصی به آن بخشیده‌است.

تفریحات پارک ساحلی دامون

پارک ساحلی دامون با تفریحات مختلف و سرگرم‌ کننده‌اش هم شناخته می‌شود. در ساحل دامون علاوه بر اجاره دوچرخه و موتور می‌توانید با تفریحات آبی هم دلی از عزا در بیاورید. این ساحل به واسطه زمین بازی جذابی که برای کودکان دارد رضایت بچه‌ها را هم به طور کامل جلب می‌کند. ماهیگیری و قایق‌سواری در ساحل دامون هم جزو جذابیت‌های این آن است که نباید از کنار آنها به سادگی بگذرید.

سوال‌های متداول:

  • ساحل دامون کیش کجاست؟ 

این ساحل زیبا در خیابان وصال جزیره کیش واقع شده‌است.

  • نزدیک‌ترین مرکز خرید به پارک ساحلی دامون کجاست؟

مرکز خرید دامون یکی از کامل‌ترین بازارهای جزیره است که در نزدیکی ساحل دامون قرار دارد.

  • ساحل دامون چه تفریحاتی دارد؟

از دوچرخه و موتورسواری گرفته تا تفریحات آبی مختلف را می‌توانید در ساحل دامون پیدا کنید.

نتیجه‌گیری:

ساحل دامون کیش از سواحل مدرن و زیبای جزیره مرجانی است. این ساحل در خیابان وصال جزیره کیش قرار دارد. موتورسواری، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری و تفریحات دریایی سرگرمی‌هایی هستند که می‌توانید آنها را در پارک ساحلی دامون پیدا کنید. شما هم از طرفداران ساحل دامون هستید؟ خاطرات جذاب خودتان را از این ساحل زیبای کیش با ما در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا