اقامتگاه ها

هتل شایگان کیش؛ ۵ ستاره پرطرفدار 

هتل ۵ ستاره شایگان، از هتل‌های باکیفیت، خوشنام و مشهور جزیره کیش است. این هتل با قدمتی حدودا ۲۰ ساله موفق به جلب رضایت مسافران زیادی بوده که جزیره کیش را به عنوان مقصد گردشگری‌شان انتخاب کرده‌اند. هتل شایگان، علاوه بر امکانات قابل قبول از موقعیت جغرافیایی و دسترسی ایده‌الی برخوردار است.

برای آشنایی بیشتر با هتل شایگان کیش، مقاله معرفی این هتل در سایت جزیره کیش را دنبال کنید. 

معرفی هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش، یکی از هتل‌های پنج ستاره و پرطرفدار در جزیره است. این هتل در سال ۱۳۸۱ در بنایی حدود ۱۵۰۰ متر و ۶ طبقه بنا شد. هتل شایگان مجموعا از ۱۴۰ اتاق و سوئیت و ویلا برخوردار است.

هتل شایگان در یکی از بهترین مناطق جزیره قرار دارد و برای کسانی که قصد استفاده از مراکز خرید را دارند، یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.

این هتل در قلب مراکز تجاری و تفریحی جزیره مانند بازار پانیذ، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، اسکله تفریحی، پارک دلفین‌ها و پارک مرجان ها قرار دارد. همین امر سبب شد بسیاری از گردشگران با میل و رغبت این هتل را انتخاب کنند. 

همچنین وجود امکانات رفاهی عالی همچون استخر و رستوران و کافی شاپ، آن را به انتخاب اول بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است. داشتن یک چشم انداز عالی و فضای زیبا در مقابل هتل که مانند یک باغ زیبا و باشکوه است، از مزایای دیگر این هتل است.

هتل شایگان کیش در میدان پردیس، خیابان رودکی قرار دارد.

امکانات هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان به طور کلی از امکانات ایده‌الی برخوردار است. از امکانات عمومی هتل می‌توان به وجود فروشگاه و غرفه، آرایشگاه مردانه و دستگاه عابر بانک اشاره کرد.

همچنین این هتل دارای سالن همایش، آمفی تئاتر، اتاق میهمانی و جلسات کاری است، داشتن این مزایا هتل شایگان را برای به مکان مناسبی برای ملاقات‌ها و جلسات اداری تبدیل کرده است. امکانات ورزشی هتل شایگان شامل استخر، جکوزی و سونا می‌شود. از دیگر امکانات هتل سالن ماساژی که در آن می‌توانید از انواع ماساژها مانند ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی و ماساژ صورت و پا لذت ببرید و تمام خستگی‌های جسمی و روحی خود را از تن بیرون کنید.

یکی از ویژگی‌های خاص هتل شایگان، برخورداری از فضای سبز و دل‌انگیزی است که مهمانان در خنکای شب از آن استفاده می‌کنند. 

رستوران‌ و کافی شاپ هتل شایگان

هتل شایگان کیش در یک رستوران و یک کافی شاپ به مهمانان خود ارائه سرویس می‌کند. رستوران‌ هتل شایگان در طبقه همکف و کافی شاپ در تراس طبقه چهارم هتل واقع شده‌اند.

کافی‌شاپ هتل شایگان با چشم‌اندازی زیبا و جذاب طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد. وجود چایخانه سنتی و اجرای موسیقی زنده از دیگر امکانات هتل شایگان است. 

سوالات متداول:

  • هتل شایگان کیش کجاست؟

هتل شایگان در میدان پردیس، خیابان رودکی قرار دارد.

  • موقعیت جغرافیایی هتل شایگان مناسب است؟

این هتل در قلب مراکز تجاری و تفریحی جزیره مانند بازار پانیذ، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، اسکله تفریحی، پارک دلفین‌ها و پارک مرجان ها قرار دارد. همین امر سبب شد بسیاری از گردشگران با میل و رغبت این هتل را انتخاب کنند. 

  • هتل شایگان کیش چند اتاق دارد؟

 هتل شایگان مجموعا از ۱۴۰ اتاق و سوئیت و ویلا برخوردار است.

نتیجه‌گیری:

هتل شایگان کیش، یکی از هتل‌های ۵ ستاره در جزیره است و قدمتی 20 ساله دارد. از ویژگی‌های خاص هتل شایگان موقعیت جغرافیایی ایده‌ال و نزدیکی آن به مراکز خرید است.

شما تجربه‌ای از اقامت در هتل شایگان را دارید؟

چه امتیازی به امکانات و دسترسی این هتل به مراکز تجاری و تفریحی می‌دهید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا