خدمات کیش

بازار ونوس کیش؛ پاساژی برای خرید کالاهای متنوع با قیمت مناسب

بازار ونوس کیش از بازارهای مشهور و نسبتا قدیمی در جزیره کیش است. این بازار از قیمت‌های اقتصادی و به صرفه‌ای برخوردار است و مطمئنا با حضور در این بازار می‌توانید خریدهای ایده‌الی با قیمت معقول داشته باشید. در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این بازار نسبتا قدیمی پرداخته‌ایم.

معرفی بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

اگر به دنبال مرکز خرید با قیمت‌های ارزان و به صرفه‌ای هستید پیشنهاد ما پاساژ ونوس کیش است. این بازار در سال ۱۳۷۵ افتتاح شده و جزو قدیمی‌ترین بازارها در جزیره کیش است.

بازار ونوس کیش در دو طبقه طراحی شده و شامل ۳۱۰ غرفه فروش کالاست. در این بازار می‌توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و … را پیدا کنید. مرکز خرید ونوس کیش در خیابان سنایی و در نزدیکی هتل ونوس واقع شده است. ساعت کاری این پاساژ از ۱۰ صبح تا یک بعد از ظهر و ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب است.

خدمات رفاهی بازار ونوس

در بازار ونوس کیش علاوه بر خدمات فروش خدمات رفاهی متنوعی هم عرضه می‌شود. در این مرکز خرید بانک‌های تجارت، ملت، کشاورزی و ملی شعبه دارند. همچنین رستوران و کافی شاپ، فضای بازی برای کودکان، صرافی و مشاور املاک از دیگر خدماتی است که جهت رفاه مسافرین و گردشگران در این بازار وجود دارند. 

سوالات متداول:

  • بازار ونوس کیش کجاست؟

این بازار در خیابان سنایی و نزدیک به هتل ونوس قرار دارد.

  • ساعت کاری پاساژ ونوس کیش به چه صورتی است؟

ساعت کاری این پاساژ از ۱۰ صبح تا یک بعد از ظهر و ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب است.

  • بازار ونوس چند طبقه است و چند غرفه دارد؟

این بازار دو طبقه است و ۳۱۰ مغازه و غرفه دارد.

نتیجه‌گیری:

بازار ونوس کیش از پاساژهای قدیمی و مشهور در جزیره کیش است. این پاساژ در خیابان سنایی و در نزدیکی هتل ونوس کیش واقع شده است. قیمت‌ها در این مرکز خرید معقول و اقتصادی است و شما می‌توانید تنوعی از اجناس با قیمت مناسب را در این پاساژ پیدا کنید. تجربه شما از حضور و خرید از پاساژ ونوس کیش چیست؟ این مرکز خرید را به سایر مسافران و گردشگران جزیره توصیه می‌کنید؟ 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا