خدمات کیش

بازار رویا مال کیش؛ محلی برای یک خرید رویایی! 

بازار رویا مال کیش یکی از مدرن‌ترین و زیباترین مراکز خریدی است که این روزها در جزیره مرجانی فعالیت دارند. در این پاساژ باشکوه بسیاری از برندهای شناخته شده نمایندگی دارند و همین باعث شده تا بازار رویا مال در طول روز مشتریان زیادی در بین مسافران و گردشگران داشته باشد. 

در این مطلب از سایت جزیره کیش سعی داریم که شما را با یکی از لوکس‌ترین بازارهای جزیره آشنا کنیم.

معرفی بازار رویا مال کیش

بازار رویا مال کیش

 بازار رویا مال کیش در سال ۱۳۹۴ در مساحتی حدود ۶۵۰۰ متر مربع افتتاح شد. این مرکز خرید مدرن دارای ۵ طبقه است که دو طبقه آن اداری، دو طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت مجموعه را تشکیل داده‌اند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازار رویا مال فعالیت برندهای معروف در این مرکز خرید است. رویا مال در خیابان رودکی و جنب هتل پانیذ واقع شده‌است.

برندهای فعال در مرکز خرید رویا مال کیش

در واحدهای تجاری رویا مال کیش کالاهایی نظیر پوشاک آقایان و خانم‌ها، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل دیجیتالی و… به فروش می‌رسند. از شناخته‌ شده‌ترین برندهایی که در رویا مال دارای نمایندگی هستند می‌توان به اپل، ماوی، گریماس، سامسونگ، ال جی، دلونگی، کنوود، پاندا، تامی هیلفیگر، کت، اسپریت همچنین مادر کر اشاره کرد.

در حقیقت مرکز خرید رویا مال کیش فروش کالاهای برند را در کیش به عهده گرفته‌است.

خدمات رفاهی پاساژ رویا مال کیش

بازار رویا مال کیش

در پاساژ رویا مال کیش امکانات رفاهی مشتریان هم به خوبی رعایت شده‌است. فودکورت رویا مال محل مناسبی برای به در کردن خستگی پس از خرید است. همچنین وجود یک فست فود و کافی شاپ در طبقه همکف بازار شرایط ایده‌الی را برای استراحت گردشگران در زمان بازدید از پاساژ فراهم کرده است. 

یکی دیگر از امکانات رفاهی بازار رویا مال، بهره بردن مرکز خرید از آسانسورهای نفر‌بر و بار‌بر است و تردد در طبقات را برای گردشگران ساده می‌کند.

سوالات متداول

  • بازار رویا مال کیش کجاست؟

مرکز خرید رویا مال کیش در خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ واقع شده‌است.

  • بازار رویا مال به کدام بازارهای کیش نزدیک است؟ 

بازارهای پردیس ۱و ۲ و مرکز تجاری به بازار رویا مال نزدیک هستند.

  • ساعت کاری پاساژ رویا مال کیش به چه صورتی است؟

ساعت کار پاساژ در نوبت صبح ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بعد از ظهر ۱۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ است.

نتیجه‌گیری 

بازار رویا مال کیش یکی از مراکز خرید و پیشرفته در سطح جزیره است. این بازار در خیابان رودکی و نبش مرکز خرید پانیذ واقع شده‌است. در بازار رویا مال بسیاری از برندها از جمله ماوی، گریماس، سامسونگ، ال جی، دلونگی، کنوود، پاندا، تامی هایلفیگر، کت، اسپریت همچنین مادر کر دارای نمایندگی هستند. شما تا به حال به مرکز خرید رویا مال کیش رفته‌اید؟ چه نظری در مورد اجناس و نرخ ارائه‌شده آنها از سوی غرفه‌ها دارید؟ 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا