تفریحات آبی

پلاژ آقایان کیش؛ حرفه‌ای و باکیفیت

ساحل پرآرامش و جذاب کیش بهترین مکان برای شنا کردن در دریا و آفتاب گرفتن درکنار این دریای دل‌انگیز است. جهت راحتی بیشتر گردشگران و ساکنان جزیره کیش برای استفاده از دریا و ساحل، پلاژهای اختصاصی بانوان و آقایان ایجاد شده‌اند. همان‌طور که پیش از این در سایت جزیره کیش به معرفی پلاژ بانوان پرداختیم در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط و امکانات پلاژ آقایان کیش آشنا کنیم.

معرفی پلاژ آقایان کیش  

پلاژ آقایان کیش جزو بهترین پلاژهای ساحلی در منطقه است. ساحل زیبا و تمیز در این پلاژ در کنار آب زلال و جذاب خلیج فارس، لذت شنا کردن در دریا را دو چندان می‌کند. میزان شفافیت و زلالی آب دریا در این منطقه به اندازه‌ای است که شما به راحتی می‌توانید ماهی‌های زیبای رقصان درون آب را تماشا کنید. همچنین اگر اهل آفتاب گرفتن و دراز کشیدن روی شن‌های داغ ساحل هستید، می‌توانید از این امکان پلاژ هم لذت ببرید و آرامش را به جسمتان هدیه کنید. لازم به ذکر است که در محیط پلاژ آقایان مربیان حرفه‌ای برای آموزش شنا و نجات غریق‌های ماهر برای محافظت از شناگران حضور دارند.

پلاژ آقایان کیش در نزدیکی پلاژ بانوان قرار دارد و همین امتیازی است که خانواده‌ها به طور همزمان بتوانند از امکانات پلاژ‌های اختصاصی بانوان و آقایان استفاده کنند و پس از آن همراه با هم از سایر تفریحات جزیره استفاده کنند. پلاژ آقایان در خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر واقع شده است. 

امکانات پلاژ آقایان کیش

نمازخانه، بوفه خوراکی، وسایل بازی برای کودکان و تجهیزات کمک‌های اولیه از جمله این امکانات مناسب در این مرکز هستند. 

هم چنین پلاژ آقایان کیش از حمام‌های اختصاصی با آب شیرین و سرویس‌های بهداشتی تمیز با تعداد زیاد دغدغه‌ای بابت مسائل بهداشتی برای مراجعه‌ کنندگان باقی نگذاشته است. از دیگر قابلیت‌های جذاب در پلاژ آقایان وجود مجموعه ماساژ و صندلی‌های بزرگی هستند که می‌توانید به راحتی روی آنها نشسته یا دراز بکشید و برای چندین ساعت از نور آفتاب استفاده کنید. همچنین وجود سایه‌بان‌های متعددی هم که در نقاط مختلف این پلاژ قرار دارند از دیگر جذابیت‌های آن است. نورپردازی مناسب در شب علاوه بر زیبایی ساحل به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از غروب آفتاب هم لذت شنا در هوای خنک ساحل را تجربه کنید.

امکانات تفریحی پلاژ آقایان کیش

در کنار امکانات بهداشتی و رفاهی پلاژ مخصوص آقایان، شما این فرصت را خواهید داشت که به انجام انواع تفریحات ورزشی و جذاب در این مجموعه بپردازید. غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب، قایقرانی پارویی و قایق های بادبانی از جمله تفریحات آبی این مجموعه هستند که قرار است گسترش هم پیدا کنند. هندبال ساحلی، فوتبال و والیبال ساحلی هم از ورزش های جذاب در کنار دریا روی شن و ماسه نرم ساحل پلاژ آقایان است. 

سوالات متداول:

  • هزینه استفاده از امکانات پلاژ آقایان کیش چقدر است؟

ورودی پلاژ آقایان برای عموم ۸۰ هزار تومان و برای کیشوندان ۳۲ هزار تومان است. ورودی برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

  • ساعات کار پلاژ آقایان از چه ساعتی است؟

ساعت کار پلاژ آقایان از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر در ۶ ماهه اول است.

  • پلاژ آقایان کیش کجاست؟

پلاژ آقایان در خیابان فردوسی و انتهای بلوار هنر واقع شده است. 

نتیجه‌گیری:

پلاژ آقایان کیش محیطی اختصاصی برای استفاده آقایان از دریا و ساحل زیبای جزیره است. این پلاژ یکی از کامل‌ترین پلاژهای آقایان در منطقه است. پلاژ آقایان امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی هم برای استفاده گردشگران دارد. شما تا به حال از امکانات پلاژ آقایان استفاده کرده‌اید؟ چه امتیازی به وضعیت بهداشتی این پلاژ می‌دهید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا