اقامتگاه ها

اقامت جذاب در جزیره به سبک هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل‌های جزیره در بین هتل‌های ۵ ستاره است. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید و به دنبال هتلی با ویژگی‌های خاص هستید، پیشنهاد ما به شما هتل ترنج کیش است. این هتل در میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. برای آشنایی بیشتر با این هتل خاص با ما در سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش
منبع: سایت سفرانه

این هتل ۵ ستاره در ضلع شمال غربی جزیره کیش قرار دارد و به سبک هتل‌های جدید خاورمیانه بر روی آب طراحی و ساخته شده است. طرح اولیه هتل ترنج کیش در سال ۱۳۸۹ توسط شرکت یکتا نگین کیش، با هدف ترویج فرهنگ جذب توریست و استفاده از پتانسیل جزیره ارائه شد. نکته جالب توجه این است که نمونه مشابه هتل ترنج فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.

این هتل پنج ستاره از دو قسمت تشکیل شده که یکی از آن ها روی خشکی و دیگری مجموعه از ویلا‌های بهم پیوسته‌ای است که روی آب قرار دارند.

بخش دریایی هتل ترنج از ۱۰۰ سوییت با کف شیشه‌ای و بالکن اختصاصی تشکیل شده است.

این سوئیت‌ها با یک اسکله چوبی بهم متصل هستند و از بالا نمای یک بته جغه بزرگ را دارند.

قیمت هتل ترنج کیش 

همانطور که گفته شد این هتل دارای اتاق‌های مختلفی است که متراژ متفاوتی دارند و هر کدام از آن ها دارای امکانات متنوعی هستند. با توجه به این موضوع بدیهی است که نمی‌توان برای آن نرخ ثابتی را تعیین کرد. همچنین قیمت هتل ترنج کیش در ایام گوناگون متفاوت بوده و عواملی نظیر شرایط آب و هوایی، تعطیلات و غیره بر روی آن تاثیرگذارند. از جمله خدمات رایگان هتل یاد شده می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، خانه کودک و اینترنت اشاره کرد.

امکانات هتل ترنج کیش 

در ساحل هتل ترنج آلاچیق‌های متعددی دیده می‌شود که با نشستن زیر آنها می‌توان از مناظر زیبای دریا لذت برد. این هتل یک سالن بازی‌های ساحلی دارد که از جمله تفریحات موجود در این سالن می‌توان به ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد اشاره کرد. سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و فوتبال دستی، استخر و سونا بخار و جکوزی از دیگر تفریحات هتل ترنج هستند.

جالب اینکه استفاده از باشگاه بدن سازی، والیبال ساحلی و خانه‌ی بازی کودکان برای مهمانان این هتل رایگان است. از دیگر امکانات ویژه این هتل پنج ستاره می‌توان به سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات تشریفات ویژه، آتلیه عکاسی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

رستوران‌های هتل ترنج کیش

رستوران خورشید با کف شیشه‌ای، رستوران تاج برای سرو صبحانه و عصرانه، رستوران ساحلی برای سرو ناهار و شام به صورت بوفه و کافی‌شاپ ترنج؛ مجموعه رستوران‌های هتل ترنج کیش را تشکیل می‌دهند.

سوالات متداول

  • آدرس هتل ترنج کیش چیست؟

این هتل در میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک وکلبه هور واقع شده است.

  • کدام اتاق‌های هتل ترنج کیش دارای کف شیشه‌ای هستند؟

بخش دریایی هتل ترنج از ۱۰۰ سوییت با کف شیشه‌ای و بالکن اختصاصی تشکیل شده است.

  • قیمت هتل ترنج کیش چقدر است؟

هتل دارای اتاق‌های مختلفی است که متراژ متفاوتی دارند و هر کدام از آن‌ها دارای امکانات متنوعی هستند. با توجه به این موضوع بدیهی است که نمی‌توان برای آن نرخ ثابتی را تعیین کرد.

نتیجه‌گیری

هتل ترنج کیش، یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش است. این هتل از دو بخش سوییت‌های دریایی و سوییت‌های روی خشکی تشکیل شده است. استفاده از باشگاه بدن سازی، والیبال ساحلی و خانه بازی کودکان برای مهمانان این هتل رایگان است. از دیگر امکانات ویژه این هتل پنج ستاره می‌توان به سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات تشریفات ویژه، آتلیه عکاسی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا