اقامتگاه ها

با هتل های پنج ستاره کیش آشنا شوید

برای بسیاری از افراد اقامت داشتن در محلی تنها برای خواب و استراحت در سفر ملاک نیست. این افراد به دنبال مکانی با امکانات و فضایی خاص برای اقامت هستند. هتل‌های پنج ستاره با فضای خاص و لوکس و امکانات ویژه گزینه مناسبی برای اسکان این دسته از مسافران هستند. جزیره زیبای کیش با پتانسیل بالای گردشگری، روزانه میزبان مسافران زیادی است که به دنبال اقامت در هتل های پنج ستاره کیش با کیفیت و امکانات بالا هستند.

در این مقاله، هتل‌ های پنج ستاره کیش را به شما معرفی کرده‌ایم. با ما در سایت جزیره کیش همراه باشید.

هتل ترنج سردمدار هتل های پنج ستاره کیش

هتل های پنج ستاره کیش هتل ترنج

هتل ترنج کیش یکی از مشهورترین هتل های پنج ستاره کیش است. این هتل در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال ۱۳۹۲ شروع به احداث و در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسید.

   فاز یک هتل پنج ستاره ترنج که بر روی آب به شکل بته‌جقه ساخته شده، اولین هتل دریایی خاورمیانه است که همچون نگین اصیل ایرانی بر روی خلیج فارس می‌درخشد. اتاق‌های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای بر روی آب هستند. هتل دریایی ترنج کیش دارای صد ویلا و پنج سوئیت است که توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده‌اند. از دیگر امکانات هتل ترنج می‌توان به رستوران‌های مختلف و کافی‌شاپ ساحلی اشاره کرد.

هتل مارینا پارک؛ لوکس و پر آرامش

هتل های پنج ستاره کیش هتل مارینا پارک

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره کیش، هتل مارینا پارک است.

هتل مارینا پارک کیش به‌ دلیل موقعیت مکانی در جزیره و معماری خاص، از هتل‌های پرطرفدار جزیره به شمار می‌رود. ساخت هتل، در کنار برج‌های دو قلوی کیش، در سال ۱۳۸۹ به پایان رسید و در سال ۱۳۹۸ برای آخرین بار بازسازی شد. در حال حاضر این هتل با تعداد ۱۹۰ اتاق در بنای خاص خود، خدمات ویژه‌ای به مهمانان خود ارائه می‌کند.

هتل در سمت شرق جزیره کیش و در کنار ساحل مرجانی کیش قرار گرفته است. از مزایای اصلی اقامت در هتل مارینا پارک کیش، می‌توان به ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی مانند؛ قایق سواری اختصاصی، پاراسل، ماهیگیری، و گشت‌های دریایی اشاره کرد. به علاوه، مرکز آموزش ورزش‌های آبی هتل مارینا پارک، امکان یادگیری غواصی و کایت بردینگ را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

رستوران هتل با منوی غذاهای متنوع ایرانی، دریایی، و فرنگی گزینه‌ای ایده‌آل برای صرف غذا به‌شمار می‌رود.

هتل داریوش نمایی از تاریخ شکوهمند ایران

هتل های پنج ستاره کیش

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با الهام از طرح شکوهمند تخت جمشید در زمینی با وسعت دوازده هکتار ساخته شده است. طراحی و ساخت این هتل زیبا در سال ۱۳۸۲ توسط برترین معماران کشور انجام شده است. این هتل موزه دارای ۱۸۴ اتاق، سوییت و کاباناهای مجلل با چشم انداز دریا و باغ است. ویژگی خاص هتل بزرگ داریوش به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین هتل‌های دنیا این است که تمدن و فرهنگ یک ملت بزرگ و کهن را به رخ جهانیان می‌کشاند.

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، غواصی، آرایشگاه و آتلیه اشاره کرد.

هتل شایان کیش؛ جذاب و با اصالت هتل های پنج ستاره کیش

هتل های پنج ستاره کیش

هتل شایان یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره کیش است. این هتل در چهار طبقه ساخته شده و دارای ۱۹۱ اتاق و ۵۴۰ تخت است. از جمله امکانات ویژه هتل شایان کیش می‌توان به رستوران با ظرفیت از ۲۵۰ نفر، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۰ خودرو، پارکینگ روباز با ظرفیت ۳۰ خودرو، اینترنت رایگان در لابی، استخر رایگان برای میهمانان، آتلیه صندوق امانات، مرکز خرید، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل پانوراما با امکانات خاص

هتل های پنج ستاره کیش

پانوراما کیش در نزدیکی بلوار ساحلی و میدان امیرکبیر جزیره کیش قرار دارد. هتل ۵ ستاره پانوراما کیش یکی از هتل‌های نوساز در بین هتل‌های جزیره کیش به‌شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۹۸با تعداد ۲۶۷ اتاق در ۱۵ طبقه تاسیس شد.

در زمان سفر به جزیره کیش می‌توانید اتاق‌هایی با ظرفیت دو، سه و چهار نفر را در هتل پانوراما کیش رزرو کنید. رستوران ایرانی، فست فود، فضای بازی کودکان، و سالن همایش هم از دیگر امکانات باکیفیت و خدمات رفاهی هتل هستند که در زمان اقامتتان در هتل پانوراما کیش می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هتل پانوراما کیش موقعیت مکانی خوبی هم دارد. همین باعث شده است تا با حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسید. تالار شهر و سالن همایش‌های بین‌المللی کیش هم در نزدیکی هتل قرار دارد.

هتل ایران کیش مناسب سفرهای کاری و تجاری

هتل های پنج ستاره کیش

این هتل در بلوار خلیج فارس جزیره واقع شده است و هتلی ۵ ستاره در میان هتل‌های جزیره کیش به‌شمار می‌رود.

ساخت هتل در دو برج مجزا در سال ۱۳۹۳ به پایان رسید و با مجموع ۱۲۲ اتاق که در ۷ طبقه قرار دارند، پذیرای مسافران جزیره کیش می‌باشد.

سالن همایش و اجتماعات، سالن کنفرانس، و اتاق جلسات، باعث شده تا هتل ایران کیش به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی که به‌دلیل تجارت و یا سفرهای کاری به کیش سفر می‌کنند، تبدیل شود. رستوران هتل منوهای متنوعی از جمله ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، و فست فود را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین فضای سبز هتل در اختیار شماست و می‌توانید به سراغ کافی‌شاپ فضای باز هتل بروید و از یک نوشیدنی در هوای عالی جزیره کیش لذت ببرید. به‌علاوه، از امکانات ورزشی حاضر در هتل هم می‌توانید بهره‌مند شوید.

هتل پارمیس کیش قدیمی پرطرفدار

هتل های پنج ستاره کیش

هتل پارمیس کیش، هتلی ۵ ستاره در میدان پردیس است.

 ساخت این هتل در سال ۱۳۸۶ انجام شد و در حال حاضر با ۱۶۸ اتاق و در هفت طبقه از مسافران جزیره کیش پذیرایی می‌کند.

سالن همایش و اجتماعات، سالن کنفرانس، و اتاق جلسات موجود در هتل پارمیس کیش، امکان برگزاری جلسات و ملاقات‌های رسمی را برای افرادی که برای تجارت به جزیره سفر می‌کنند، فراهم کرده است. همچنین رستوران هتل از تنوع منوهای غذایی از جمله ایرانی، آسیایی، فرنگی، دریایی، و فست فود برخوردار است و برای صرف غذا گزینه‌ای در دسترس محسوب می‌شود.

فضای سبز هتل پارمیس کیش که دارای آلاچیق و امکان لذت بردن از هوای آزاد را فراهم کرده است، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اگر بعد از گشت‌و‌گذار به فکر کمی استراحت و رفع خستگی افتادید، می‌توانید به کافی‌شاپ هتل برای صرف یک نوشیدنی مراجعه کنید.

هتل پالاس؛ نوساز و جذاب

هتل های پنج ستاره کیش

هتل پالاس کیش یکی از نوسازترین هتل‌های پنج ستاره این جزیره است که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این هتل ۱۵طبقه و ۲۳۳ اتاق دارد و با ۶۰۰ تخت خواب آماده پذیرایی از مهمانان است.

  امکانات و خدمات هتل پالاس بسیار متنوع است که برخی از آن‌ها به اختصار عبارتند از: آسانسور، نمازخانه، آتلیه، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم و لاندری.

هتل شایگان؛ هتلی در بهترین نقطه کیش

هتل های پنج ستاره کیش

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره کیش هتل شایگان است که در بهترین نقطه ی جزیره در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل بوده که دارای بهترین امکانات ممکن برای آسودگی مسافران است. هتل شایگان در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش مانند مجتمع پردیس یک و دو، مجتمع تجاری پانیذ، پارک دلفین‌ها، پارک مرجان‌ها، اسکله تفریحی کیش و … قرار گرفته است. تمام این موارد باعث شده‌اند که هتل شایگان کیش جزو اولین انتخاب‌ها برای رزرو هتل کیش باشد. لازم به ذکر است که این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

هتل میراژ با دسترسی فوق‌العاده به مرکز جزیره

هتل های پنج ستاره کیش

این هتل پنج‌ ستاره در بلوار دریا واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به اماکن تفریحی و مراکز تجاری جزیره دارد.

اتاق‌ها طراحی داخلی زیبایی داشته و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند.

رستوران هتل با ارائه صبحانه متنوع و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی شیک و کلاسیک آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. همینطور کافی‌شاپ هتل که فضایی زیبا داشته و در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه را نوش‌جان کنید.

هتل دارای یک محوطه سبز زیبا بوده که آلاچیق‌های موجود در آن فضای دنجی برای استراحت و استشمام هوای تازه است. از امکانات تفریحی می‌توان به استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل بین‌المللی کیش با امتیاز بالای مسافران

هتل های پنج ستاره کیش

هتل بین‌المللی کیش، هتلی نوساز و بسیار لوکس است که امکان اقامتی فوق‌العاده را برای مسافران جزیره فراهم آورده است. علاوه بر این، رستوران هتل با انواع غذاهای خوشمزه‌ ایرانی و فرنگی و کافی‌شاپش در محیطی دلپذیر، کام‌تان را شیرین خواهند ساخت.

امتیاز دیگری که هتل کیش را به گزینه‌ بسیار مطلوبی برای اقامت در جزیره تبدیل کرده، امکانات تفریحی فوق‌العاده‌اش است. این امکانات شامل مجموعه‌ آبی، سالن بازی کودکان و ماساژ می‌شود. علاوه بر این، استخر روباز، سالن زیبایی و ماساژ و کافی‌شاپ ویژه بانوان، هتل کیش را به عنوان اقامتگاه ایده‌آلی برای خانم‌ها مطرح کرده است. ضمناً هتل کیش از موقعیت مکانی مطلوبی برخوردار است و با مراکز تفریحی و خرید کیش فاصله‌ چندانی ندارد.

هتل آرامیس پلاس؛ پیشنهادی ایده‌ال برای اقامت

هتل های پنج ستاره کیش

هتل آرامیس پلاس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز جزیره زیبای کیش است. این هتل با دید بسیار خوب به سطح  جزیره در ۱۴ طبقه و ۱۷۱ اتاق ساخته شده است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا، سالن بدن سازی، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

            هتل دارای ﮐﺎﻓﯽ ﺷﺎپ ۲۴ ساعته ﺑﺎ اﻣﮑﺎﻧﺎت روم سرویس و انواع دسرو نوشیدنی‌های گرم و سرد است.

هتل امیرکبیر؛ هتلی با معماری دوره صفویه در بین هتل های پنج ستاره کیش

هتل های پنج ستاره کیش

یکی از جدیدترین هتل‌ های پنج ستاره کیش، هتل امیرکبیر است. این هتل یکی از هتل‌های سنتی در کیش است که در سال ۱۴۰۱ تاسیس شده است. هتل امیرکبیر ۳۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. این هتل معماری سنتی و لوکس دارد که از معماری دوران صفویه وام گرفته است.

این هتل در فضایی باز دارای سوئیت‌ها و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی است که در مجاورت مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش اعم از بازارهای دیپلمات کیش، اسکله و پارک میرمهنا کیش قرار دارد. دسترسی این هتل به مرکز شهر کیش آسان نیست ولی همواره تاکسی در مقابل درب این هتل قرار دارد.

سوالات متداول

  • هزینه یک شب اقامت در هتل های پنج ستاره کیش حدودا چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل‌ های پنج ستاره کیش بسته به نوع امکانات از حدود ۲ تا ۶ میلیون برای یک شب متفاوت است.

  • کدام هتل های پنج ستاره کیش نمای دریا دارند؟

هتل ترنج، هتل شایان، هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ از بهترین هتل های پنج ستاره کیش با منظره زیبای دریا و سواحل کیش هستند.

  • بهترین هتل های پنج ستاره کیش برای خانواده‌ها کدامند؟

برای اقامت خانوادگی در هتل های پنج ستاره کیش، هتل شایان و هتل داریوش گزینه‌های خوبی هستند. چراکه هم فضای خانوادگی دارند و هم قیمت‌های معقول‌تری برای خانواده‌ها ارائه کرده‌اند.

نتیجه گیری

جزیره زیبای کیش با پتانسیل بالای گردشگری، میزبان مسافران بسیاری است که با اهداف مختلف اقدام به سفر می‌کنند. این پتانسیل بالا برای جذب مسافر مستلزم وجود هتل‌های باکیفیت در قلب جزیره است. شما با مطالعه ویژگی‌های اغلب هتل‌ های پنج ستاره کیش که به معرفی آنها پرداخته‌ایم، می‌توانید بهترین انتخاب را برای اقامت در جزیره داشته باشید.

شما تجربه اقامت در کدام هتل پنج ستاره کیش را داشتید؟

از اقامت خود در این هتل‌ها راضی بوده‌اید؟

تجربه خود را با ما در سایت جزیره کیش به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا