کافه و رستوران ها

کافه طهرون کیش؛ تجربه حضور در یک تهرون ساحلی  

مجموعه کافه طهرون کیش، یکی از چندین شعبه از شعبات کافه طهرون در ایران است. 

کافه طهرون با چشم‌انداز زیبای خلیج فارس، از کافه‌های پرطرفدار ساحلی در جزیره به حساب می‌آید. ترکیب لوکیشن فوق‌العاده و کیفیت بالای خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این کافی‌شاپ ساحلی جذاب باعث شده تا کافه طهرون طرفداران زیادی در بین مسافران و کیشوندان جزیره داشته باشد.

در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی کافه طهرون کیش پرداخته‌ایم.

معرفی کافه طهرون کیش

کافه طهرون کیش از کافی‌شاپ‌های شناخته‌شده و نام آشنا در جزیره مرجانی است. این کافه ساحلی ظرفیتی ۱۴۰ نفری دارد با این حال به دلیل پرطرفدار بودن این کافه در بیشتر مواقع ظرفیتی برای پذیرایی از میهمان‌ها ندارد. بنابراین بهتر است حتما با تماس تلفنی میزتان را در کافه رزرو کنید.

کافه طهرون در اسکله تفریحی و جنب کیبل اسکی واقع است. کافه طهرون منوی متنوعی از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه دارد که هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

منوی کافه طهرون کیش  

در منوی کافه طهرون کیش، انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی­‌های سرد و گرم با بالاترین کیفیت، توسط کادر مجرب این مجموعه، تهیه و به مشتریان عرضه می­‌شود.

انواع اسموتی با نام‌های شمشک، دزاشیب، پرتغال نمکی، ایبیزا، پتاسیم، مروی و سعدآباد، انواع میلک شیک با طعم‌های شیک کلاسیک، شیک بیسکوییت مادر، شیک نوتلا، شیک بادام زمینی جیف، شیک کیت‌کت، کافه‌گلاسه، شوکوگلاسه، هویج بستنی و شیک اوریو در منوی کافه طهرون موجود است.

در روزهای گرم جزیره انواع نوشیدنی در منوی خنکی‌ها مثل موهیتو، لیموناد، جینجرلایم، شراره، عرقیات، سفیدبرفی، سکنجبین خیار، ماءالشعیر با دورچین و جودی‌ابوت حسابی سرکیفتان می‌آورد.   

در بخش نوشیدنی‌های گرم؛ اسپرسو سینگل، اسپرسو دبل، کاپوچینو، موکا، لاته،کارامل ماکیاتو، آمریکانو، آفگاتو، اسپرسو طهرون، قهوه ترک، فرنچ پرس و هات‌چاکلت انتخاب‌های ایده‌الی برای رفع خستگی هستند.

انواع قهوه‌های سرد مثل موکا سرد، لاته سرد، آمریکانو سرد و فراپاچینو هم برای علاقه‌مندان این نوشیدنی‌ها در منوی کافه طهرون وجود دارد.

اگر هیچ نوشیدنی مثل چای حالتان را جا نمی‌آورد بهتر است یکی از انواع نوشیدنی‌ها را از منوی چای و دمنوش کافه طهرون انتخاب کنید.

    کیک شکلاتی خامه­‌ای، چیز کیک، کیک هویج گردو، براونی بستنی، چیز کیک اسپرسو و چیز کیک شکلاتی خوراکی‌های موجود در بخش بستنی و دسر هستند.

اگر گرسنه هستید و قصد میل کردن میان وعده سبکی دارید می‌توانید یکی از انواع سالادها و سیب زمینی‌ها را در بخش سالاد و ساید انتخاب کنید.

چند مدل کته رژیمی مثل کته کوفته کبابی، کته مرغ گریل و کته سبزیجات در کنار انواع ساندویچ و پاستا و برگر غذاهایی هستند که می‌توانید روی سیر کردنشان حساب کنید.

انواع صبحانه ایرانی، کافه طهرون، املت گوجه، سوسیس تخم‌مرغ، املت بیکن، املت سبزیجات و املت گوجه در کنار آب‌ میوه‌های طبیعی در طعم‌های آب‌پرتقال، آب هندوانه و آب طالبی خوراکی‌هایی هستند که می‌توانید در منوی صبحانه آنها را سفارش دهید. 

سوالات متداول:

  • ساعت کاری کافه طهرون چگونه است؟

این کافی شاپ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد باز است.

  • کافه طهرون کیش کجاست؟

این کافه رستوران در اسکله تفریحی و جنب پارک کیبل اسکی کیش واقع است.

  • برای تماس با کافه طهرون کیش با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

برای تماس با این کافه رستوران می‌توانید با شماره ۰۹۳۴۷۶۹۳۳۵۹ تماس بگیرید. 

نتیجه‌گیری:

کافه طهرون کیش از کافه‌های شناخته‌شده و نام آشنا در جزیره زیبا و مرجانی کیش است. این کافه رستوران با چشم‌انداز ساحلی طرفداران زیادی در بین مسافران و کیشوندان دارد. کافه طهرون در اسکله تفریحی و جنب کیبل اسکی واقع است. شما تجربه‌ای از حضور در کافه طهرون کیش دارید؟ چه امتیازی به لوکیشن و کیفیت خوراکی‌های این کافه می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا