اقامتگاه ها

هتل سورینت مریم کیش، هتلی به سبک معماری باروک

هتل سورینت مریم کیش یکی از هتل‌های ۴ ستاره باکیفیت در جزیره است. این هتل در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و یکی از هتل‌های باکیفیت کیش به حساب می‌آید. هتل سورینت مریم کیش دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی جزیره دارد.

برای آشنایی بیشتر با هتل سورینت مریم کیش با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش از هتل‌های ۴ ستاره جزیره است. این هتل در زمینی به وسعت ۷ هزار متر مربع در چهار طبقه متشکل از ۵۶ اتاق و سوئیت بنا شده است. مهندسان سازنده هتل مریم از سبک معماری اروپایی باروک در معماری این هتل ایده گرفته‌اند. از مزیت‌های هتل سورینت مریم می‌توان به دسترسی ایده‌ال این هتل به ساحل، اسکله تفریحی، تالار شهر و مراکز خریدی مثل بازارهای مروارید، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری، هایپر مارکت و … اشاره کرد.

بازسازی هتل مریم توسط شرکت سورینت قشم

هتل سورینت مریم کیش در سال ۱۳۹۲ توسط هلدینگ توسعه قشم مورد بازسازی قرار گرفت. این شرکت با ایجاد تحولی جدید در صنعت هتل‌داری فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. هلدینگ توسعه سورینت قشم با خریداری هتل‌های قدیمی و بازسازی آنها تحولی تازه در روند فعالیت بسیاری از هتل‌های قدیمی ایجاد کرد. هتل سورینت مریم هم یکی از هتل‌هایی است که توسط این هلدینگ مورد بازسازی و تحول واقع شد.

امکانات و خدمات هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت بعد از بازسازی به تکنولوژی کنترل هوشمند مجهز شد. با تجهیز واحدهای اقامتی به این تکنولوژی، تمام وسایل الکترونیکی اتاق‌ها اعم از سیستم روشنایی، سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی با ورود مهمان به صورت اتوماتیک فعال می‌شوند. به این ترتیب هم از اتلاف انرژی جلوگیری شده و هم آسایش و آرامش مسافر به بهترین شکل تامین می‌شود.

یکی دیگر از امکانات این مجموعه اقامتی دسترسی مهمانان به تلویزیون اینترنتی است. همچنین می‌توان به خدماتی مثل روم سرویس، بوفه سرد و گرم صبحانه، بوفه نهار که شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و سالاد بار می‌شود، سرویس عصرانه، نوشیدنی برای خوشامدگویی، سرویس چای و قهوه، اینترنت پرسرعت، مینی بار و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. 
پارکینگ رایگان هتل هم مناسب افرادی است که با خودروی شخصی و یا خودرو اجاره ای در کیش به گردش مشغول هستند. پس اگر تمایل به اتاره خودرو در کیش هم دارید می توانید با خیالی راحت خودرو رنت شده را در پارکینگ هتل پارک کنید. 

استقبال فرودگاهی هم با درخواست قبلی مسافران مهیا است.  بخش دیگر از امکانات هتل مربوط به سالن‌های ویژه‌ای است که برای برگزاری مراسم مختلف در هتل اختصاص داده شده ‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند برای برپای انواع جلسات و همایش‌ها به کار می‌روند و به همین دلیل اقامت کاری در این هتل هم به مسافران پیشنهاد داده می شود. سالن بیلیارد، دستگاه خودپرداز و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل هستند. 

اتاق‌های هتل سورینت مریم کیش 

هتل سورینت مریم کیش، از اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های مختلف جونیور یا سوئیت‌های لوکس و پرزیدنتال تشکیل شده است.
تمام اتاق‌های هتل سورینت مریم از طراحی داخلی بسیار زیبایی برخوردارند. همچنین تمامی اتاق‌ها از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند تا بتوانند اقامتی دلنشین و فراموش نشدنی به میهمانان هتل ارائه کنند.

همچنین اگر در طول سفر اشیاء قیمتی همراه داشته باشید می توانید از صندوق امانات اتاق خود استفاده کنید. سوئیت‌های هتل سورینت مریم به نسبت اتاق‌ها فضای بیشتری دارند و جدا از امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌ها موجود است از اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا هم برخوردار هستند تا بتوانند یک اقامت راحت و لوکس به مسافران جزیره هدیه کنند. لازم به ذکر است که تمامی واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیک بودن، فضایی فوق العاده دنج و راحت دارند.

رستوران و سایر امکانات رفاهی هتل

هتل سورینت مریم کیش

رستوران هتل سورینت مریم کیش با موسیقی زنده و غذاهای لذیذ شهرت دارد. کافه لانژ با اجرای زنده پیانو، خدمات ویژه خانه‌داری و خشکشویی، سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی و کافی نت از دیگر امکانات و خدمات این هتل هستند. فست فود داخل هتل، سالن بیلیارد، سالن‌ همایش و خدمات پزشکی از دیگر امکاناتی هستند که این مجموعه در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

دسترسی‌های نزدیک هتل مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش در ضلع شرقی میدان امیرکبیر واقع است. این هتل دسترسی ایده‌الی به مراکز مهم شهر دارد. 

هتل سورینت درست در ضلع شرقی میدان امیرکبیر کیش واقع شده و به همین جهت نیز دسترسی بسیار خوبی به مراکز مهم جزیره دارد. ساحل، اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز خریدی مانند بازار مروارید، بازار پردیس ۱ و۲ ، مرکز تجاری و هایپرمارکت از جمله مکان‌هایی هستند که با اقامت در این مجموعه می‌توانید به سادگی به آنها دسترسی داشته باشید.

 اگر در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان به جزیره کیش سفر کنید و در هتل سورینت ساکن شوید می‌توانید با پیاده‌روی به مراکزی مانند کارتینگ، بولینگ مریم، کیبل اسکی، گذر هنرمندان، بازار پانیذ، بازار ونوس، پارک هنگام، بازار کیش مال و بازار پدیده دسترسی داشته باشید. 

سوالات متداول:

  • هتل سورینت مریم چند طبقه و واحد اقامتی دارد؟

این هتل در زمینی به وسعت ۷ هزار متر مربع در چهار طبقه متشکل از ۵۶ اتاق و سوئیت بنا شده است.

  • هتل سورینت مریم کیش به چه مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری نزدیک است؟

ساحل، اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز خریدی مانند بازار مروارید، بازار پردیس ۱ و۲ ، مرکز تجاری و هایپرمارکت از جمله مکان‌هایی هستند که با اقامت در این مجموعه می‌توانید به سادگی به آنها دسترسی داشته باشید.

نتیجه‌گیری: 

هتل سورینت مریم کیش از هتل‌های ۴ ستاره و باکیفیت جزیره است. این هتل با دسترسی ایده‌الی که دارد، گردش و خرید را برای مسافران جزیره ساده می‌کند. این هتل در ضلع شرقی میدان امیرکبیر واقع است.

شما تجربه‌ای از اقامت در هتل سورینت مریم دارید؟

این هتل را به سایر مهمانان جزیره پیشنهاد می‌کنید؟

تجربه خود از اقامت در این هتل را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا