خدمات کیش

معرفی بهترین مراکز خرید جزیره کیش از نظر گردشگران

در این مقاله شما را با ۶ مورد از بهترین مراکز خرید جزیره کیش آشنا می‌کنیم. جزيره كيش با تنوع بالاى مراكز خريد، مقصد مناسبی برای لذت بردن از خرید در سفر است. تنوع بازارهای کیش به اندازه‌ای است که شما با هر بودجه‌ای که در اختیار داشته باشید می‌توانید مکان مناسب خرید کردنتان را پیدا و نیازهایتان در خرید را برآورده کنید. 

با ما در سایت جزیره کیش همراه باشید.

مرکز خرید دامون؛ یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش

بهترین مراکز خرید جزیره کیش

مرکز خرید دامون در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز خرید در سه طبقه(همکف، اول و دوم) ساخته شد و شامل دو طبقه­‌ تجاری با ۱۰۰ غرفه و یک طبقه­‌ اختصاصی برای رستوران­ و فود کورت با چشم­‌اندازی دل­‌انگیز است.

مرکز خرید دامون به دلیل وجود رستوران‌های مختلف در طبقه‌ بالا، فروشگاه‌های خاص و برند و نزدیکی به ساحل، علیرغم دور بودن آن از سایر مراکز و اماکن تفریحی، همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید از برندهای معتبر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از این مرکز به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش دیدن کنید.

بازار پردیس ۱، قیمت مناسب و کیفیت بالا

این بازار در شرق جزیره‌ کیش در دو طبقه و به سبک اروپایی بنا گردید. ساخت این مجموعه، تحت نظر و مشاوره‌ معروف‌ترین معماران فرانسوی بوده است. بازار پردیس ۱ کیش یکی از قدیمی‌ترین، بزرگترین و بهترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد. در حال حاضر ۲۲۸ غرفه‌ فعال دارد و به عرضه‌ کالاها و محصولات مختلف نظیر انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و… می‌پردازد. همچنین دارای رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه‌ سنتی است که می‌توانید در کنار خرید، از این فضاها استفاده کرده و لذت ببرید. قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس و خدمات این فروشگاه باعث شد که اکثر توریست‌ها سری به این بازار بزنند.

بازار پرديس ٢، با موقعيت مناسب

بازار پردیس ۲ کیش در نوار ساحلی ضلع شرقی جزیره‌ کیش، در چهار طبقه و با معماری مدرن بنا گردید. این بازار در سال ۱۳۷۸ تأسیس گردید و شامل ۲۳۰ واحد تجاری و ۱۰ واحد اداری است. برندهای معتبر در زمینه‌ پوشاک، کفش، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کودک و… در این بازار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. در این بازار یک چایخانه‌ سنتی، سه کافی‌شاپ و یک رستوران با انواع غذاهای گرم و سرد وجود دارد که امکان صرف غذا در کنار خرید را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین وجود فضای سبز و نخل‌های زیبا در بازار، محیطی دلپذیر و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازار می‌توان به نزدیکی آن به سایر مراکز خرید نظیر بازار مرکز تجاری کیش، بازار مروارید و … اشاره کرد.

تنوع به سبک مركز تجارى كيش

بهترین مراکز خرید جزیره کیش

بازار مرکز تجاری کیش، یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. این مجموعه در شرق جزیره واقع شده، و در چهار طبقه بنا گردید. اين بازار شامل ۴۷۹ واحد تجاری فعال در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، آژانس‌های مسافرتی و املاک و… و چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

طراحی و نورپردازی زیبای این مرکز خرید به گونه‌ای است که نمی‌توان به سادگی و بی‌تفاوت از کنار آن عبور کرد.

كوروش برند سنتر؛ خانه برند جزيره

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید جزیره کیش که بسیار لوکس و البته تازه تاسیس است، کوروش برند سنتر است که در میان بعضی از اهالی به فروشگاه زیلان شهرت دارد. کوروش برند سنتر، خانه بسیاری از برندهای برتر جهان است که بهترین اجناس خود را با بهترین کیفیت و البته با قیمتی مناسب‌تر از جاهای دیگر به شما عرضه می‌کنند. برندهایی مثل زیلان، زارا، پوما، اسکیچرز و … فقط تعدادی از برندهای موجود در این مرکز خرید بزرگ است. معماری زیبا و نورپردازی دیدنی به علاوه محیطی آرام و دلنشین باعث می‌شود که حسی عالی در این مرکز خرید داشته باشید. همین طور می‌توانید شعبه‌هایی از بعضی از رستوران‌ها و کافه‌های معروف خارجی و ایرانی را در کوروش برند سنتر پیدا کنید. از کباب ترکی سایرم که طعم واقعی کباب ترکی‌های اصل را به شما می‌چشاند تا چاپس گریل.

بازار پارسیس؛ مرکزی مطمئن برای خرید موبایل

بازار پارسیس کیش واقع در زمینی به متراژ تقریبی ۴۳۰۰ متر مربع و زیر بنای بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع در قلب جزیره کیش و در مجاورت بازارها و هتل‌های جزیره کیش و در قالب یک پروژه بازار خدماتی، نمایشگاهی، اداری ساخته شده است. 

حضور انواع برندهای ایرانی و خارجی در بازار پارسیس کیش به شما کمک می‌کند که مقایسه‌ای بین کیفیت و قیمت محصولات داشته باشید. در طبقات موبایل بازار پارسیس کیش انتخاب بسیار بالاتری نسبت به یک فروشگاه معمولی دارید و خرید مطمئنی خواهید داشت.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز خرید جزیره کیش کدامند؟

بازارهاى دامون، پرديس ١ و ٢، مركز تجارى، كوروش برند سنتر و پارسيس از جمله بهترين بازارهاى جزيره كيش هستند.

  • ساعات كار بازارهاى كيش چه زمانى است؟

بازارهاى جزيره كيش از ساعت ١٠ تا ١٤ و ١٦ تا ٢٤ باز هستند.

  • نمايندگى‌های برندهای معتبر بیشتر در کدام بازار کیش فعالیت دارند؟

بیشترین نمایندگی‌های برندهای معتبر در بازار کوروش برند سنتر فعالیت دارند.

سخن پایانی 

تنوع بالای مراکز تجاری و بازارهای خرید در جزیره کیش باعث شده تا بسیاری از مسافران در کنار تفریح در جزیره، برنامه‌ای جدی برای خرید داشته باشند. هر چند تعداد زیادی بازار و مرکز خرید در جزیره در خدمت گردشگران هستند اما از نظر مسافران و گردشگران، مراکز خرید دامون، کوروش برند سنتر، پردیس‌های ۱ و ۲، مرکز تجاری و پارسیس بهترین مراکز خرید جزیره کیش هستند.

شما چه تجربه‌ای از خرید در کیش دارید؟ بهترین مراکز خرید جزیره کیش از نظر شما کدام بازارها هستند؟

قیمت کالا در بازارهای کیش تا چه حد با قیمت کالا در بازارهای شهرهای بزرگ تفاوت دارد؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا