اقامتگاه ها

 هتل پالاس کیش؛ جوان و لاکچری

هتل پالاس کیش، یکی از هتل‌های تازه تاسیس و لوکس در جزیره است. این هتل زیبا و باشکوه علاوه بر خدمات ایده‌آلی که به مهمانانش ارائه می‌کند، از موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری هم برخوردار است. 

این هتل در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده و در ساخت آن از استاندارد‌های هتلداری استفاده شده است.

برای آشنایی بیشتر با این هتل ۵ ستاره، با مقاله معرفی هتل در سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش در زمستان ۱۴۰۰ با بیش از ۲۳۳ اتاق و سوئیت اختصاصی در جزیره کیش احداث شد.

هتل پالاس در مدت کوتاهی توانسته است با وجود ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی همچون نزدیکی به سواحل نیلگون خلیج فارس، دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی و معماری چشم‌نواز واحد‌های اقامتی، هزاران نفر از میهمانان این جزیره زیبا را میزبانی کند. ترکیب معماری ایرانی و صنعت مدرن در طراحی اتاق‌های هتل پالاس باعث شده است تا سلایق و انتظارات گوناگون مسافران را پوشش دهد و امکانات متنوعی را به ایشان ارائه کند.

این هتل به‌ عنوان یکی از لوکس‌ترین عمارت‌های جزیره کیش، شامل یک لابی شیک، فضاهای عمومی سرسبز و وسیع، اتاق‌های زیبا با تجهیزات کامل و رستوران بین‌المللی است. اتاق‌های هتل پالاس در طبقات مرتفع این هتل قرار گرفته‌اند؛ پس بدیهی است که چشم‌اندازی باشکوه و چشم‌نواز از دیدنی‌های جزیره را برای ساکنان خود فراهم آورند.

ساحل مرجان، ساحل کلوپ تفریحات دریایی مارینا، مسیر ویژه دوچرخه‌سواری، پلاژ بانوان و آقایان، صخره خرچنگ‌ها، کیبل اسکی، مرکز بولینگ، باغ پرندگان و مراکز خرید کوروش مال و مرجان مال تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی هتل پالاس هستند که مسیر دسترسی آن‌ها به‌راحتی فراهم است.

اتاق‌های هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

اتاق‌های هتل پالاس کیش از تنوع گوناگونی برخوردارند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوتخته رو به جزیره، رو به باغ و رو به محوطه، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق چهار تخته. هتل پالاس مجموعا ۲۳۳ اتاق و سوئیت دارد. تمام اتاق‌ها مجهز به مبلمان، کمد لباس، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت‌آویز و تلویزیون هستند. توجه داشته باشید که استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است.

امکانات هتل پالاس

لابی هتل پالاس کیش یکی از مجهزترین لابی‌ها بوده و با ظرفیت  ۲۰۰ نفر از مسافران در هنگام ورود استقبال می‌کنند. وعده صبحانه در این هتل به‌ صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. پارکینگ، تاکسی‌سرویس، اینترنت وای فای رایگان در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و سالن‌های هر طبقه، ترانسفر فرودگاهی از امکانات و خدمات این هتل است.

امکانات تفریحی هتل پالاس کیش

یکی از امکانات تفریحی مناسب در این هتل وجود استخر است که در طبقه پانزدهم قرار دارد. در هنگام استفاده از استخر می‌توانید منظره و چشم‌انداز بسیار دلربایی از جزیره را تماشا کنید. همچنین سالن سینما نیز با ظرفیت ۲۶۴ نفر و سالن مناسب برای برگزاری نمایشگاه و جلسات کاری‌تان از دیگر امکانات هتل است.

سوالات متداول

  • هتل پالاس کیش کجاست؟

هتل پالاس بین میدان سیری و میدان داریوش واقع است.

  • هزینه اقامت کودکان در هتل پالاس کیش چقدر است؟

هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و بالای ۵ سال هزینه دارد. درصورت وجود دو کودک خردسال زیر ۵ سال هزینه یک بزرگ سال دریافت می‌شود.

  • جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل پالاس کیش چه اماکنی هستند؟

ساحل مرجان، ساحل کلوپ تفریحات دریایی مارینا، مسیر ویژه دوچرخه‌سواری، پلاژ بانوان و آقایان، صخره خرچنگ‌ها، کیبل اسکی، مرکز بولینگ، باغ پرندگان و مراکز خرید کوروش مال و مرجان مال تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی هتل پالاس هستند که مسیر دسترسی آن‌ها به‌ راحتی فراهم است.

نتیجه‌گیری

هتل پالاس کیش، هتلی ۵ ستاره با اتاق‌ها و سويیت‌های دل‌باز و شیک همراه با دکوراسیون مدرن و منحصربه‌فرد است. چشم‌انداز عالی به دریا، نزدیکی به مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و خدمات شبانه‌روزی، از مزایای رزرو این هتل است.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا