اقامتگاه ها

هتل لوتوس کیش؛ نمای آشنا در مقابل بازار مروارید

هتل لوتوس کیش از هتل‌های سه ستاره شناخته شده در جزیره است. این هتل دسترسی خوبی به برخی از مراکز تفریحی و تجاری دارد و نیازهای شما در طول سفر را برآورده می‌کند. برای آشنایی با این هتل ۳ ستاره با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش یکی از هتل‌های سه ستاره در جزیره است. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل لوتوس به اماکن گردشگری نزدیک بوده و دسترسی راحتی به مراکز خرید دارد. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید لازم است بدانید فاصله زیادی با پارک شهر و کارتینگ کیش ندارید و مرکز خرید مروارید دقیقا رو به روی هتل شما قرار دارد. همچنین با کمی پیاده‌روی می‌توانید از مراکز خریدی مثل سارینا و رویامال هم دیدن کنید. هتل سه ستاره لوتوس واقع در میدان امیرکبیر در سال ۱۳۸۳ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل لوتوس ۳ طبقه طراحی زیبایی با الهام از معماری ایران باستان دارد. این هتل دارای ۷۲ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. همچنین باغی با مساحت بالغ متر ۱۲۰۰ مربع این هتل را احاطه کرده است.

اتاق‌های هتل لوتوس کیش

اتاق‌های هتل لوتوس کیش چیدمان مطلوبی دارند و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز و تختخواب‌های راحتی دارند. تلویزیون، کمد لباس، میز و صندلی و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌ است. حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است. اتاق‌ها به صورت تک تخت تا پنج تخته در اختیار مسافران و مهمانان هتل قرار می‌گیرند. یکی از ایرادات اتاق‌های هتل لوتوس این است که پنجره‌های اتاق امکان باز شدن ندارند.

رستوران هتل لوتوس کیش

رستوران هتل با ارائه منوی متنوعی از انواع غذاهای لذیذ برای وعده‌های صبحانه و ناهار پذیرای میهمانان هتل است. بعد از تفریح و گشت‌و‌گذار در جزیره هم می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از صرف نوشیدنی مورد‌علاقه خود لذت ببرید.

امکانات هتل لوتوس کیش

یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل باغ سرسبز و بزرگی است که هتل را احاطه کرده است. قدم زدن در این باغ سرسبز قطعا حال و هوایتان را عوض می‌کند و حس آرامش را به شما هدیه می‌دهد. پس گرفتن عکس یادگاری در باغ سرسبز را از دست ندهید. به‌علاوه با اقامت در هتل لوتوس به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و با هماهنگی قبلی می‌توانید از استقبال فرودگاهی استفاده کنید. برای رفت‌و‌آمد به نقاط مختلف جزیره هم تاکسی‌سرویس هتل در خدمت شماست. لابی مبله، صندوق‌ امانات و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده‌ در این هتل است.

سوالات متداول:

  • هتل لوتوس کیش کجاست؟

این هتل در میدان امیرکبیر کیش واقع شده است.

  • نزدیک‌ترین بازار به هتل لوتوس کجاست؟

بازار مروارید دقیقا رو به روی هتل لوتوس قرار دارد.

  • هتل لوتوس چند واحد اقامتی دارد؟

هتل دارای ۷۲ واحد اقامتی است.

نتیجه‌گیری:

هتل لوتوس کیش از هتل‌های ۳ ستاره در جزیره مرجانی است. این هتل در میدان امیرکبیر واقع شده و دقیقا رو به روی بازار مروارید قرار دارد. هتل لوتوس در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل لوتوس دارید؟ خدمات و امکانات این هتل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا