تفریحات آبی

پدل برد کیش؛ هیجان تفریح، لذت ورزش

تفریحات آبی کیش، بخشی جدا‌نشدنی و لذت‌بخش در بین جاذبه‌های گردشگری جزیره هستند. این تفریحات بسته به روحیات، سن و سال و سلیقه هر فرد متفاوتند. یکی از تفریحات آبی جذاب برای ورزشکاران و گروه‌‌های سنی نوجوانان و جوان، پدل برد است. ورزشی پرانرژی برای ورزشکاران و تفریحی جذاب برای گردشگران.

برای آشنایی بیشتر با پدل برد کیش با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی پدل برد کیش

پدل بورد کیش

پدل برد ورزشی بین موج‌سواری و قایقرانی است و یکی از تفریحات جذاب در جزیره کیش به حساب می‌آید. جالب است بدانید که این ورزش تنها مختص به دریا نیست و روی هر آبی قابل اجراست. پدل بردهای امروزی یادگاری از موج سواران حرفه‌ای اهل وایکی‌کی است که این ورزش را به دنیا معرفی کردند.

پدل برد در واقع ابزار تخته مانندی است که در این رشته مورد استفاده قرار می‌گیرد. قایقران به صورت ایستاده یا نشسته روی پدل برد قرار می‌گیرد و با یک پاروی یک طرفع شروع به پارو زنی می‌کند.

استفاده از پدل برد کیش محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. بنابراین هر کسی بسته به نوع علاقه‌ای که به تفریحات آبی دارد می‌تواند از آن استفاده کند.

این تفریح هیجان‌انگیز هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره قابل انجام است.

کلوپ‌های پدل بورد کیش

کلوپ‌ مارین دریا، کلوپ سی من، پارک آبی بادی مارینا و پارک کیبل اسکی و کلوپ ناتیلوس، بهترین کلوپ‌های تفریحات آبی کیش هستند. یکی از جالب‌ترین نکاتی که در مورد این ورزش آبی در جزیره وجود دارد این است که برخی از حرفه‌ای‌ها به یوگا روی پدل برد اقدام می‌کنند. دریا به خودی خود مکان مناسبی برای مدیتیشن است که این آرامش روی دریا خلیج فارس چندین برابر است.

شرایط استفاده از پدل برد کیش

استفاده از پدل برد محدودیت خاصی ندارد. برای انجام این ورزش به برخی تجهیزات نیاز دارید که قبل از سوار شدن بر پدل برد، از طرف باشگاه در اختیارتان قرار می‌گیرد. همچنین یک مربی باتجربه، نکات اولیه و طریقه استفاده از این بردها را به شما آموزش می‌دهد که حین استفاده مشکلی برایتان به وجود نیاید.

سوالات متداول:

  • بهترین کلوپ‌ها برای انجام ورزش پدل در کیش چه کلوپ‌هایی هستند؟

کلوپ‌ مارین دریا، کلوپ سی من، پارک آبی بادی ماریناو پارک کیبل اسکی و کلوپ ناتیلوس، بهترین کلوپ‌های تفریحات آبی جزیره هستند که می‌توانید در آنها پدل برد کنید.

  • هزینه استفاده از پدل برد در کیش چقدر است؟

هزینه یک ساعت استفاده از پدل برد ۲۱۸ هزار تومان است.

نتیجه‌گیری:

یکی از تفریحات آبی جذاب در جزیره پدل برد است. این تفریح برای حرفه‌ای‌ها یک ورزش کامل به حساب می‌آید در زمان انجام آن تمام عضلات درگیر خواهند شد. کلوپ‌ مارین دریا، کلوپ سی من، پارک آبی بادی مارینا و پارک کیبل اسکی و کلوپ ناتیلوس، از بهترین کلوپ‌های تفریحات آبی کیش هستند. هزینه یک ساعت پدل برد کیش ۲۱۸ هزار تومان است. شما تا به حال در کیش پدل برد سواری کرده‌اید؟ تجربیاتتان در این رشته را با ما در میان بگذارید.  

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا