تفریحات آبی

کیبل اسکی کیش؛ اولین در خاورمیانه، بزرگترین در جهان

کیبل اسکی کیش یکی از مکان‌هایی است که حداقل یک بار هم که شده باید آن را در سفر به جزیره تجربه کنید. لذت اسکی کردن روی آب از تصور خارج است پس باید خودتان آن را امتحان کنید تا متوجه شوید این تفریح به یکی از به یادماندنی‌ترین خاطراتتان در سفر به کیش تبدیل می‌شود.

در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این پارک هیجان‌انگیز پرداخته‌ایم.

معرفی کیبل اسکی کیش  

کیبل اسکی کیش

پارک کیبل اسکی کیش در قسمت شرقی جزیره و بلوار پروین اعتصامی واقع شده‌است. اگر گذرتان به پلاژ آقایان افتاده‌باشد حتما تابلوی کیبل اسکی کیش را در نزدیکی پلاژ دیده‌اید. کیبل اسکی کیش علاوه بر کسب مقام بزرگترین کیبل اسکی جهان، به عنوان اولین مرکز اسکی خاورمیانه هم شناخته می‌شود. در این مجموعه همزمان ۱۲ نفر می‌توانند از خدمات کیبل اسکی استفاده کنند. اگر عاشق هیجان و سرعت هستید باید به شما بگوییم سرعت این تفریح می‌تواند تا ۶۲ کیلومتر بر ساعت هم برسد.

کیبل اسکی چیست؟

کیبل اسکی یا همان اسکی روی آب یکی از تفریحات هیجان‌انگیز آبی در جزیره است. این ورزش، ترکیبی از تخته‌های اسکی رو آب و یک کابل است که از بالا مسیر ورزشکار را کنترل می‌کند. برای لذت بردن و استفاده از این تفریح هیجان‌انگیز باید توانایی کنترل بدنتان روی آب را داشته باشید. این تفریح محدودیت جنسیتی ندارد و خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن استفاده و لذت ببرند.

هیجان این ورزش می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرحال نگه دارد. به طوری که حتی با خاطراتش هم شاداب می‌شوید. کیبل اسکی ورزش امنی است که شما حتی اگر شنا هم بلد نباشید می‌توانید از آن لذت ببرید. اما حتما در هنگام آموزش به توصیه‌های گفته‌شده توجه کنید تا خطر و آسیبی شما را تهدید نکند. این ورزش هیجان‌انگیز نباید به جای خاطرات خوش، آسیبی به شما برساند. این که با سرعت مناسبی بر روی آب اسکی سواری کنید و قطرات آب دریا با بدن شما برخورد کند احساس خوبی در ذهنتان ثبت می‌کند.

امکانات کیبل اسکی کیش 

وجود اتاق آموزش برای فراگیری توصیه‌های لازم قبل از انجام کیبل اسکی، فروشگاه خرید لوازم ورزشی، رختکن و حمام بهداشتی از مهمترین امکاناتی است که در مجموعه کیبل اسکی برای گردشگران فراهم شده‌است. بخش امانات مجموعه هم امکان سپردن گوشی تلفن همراه و لوازم قیمتی را برای مراجعه‌‌کنندگان فراهم کرده تا بدون داشتن دغدغه و نگرانی بابت وسایلتان در کمال آرامش بتوانید از این ورزش و تفریح مهیج لذت ببرید.

دراطراف این فضای ورزشی کافه و رستوران‌هایی مانند تهرون کافه، ضیافه کافه، رستوران انرژی قرار دارند که اگر احساس گرسنگی و نیاز به نوشیدنی داشتید، لازم نباشد راه دوری را تا هتل طی کنید.

سوالات متداول:

  • مجموعه کیبل اسکی کیش کجاست؟

پارک کیبل اسکی در بلوار پروین اعتصامی و در نزدیکی پلاژ آقایان واقع شده‌است.

  • به طور همزمان چند نفر می‌توانند از خدمات کیبل اسکی استفاده کنند؟

همزمان ۱۲ نفر می‌توانند از کیبل اسکی استفاده کنند.

  • هزینه استفاده از کیبل اسکی برای هر نفر چقدر است؟

قیمت بلیط کیبل اسکی کیش برای هر نفر ۴۳۶ هزار تومان است.

نتیجه‌گیری:

کیبل اسکی کیش یا همان اسکی روی آب یکی از تفریحات آبی مهیج در جزیره است. پارک کیبل اسکی کیش اولین پارک کیبل اسکی خاورمیانه و دارنده مقام اول بزرگترین کیبل اسکی جهان است. کیبل اسکی در بلوار پروین اعتصامی و در نزدیکی پلاژ آقایان واقع شده‌است.

شما تا به حال کیبل اسکی را تجربه کرده‌اید؟

خاطرات و نظرات خودتان درباره این تفریح مهیج را با ما در بخش نظرات سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا