تفریحات آبی

سفر اعجاب‌انگیز به عمق دریا با کشتی آکواریوم کیش

سفر دریایی با کشتی آکواریوم کیش یکی از به یاد‌ماندنی‌ترین تفریحات در این جزیره زیباست. شما با این کشتی‌های کف شیشه‌ای می‌توانید بدون آنکه خیس شوید از زیبایی‌های عمق دریا لذت ببرید.

با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید تا به اطلاعات کاملی درباره این کشتی آکواریوم‌های جذاب دست یابید.

با شش کشتی آکواریوم کیش آشنا شوید

اتصال دریای خلیج فارس به آب‌های اقیانوس آزاد سبب شده تا دریای کیش آبی زلال و شفاف داشته باشد. همین مسئله لذت غواصی و تماشای عمق دریا توسط کشتی‌های کف شیشه‌ای را برای گردشگران به همراه دارد.

در حال حاضر ۶ کشتی آکواریوم در سواحل جزیره کیش فعالیت دارند که در ادامه به طور اختصار به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

کشتی آکواریوم کف شیشهای

  قدیمی‌ترین و معروف‌ترین کشتی آکواریوم کیش، کشتی کف شیشه‌ای است. این کشتی با پخش موسیقی زنده لحظاتی شاد و پرانرژی را برای گردشگران به وجود می‌آورد.

در این کشتی راهنمای سفر هم در کنار شماست تا به سوالاتتان درباره گونه‌های دریایی توضیح دهد.

خدمات عکاسی در کنار سرو نوشیدنی‌های مختلف از جمله خدمات این کشتی گردشگری است. سانس‌های کشتی کف شیشه‌ای از ساعت ۱۰ صبح در سانس‌های یک ساعته آغاز می‌شود و آخرین حرکت کشتی ساعت ۱۸ عصر است.  

کشتی آکواریوم سیمرغ کیش

کشتی آکواریوم سیمرغ با ظاهر خاص قرمز و آبی‌اش همیشه در معرض توجه گردشگران در ساحل است. در طبقه پایین این کشتی دو ردیف نیمکت راحت در دو طرف کشتی کشیده شده و وسط این دو ردیف و دقیقا کف کشتی هم با شیشه پوشانده شده است.
بنابراین شما می‌توانید به کف کشتی خیره شوید؛ و عبور انواع ماهی و سایر موجودات ساکن اقیانوس را از زیر پاهای‌تان ببینید. خواهد داد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این کشتی آکواریوم کیش، فعالیت شبانه آن است که گاهی تا ساعت ۲ بامداد هم اجرای برنامه دارد.

کشتی آکواریوم ستاره کیش

کشتی ستاره کیش شما را در عمق ۲.۵ متری سطح دریاقرار میدهد. این کشتیهم با سرو شام و اجرای برنامههای شاد و موسیقی زنده در گروه تفریحات شبانه کیش قرار میگیرد.
این کشتی هم در دستهبندی تفریحات شبانه کیش قرار گرفته است؛ تا با سرو شام، برنامههای شاد و موسیقی زنده لحظات شادی را برایتان رقم بزند.

 سانسهای شبانه کشتی ستاره کیش، دو ساعته است؛ و معمولا از ساعت ۲۱ شروع شده و تا ۲ بامداد ادامه دارد.

کشتی آکواریوم گردشگر کیش

در کشتی آکواریوم گردشگر، پنجره‌هایی بزرگ در طبقه پایین کشتی قرار دارد؛ که به شما امکان دیدن موجودات دریایی را می‌دهد. مقصد این کشتی مکان‌های پرتجمع ماهی‌ها یا زیست‌گاه مرجان‌هاست.

کشتی آکواریوم گردشگر، امکان حضور روی عرشه را هم برای گردشگران فراهم کرده است؛ و همچنین با برنامه‌های متنوع و شاد، لحظات باطراوتی را برای آنها خلق می‌کند.
این کشتی هم خدمات تفریحات شبانه مثل موزیک زنده و برنامه‌های سرگرم‌کننده را از ساعت ۲۱ بامداد شروع می‌کند؛ و تا ساعت ۱ الی ۲ بامداد، در سانس‌های دو ساعته ادامه می‌دهد.

کشتی آکواریوم طوطیا

کشتی آکواریومی طوطیا از طریق کف و جداره‌های داخلی خود، درون دریا را به شما نشان می‌دهد. در این کشتی می‌توانید با نزدیک‌ترین فاصله خرچنگ‌های دریایی، ماهی‌ها و مرجان‌ها را ببینید. همچنین کشتی طوطیا خدمات عکاسی هم ارائه می‌دهد؛ و اغلب اوقات در فضای بزرگ آن موسیقی زنده پخش می‌شود.
سانس‌های تفریحات شبانه این کشتی هم فعال است؛ و با استفاده از نورافکن‌هایی که برای این کشتی تعبیه شده، می‌توان از نورپردازی در شب جذاب این کشتی هم لذت برد.

کشتی تیکا

دیگر کشتی آکواریوم کیش، کشتی تیکاست که از ساعت ۹ الی ۱ بامداد به گردشگران تفریحات شبانه ارائه می‌دهد. در این کشتی امکان استفاده از فضای عرشه کشتی نیز فراهم است. در این کشتی هم علاوه بر سرو شام، خدمات موسیقی زنده و جنگ شبانه به گردشگران ارائه می‌شود.

سوالات متداول

  • آدرس کشتی‌های آکواریوم کیش کجاست؟

همه این کشتی‌ها از اسکله تفریحی کیش واقع در انتهای بلوار دریا حرکت می‌کنند.

  • مدت زمان استفاده کشتی آکواریوم کیش چقدر است؟

سانس‌های روزانه یک ساعته و سانس‌های شبانه دو ساعته هستند.

  • قیمت بلیط کشتی آکواریوم کیش چقدر است؟

با توجه به مالکیت متفاوت کشتی‌ آکواریوم‌های کیش و فروش بلیط در سایت‌های مختلف، قیمت بلیط‌ها بین حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

نتیجه گیری

شش کشتی آکواریوم کیش، برای لذت گردشگران از تماشای عمق دریا و گونه‌های مختلف جانوری دریایی فعالیت می‌کنند. این کشتی‌ها در سانس‌های روزانه و شبانه به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند. حرکت این کشتی‌ها از اسکله تفریحی است و بهتر است گردشگران یک ربع پیش از حرکت کشتی‌ها در اسکله حضور داشته باشند.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا