خدمات کیش

بازار دامون کیش؛ جایی برای تفریح و خرید در کنار هم

بازار دامون کیش از لوکس‌ترین و کامل‌ترین مراکز خرید در جزیره مرجانی است. این مرکز تجاری تنها یک بازار نیست و با امکانات تفریحی در کنار بخش تجاری موفق به جذب گردشگران زیادی شده است. بازار دامون از طراحی زیبا و خاصی برخوردار است که به جذابیت آن افزوده است. در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی مرکز خرید دامون پرداخته‌ایم.

معرفی بازار دامون کیش

بازار دامون کیش در سه طبقه طراحی شده و بالغ بر ۱۰۰ غرفه را در خود جای داده است. این بازار در بخش شمالی جزیره و در ابتدای شهرک دامون قرار دارد. مرکز خرید دامون در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد و جزو بازارهای نسبتا تازه ساز در جزیره به حساب می‌آید. قیمت‌ها در بازار دامون نسبتا بالاتر از سایر مراکز خرید جزیره است با این حال بسیاری از برندهای رسمی و معتبر دنیا از جمله نایک، وینچی، زیپو، مندو، نوولاشال، ماراتن، لینینگ، اپل، ماوی و … در این بازار دارای نمایندگی هستند.  

امکانات رفاهی مرکز خرید دامون کیش

یکی از نقاط قوت مرکز خرید دامون وجود امکانات متنوع در آن به‌ منظور رفاه حال مشتریان و مسافران است. از امکانات ویژه این مرکز خرید می‌توان به فود کورت، رستوران سنتی، کافی‌شاپ، سوپرمارکت، پارکینگ و… اشاره کرد. در این مرکز خرید می‌توانید در کنار خرید از امکانات رفاهی آن لذت ببرید و روزی هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

پرسش‌های متداول

  • بازار دامون کیش کجاست؟

مرکز خرید دامون در جزیره کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران قرار دارد.

  • اجناس و برند‌های مرکز خرید دامون کدامند؟

اجناس مختلفی مانند پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر و… در مرکز خرید دامون به‌فروش می‌رسند.

  • امکانات رفاهی مرکز خرید دامون چیست؟

فود کورت و رستوران و سوپرمارکت شبانه‌روزی از جمله امکانات مرکز خرید دامون است.

نتیجه‌گیری:

بازار دامون کیش از مراکز خرید مشهور و لوکس در جزیره است. این مرکز خرید در ابتدای شهرک دامون و در خیابان وصال واقع شده است. بسیاری از برندهای مشهور و شناخته شده دنیا در این بازار دارای نمایندگی هستند. همچنین در کنار بخش تجاری این بازار می‌توانید از امکانات تفریحی و رفاهی آن هم استفاده کنید.

تجربه شما از حضور در بازار دامون کیش چیست؟

استفاده از امکانات رفاهی و تجاری این مرکز خرید را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید؟  

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا