اقامتگاه ها

معرفی هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های جزیره حتی در بین هتل‌های پنج ستاره است. این هتل با وجود ساحل اختصاصی، فضای ماهیگیری و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های اختصاصی به تنهایی یک تور گردشگری در جزیره به حساب می‌آید. اگر هنوز تجربه اقامت رویایی در هتل مارینا پارک کیش را ندارید، مقاله معرفی کامل این هتل جذاب را در سایت جزیره کیش بخوانید.

بندر کوچک هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش
منبع: سایت فراگشت

مارینا در اصطلاح به معنای بندری کوچک است که قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی در آن پهلو می‌گیرند. هتل مارینا پارک کیش هم با اقتباس از نام زیبای خود و با قرار گرفتن در یکی از زیباترین و سرسبزترین بخش‌های کیش، تبدیل به بندری تفریحی در جزیره شده است. در مارینا معمولا امکاناتی مثل آب و برق برای کشتی‌ها و قایق‌ها در دسترسشان قرار می‌گیرد و از آنها استقبال می‌شود. در مارینا پارک کیش اما علاوه بر اینکه قایق‌های تفریحی برای استفاده از امکانات این بندر کوچک به صف می‌شوند، فضایی ایده‌آل برای تفریحات دریایی ایجاد شده است.

باغ بهشتی مارینا پارک

شاید دانستن این نکته برایتان جذاب باشد که باغ چند هکتاری هتل مارینا پارک کیش حاصل ایده‌پردازی و طراحی برترین طراحان باغ‌سازی در داخل و خارج از کشور است. این باغ یکی از سرسبز‌ترین فضا‌های جزیره را ایجاد کرده مسافران می‌توانند با قدم زدن در این باغ یک پیاده‌روی جذاب و رویایی را در جزیره زیبای کیش تجربه کنند. انواع حوضچه‌ها و آبنماها جلوه خاصی را به این باغ زیبا داده‌اند. ضمن اینکه شما می‌توانید از امکانات کافه‌ها و رستوران‌های موجود در باغ مارینا پارک هم کمال استفاده را ببرید.

تعداد اتاقهای هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک دارای ۱۶۰ سوییت و واحد اقامتی است. این اتاق‌ها در انواع رو به دریا و رو به پارک دسته‌بندی می‌شوند. همچنین تمام اتاق‌های دو تخته قابلیت اضافه کردن تخت دارند. اغلب اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش دارای اینترنت پرسرعت و میز کار بزرگ و کاربردی هستند و برای تجار و صاحبان مشاغل که برای سفرهای کاری در هتل اقامت می‌کنند، شرایط ایده‌آلی دارند.

سوییت‌های این هتل بسته به میزان نفرات، دارای متراژ حدودا ۳۶ متری، ۶۰ متری و سوییت‌ رویال ۱۴۸ متری هستند و از طراحی شیک و ساده‌ای برخوردارند.

امکانات داخل اتاق‌ها شامل يخچال و مينی بار، تلویزیون، سیستم اطفا حریق، چای‌ساز به همراه چای، سشوار در داخل حمام، تلفن، تهويه مطبوع، اينترنت، شبكه تلويزيونی ماهواره‌ای، صندوق امانات اختصاصی، مبلمان، چراغ مطالعه، بالکن و منظره عالی ساحل یا باغ همچنین خدمات خشکشویی است. 

امکانات تفریحی هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش
منبع: سایت لست سکند

هتل مارینا پارک کیش از سری هتل‌های هافبرد ۵ ستاره محسوب می‌شود چرا که دو وعده غذایی صبحانه و ناهار را در اختیار مهمان‌هایش قرار می‌دهد.

هتل مارینا پارک امکانات و خدمات دیگری همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و اینترنت را به صورت رایگان ارائه می‌کند. سالن‌های همایش هتل، بسیار شیک و در انواع سالن جلسات و سالن‌های چند منظوره و غیره است.

هتل مارينا پارک کیش چندین استخر آب شیرین با ساحل ماسه‌ای، یک پارک بادی در آب و امکاناتی مثل سالن ماساژ تایلندی برخوردار است. ماساژور‌های تایلندیِ مستقر در هتل مارینا انواع ماساژ‌های تایلندی را ارائه می‌کنند. از تفریحات آبی هتل مارینا پارک می‌توان به پدل‌ بورد، قایق‌ بادبانی، چتر بازی با پاراسل، کایاک سواری، شاتل سواری، بنانا سواری، ویندسرف، جت اسکی، غواصی، ماشین پرواز، کایت بوردینگ و ویک بوردینگ اشاره کرد.

مهمان‌های هتل مارینا پارک می‌توانند از امکانات دوچرخه سواری و اتومبیل رانی هم استفاده کنند.

پرسش و پاسخ

  • هتل مارینا پارک کیش چند سوییت و واحد اقامتی دارد؟

این هتل ۱۶۰ سوییت دارد.

  • امکانات اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش چیست؟

امکانات داخل اتاق‌ها شامل يخچال و مينی بار، تلویزیون، سیستم اطفا حریق، چای‌ساز به همراه چای، سشوار در داخل حمام، تلفن، تهويه مطبوع، اينترنت، شبكه تلويزيونی ماهواره‌ای، صندوق امانات اختصاصی، مبلمان، چراغ مطالعه، بالکن و منظره عالی ساحل یا باغ همچنین خدمات خشکشویی است. 

  • فاصله هتل مارینا پارک تا دریا چقدر است؟

مارینا پارک در فاصله 397 متری با ساحل قرار گرفته است و به راحتی از داخل پارک و فضای سبز هتل می‌توانید وارد اسکله شوید، در ساحل قدم بزنید و از تفریحات دریایی لذت ببرید.

کلام پایانی 

پیش از رزرو سوییت در هتل مارینا پارک کیش به این نکته توجه داشته باشید که این هتل به طور نسبی با مرکز جزیره و مراکز خرید فاصله دارد. مارینا پارک ایده‌ال کسانی است که برای استراحت و دور از هیاهو به دنبال آرامش در جزیره هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت اقامت در این هتل یک روز را به خرید و گشت و گذار در جزیره بپردازید و در باقی روزها از امکانات جذاب هتل بهره ببرید.

شما تجربه اقامت در هتل مارینا پارک کیش را دارید؟

چه امتیازی به امکانات این هتل می‌دهید؟

هزینه اقامت در مارینا پارک را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا