خدمات کیش

بازار کوروش کیش، فضایی برای خرید لوکس

امکان ندارد مسافر کیش باشید و سری به مراکز خرید جزیره نزنید. در واقع پاساژ گردی یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات در کیش است که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت. جزیره کیش مراکز خرید متنوعی دارد و گردشگران با توجه به بودجه‌ای که برای خرید در سفر به جزیره در نظر می‌گیرند می‌توانند از مراکز، خرید راضی کننده‌ای داشته باشند. بازار کوروش کیش، یکی از بهترین و جدیدترین بازارهای جزیره است که در طول دوران فعالیتش نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده‌ است.

مقاله معرفی بازار کوروش کیش را سایت جزیره کیش بخوانید تا به اطلاعات لازم درباره این مرکز خرید هیجان‌انگیز دست یابید. 

بازار کوروش کیش یک مرکز خرید مدرن در جزیره

بازار کوروش کیش

بازار کوروش کیش از مراکز خرید تازه تاسیس، مطرح و معروف جزیره به حساب می‌آید و با داشتن امکانات عالی، مسافران را جذب می‌کند. این مرکز خرید در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و با نام مجموعه فروشگاه زیلان کیش هم شناخته می‌شود.

از دلایل شهرت این مرکز خرید، فعالیت برندهای معتبر است که کالاهای اورجینال را در اختیار برند پوشان قرار می‌دهد. از فروشگاه‌های معروف در سطح جهان که در این مرکز خرید فعالیت دارند می‌توان به برندهای آدیداس، نایک، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، ماسیمو دوتی، زیلان مگا، کوتون، برشکا، لی نینگ، اسکیچرز، بورژوآ، سان گلدن و … اشاره کرد.

این مرکز خرید مدرن در نوار ساحلی مرجان و در کنار برج‌های طلایی کیش قرار دارد که می‌تواند زیبایی جزیره را به مسافران و گردشگران هدیه کند. شاید به دلیل همین چشم انداز رویایی و موقعیت جغرافیایی بی نظیر، مرکز خرید کوروش به عنوان یک مرکز خرید لوکس و مدرن در جزیره به حساب می‌آید.

شکم گردی در بازار کوروش کیش

بازار کوروش کیش، علاوه بر موقعیت خوبی که برای خرید کردن دارد، محل مناسبی هم برای شکم گردی و لذت بردن از غذاهای کافه‌ها و رستوران‌های معروف است.

اغلب رستوران و کافه‌های معروف شهرهای بزرگ ایران، در این مرکز خرید شعبه دارند. رستوران‌هایی مثل چاپس گریل، برگر مرزالتس، کافه رستوران ترکی سایرم  Sayrem، غذای دریایی آبادان، کافه ویونا ، کافه لاواتزا ، کافه بلوط و … که هر کدام از آنها می‌توانند شما را با هر سلیقه و ذائقه‌ای که دارید راضی نگه دارند.

از بهترین کافه رستوران‌های جزیره کیش که علاقمندان و طرفداران بسیاری دارد کافه رستوران تایم لپس است. این رستوران در طبقه چهارم مرکز خرید کوروش سنتر قرار دارد. این کافه رستوران با فضایی مدرن و غذاهای متنوع و دلچسب و همچنین موزیک زنده پذیرای بازدیدکنندگان این مرکز خرید است. همچنین فود سنتر طلوع کیش هم در نزدیکی این مرکز خرید کیش قرار دارد که می‌تواند برای شما و همینطور همراهان خردسال شما جذاب و وسوسه کننده باشد. در کوروش برند سنتر همه امکانات فراهم است تا شما بتوانید کنار عزیزانتان حسابی لذت ببرید و خاطره سازی کنید.

شهربازی بازار کوروش کیش

بازار کوروش کیش
منبع:سایت تور کیش

در قلب بازار کوروش ، یک شهربازی مدرن وجود دارد تا تفریح در این مرکز خرید کامل شود. طراحی این شهربازی مدرن، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از استاندارد‌های جهانی راه‌اندازی شده است. این شهر بازی پذیرای جوانان، نوجوانان و کودکان برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح کیشوندان و گردشگران تور کیش است و می‌تواند ساعات مفرح و لذت بخشی را برای تمامی سنین رقم بزند.

سوالات متداول

  • بازار کوروش کیش کجاست؟

این مرکز خرید مدرن در نوار ساحلی مرجان و در کنار برج‌های طلایی کیش قرار گرفته است.

  • چه برندهایی در بازار کوروش کیش نمایندگی دارند؟

از فروشگاه‌های شناخته شده در سطح جهان که در این مرکز خرید فعالیت دارند می‌توان به برندهای آدیداس، نایک، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، ماسیمو دوتی، زیلان مگا، کوتون، برشکا، لی نینگ، اسکیچرز، بورژوآ، سان گلدن و … اشاره کرد.

  • بازار کوروش کیش به جز نمایندگی برندهای معروف چه امکانات دیگری برای گردشگران دارد؟

از دیگر امکانات بازار کوروش کیش به جز نمایندگی برندهای معروف دنیا می‌توان به کافه‌ها و رستوران‌ها مشهور فعال در شهرهای بزرگ نام برد. همچنین یک شهربازی مجهز و استاندارد در قلب این بازار فعالیت دارد.

سخن نهایی

کوروش برند سنتر از لوکس‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است و محبوبیت بسیاری نزد مسافران و کیوشندان دارد. علاوه بر نمایندگی‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها، مدرن‌ترین شهربازی نیز در این مجتمع قرار دارد که می تواند یک گردش و تفریح عالی در جزیره مرجانی ایران به حساب بیاید.

بازار کوروش کیش یکی از مراکز خرید مطرح در جزیره است که حتما باید سری به آن بزنید و تجربه خود از خرید و گشت و گذار در این برند سنتر را با ما در سایت جزیره کیش به اشتراک بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا