خدمات کیش

همه چیز درباره کرایه خودرو در کیش

شاید رانندگی با خودروهای لوکسی مثل لامبورگینی، مازراتی و بنز و بی‌ام در خیلی از شهرهای بزرگ مثل تهران شبیه رویایی دست نیافتنی باشد اما این رویا در کیش کاملا در دسترس است. شما با کرایه خودرو در کیش به راحتی می‌توانید لذت رانندگی با ماشین‌های لوکس را تجربه کنید. با توجه به قرار گرفتن جزیره در منطقه آزاد، رنت ماشین در کیش بسیار معقول‌تر از شهر بزرگی مثل تهران است. ما در این مقاله از سایت جزیره کیش راهنمای کاملی برای کرایه خودرو در کیش را در اختیارتان قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

کرایه خودرو در کیش برای راحتی بیشتر

کرایه خودرو در کیش

برای گردش در جزیره حتما نیازی به اجاره ماشین نیست. با توجه به تعداد بالای تاکسی‌ها و شرکت‌های تاکسیرانی در کیش، شما بدون کرایه خودرو هم می‌توانید در جزیره گردش کنید. با این حال با توجه به فاصله اماکن تفریحی و دیدنی از یکدیگر و گرمای هوای جزیره، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند در روزهای حضورشان در جزیره با ماشینی که در اختیار دارند از گردش در جزیره لذت ببرند.

شرایط کرایه خودرو در کیش

اولین چیزی که در زمان رنت ماشین در کیش به آن نیاز پیدا می‌کنید، کارت شناسایی معتبر و گواهینامه رانندگی است. همچنین مبلغ ۵ تا ۱۰ میلیون تومان بسته به نوع خودرو انتخابی، به عنوان تضمین خسارت احتمالی از شما دریافت می‌شود که در صورت تحویل سلامت ماشین به شرکت، این مبلغ به شما مسترد خواهد شد.

قیمت اجاره ماشین‌ها از ۲۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ هزار تومان برای ۲۴ ساعت استفاده از خودرو متغیر است. شما بسته به توان مالی می‌توانید جگوار ۲۰ میلیونی یا لنسر ۵۰۰ هزار تومانی را انتخاب کنید!

به طور کلی ماشین‌های اجاره‌ای در جزیره کیش شامل ماشین‌های ون، شاسی بلند، لوکس، کروک، اسپرت و اقتصادی ارائه می‌شوند‌.

در نظر داشته باشید که با خودرو رنت شده امکان آفرود نیست و فقط برای تردد در جزیره است. اکثر خودرو‌هایی که اجاره داده می‌شوند دارای سیستم GPS بوده و مکان‌های تردد و سرعت شما ثبت می‌شود.

قوانین راهنمایی و رانندگی متفاوت در کیش

برای رانندگی در جزیره کیش لازم است به این نکته توجه داشته باشید که برخی از قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره با سایر شهرها متفاوت هستند.

به عنوان مثال در جزیره هیچ چراغ قرمزی وجود ندارد و بوق زدن به جز در موارد ضروری شامل جریمه می‌شود. حتی تمیز نبودن ظاهر ماشین در کیش، شما در معرض خطر جریمه شدن قرار می‌دهد. پیش از رانندگی در جزیره حتما در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش تحقیق و مطالعه کنید. ما هم در سایت جزیره کیش اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان قرار می‌دهیم.

  • بوق زدن در جزیره کیش ممنوع است.
  • استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو اجباریست.
  • کثیف بودن خودرو دارای جریمه است.
  • جریمه راهنمایی و رانندگی در کیش دو برابر باقی شهر‌هاست.
  • ایجاد آلودگی صوتی در خیابان‌های کیش ممنون است.
  • رعایت حداکثر سرعت مجاز در جاده‌ها و خیابان‌های کیش اجباریست.
  • بیرون انداختن زباله از خودرو ممنوع است و مشمول جریمه است.
  • بازرسی نا‌محسوس علاوه بر دوربین‌های کنترل سرعت در جزیره انجام می‌شود.

پرسش و پاسخ

  •  مدارک لازم برای کرایه خودرو در کیش چیست؟

مدارک لازم برای کرایه خودرو در کیش، کارت شناسایی معتبر و گواهینامه رانندگی است.

  • نرخ رنت ماشین در جزیره کیش چقدر است؟

نرخ رنت ماشین در جزیره کیش از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است.

  • جریمه‌های متفاوت کیش شامل چه مواردی می‌شود؟

بوق زدن غیرضروری و تمیز نبودن ظاهر ماشین در جزیره شامل جریمه می‌شود.

جمعبندی 

بر اساس نکات مذکور که در این مقاله از سایت جزیره کیش درباره اجاره خودرو در کیش یادآور شدیم، برای راحتی بیشتر در زمان گشت و گذار در کیش و با توجه به نرخ بالای کرایه ماشین، شاید اقدام به صرفه‌تر، کرایه خودرو در کیش باشد. برای رنت ماشین در جزیره به گواهینامه و کارت شناسایی معتبر نیاز دارید. همچنین ضمن آگاهی کامل را قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش باید مبلغی به عنوان ضمانت خسارات احتمالی به ماشین پرداخت کنید.

شما هم تجربه‌ای از اجاره خودرو در کیش دارید؟ 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا