خدمات کیش

بازار مروارید کیش؛ مرکز خریدی جذاب با معماری هخامنشی

بازار مروارید کیش یکی از بازارهای بزرگ و قدیمی است که در یکی از بهترین مناطق جزیره قرار دارد. این بازار از امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی برخوردار است. بازار مروارید با بیش از ۲۰۰ مغازه و واحد فروشگاهی دست شما را برای خرید اجناس و لوازم مورد نیازتان باز نگه می‌دارد. برای آشنایی بیشتر مرکز خرید مروارید با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید. 

معرفی بازار مروارید کیش

این مرکز خرید با ۲۹ هزار متر مربع مساحت، جز بزرگ‌ترین بازارها در جزیره کیش محسوب می‌شود. مغازه‌های بازار مروارید کیش با الهام از معماری کهن ایران و بناهای هخامنشی طراحی شده است. همین باعث شده تا بازار مروارید از جذابیت بالایی به لحاظ گردشگری هم برخوردار باشد. پاساژ مروارید از ۸ بازارچه با ۱۲ درب ورودی تشکیل شده است. بازارچه‌ها با نام‌های قدیمی مثل پرسپولیس، بیستون، پاسارگاد، آریا، ایران، تیسفون، آپادانا و پارس نام‌گذاری شده است. اجناس در این بازار از قیمت‌های ایده‌الی برخوردارند.

بازار مروارید کیش کجاست؟

این مرکز خرید در بلوار مروارید و در نزدیکی پارک شهر در کیش قرار دارد. پاساژ مروارید از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره بوده و در سال ۱۳۷۳ به بهره‌برداری رسیده است. شما می‌توانید با استفاده از خودروی شخصی و یا وسایل حمل و نقل خصوصی مانند تاکسی و مینی‌بوس از این مرکز خرید بازدید کنید‌.

 فروشگاه‌های مرکز خرید مروارید کیش

فروشگاه‌های مختلفی مانند فروشگاه پوشاک آقایان، پوشاک بانوان، پوشاک نوزاد و کودک، کفش، کیف، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی، عینک، خرازی، وسایل آشپزخانه، عطر و ادکلن و اسباب بازی در بازار مروارید کیش به فروش می‌رسند. در این مرکز خرید برندهای معتبری مانند دیوید جونز، پوما، اسپریت و ریباک برای فروش اجناس اورجینال به مسافران جزیره خدمت ‌رسانی می‌کنند.

امکانات مرکز خرید مروارید کیش

بازار مروارید کیش امکانات متنوعی مانند ایوان ورودی برای آسایش مسافران دارد. در این ایوان فضای کافی برای استراحت وجود دارد. رستوران‌های این مرکز خرید در ایوان ورودی قرار داشته که در فضای دلنشین دارای آب‌نمای آن می‌توانید در آرامش به صرف غذا بپردازید. کافی‌شاپ‌های بازار مروارید هم در طبقه همکف قرار دارند و فرصتی مناسب برای صرف میان وعده‌ و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در اختیار گردشگران می‌گذارند.

سوالات متداول

  • بازار مروارید کیش کجاست؟

این پاساژ در بلوار مروارید و در نزدیکی میدان امیرکبیر قرار دارد.

  • چه کالاهایی در پاساژ مروارید کیش به فروش می‌رسد؟

فروشگاه‌های مختلفی مانند فروشگاه پوشاک آقایان، پوشاک بانوان، پوشاک نوزاد، کفش، کیف، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی، عینک، خرازی در این مرکز خرید به فروش می‌رسند.

  • پاساژ مروارید چند بازارچه دارد؟

این بازار دارای ۸ بازارچه با ۱۲ درب ورودی است.

نتیجه‌گیری:

بازار مروارید کیش از بازارهای قدیمی و دوست‌داشتنی در جزیره است. این مرکز خرید بزرگ ۸ بازارچه دارد و در آن اجناس مختلفی از جمله انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی به فروش می‌رسد. شما تا به حال بازدیدی از بازار مروارید داشته‌اید؟ چه امتیازی به امکانات و خدمات این مرکز خرید می‌دهید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا