اقامتگاه ها

هتل سان رایز کیش؛ مناسب برای اقامت اقتصادی در جزیره

هتل سان رایز یکی از هتل‌های ۳ ستاره جزیره کیش است. این هتل بین بلوار خیام و بلوار خلیج قرار دارد. در موقعیتی که تعداد زیادی از هتل‌های خوب مثل آرامیس و پارمیس قرار گرفته است. با این حال هتل سان رایز بسته به قیمت و امکاناتش هتلی است که احتمالا شما را راضی خواهد کرد. در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این هتل ۳ ستاره پرداخته‌ایم.

معرفی هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش هتلی با دسترسی ایده‌ال به مراکز خریدی مثل پردیس ۱و ۲ است. برای رسیدن به این بازارها حتی نیازی به تاکسی گرفتن ندارید و می‌توانید با کمی پیاده‌روی خرید دلچسبی داشته باشید. این هتل از قیمت مناسبی برخوردار است و گزینه ایده‌الی برای اقامت اقتصادی در جزیره کیش به حساب می‌آید. عمر هتل سان رایز به سال ۱۳۸۰ می‌رسد و ۴۹ واحد اقامتی در ۴ طبقه دارد.

کافی شاپ و رستوران هتل سان رایز

هتل سان رایز کیش

در کافی شاپ هتل سان رایز می‌توانید زمانی را به استراحت و رفع خستگی بپردازید. این کافی شاپ دارای محوطه‌ای سرسبز و چیدمانی سنتی است و با نوشیدنی‌های خوش طعم از شما پذیرایی می‌کند. کامل‌ترین و متنوع‌ترین صبحانه‌ها در وعده صبحانه هتل سان رایز سرو می‌شوند. هم چنین در وعده‌های غذایی دیگر می‌توانید غذاهای خوشمزه ایرانی را نوش جان کنید. همچنین کافی‌شاپ هتل پاتوقی برای کیشوندان قدیمی در جزیره است و علاوه بر غذا و دسر، قلیان هم سرو می‌کند.

امکانات هتل سان رایز کیش

گشت تفریحی دور جزیره از امتیازاتی است که هتل سان رایز در اختیارتان قرار می‌دهد. در این گشت تفریحی می‌توانید از پرندگان متنوع و خاص باغ پرندگان دیدن کنید و بازیگوشی دلفین‌ها را از نزدیک ببینید و یا از کشتی یونانی و تفریحات دریایی لذت ببرید.

اجاره اتومبیل بدون راننده امکان دیگری است که هتل سان رایز در اختیار شما قرار می‌دهد با اجاره اتومبیل می‌توانید گشتی در اطراف جزیره بزنید و ساعات خوبی داشته باشید.

سوالات متداول:

  • هتل سان رایز کیش کجاست؟

این هتل بین بلوار خلیج و بلوار خیام واقع شده است.

  • کدام مراکز خرید به هتل سان رایز نزدیک هستند؟

مراکز خرید پردیس ۱و ۲ نزدیک‌ترین بازارها به هتل سان رایز هستند.

  • پذیرش کودکان در هتل سان رایز به چه صورتی است؟

اقامت کودکان زیر ۵ سال در این هتل رایگان است.

نتیجه‌گیری:

هتل سان رایز کیش هتلی ۳ ستاره است. موقعیت این هتل بین بلوار خیام و بلوار خلیج قرار دارد. دسترسی این هتل به مراکز خرید پردیس ۱و ۲ بسیار ایده‌ال است و با پیاده روی کوتاهی می‌توانید خودتان را به این بازارها برسانید. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل سان رایز دارید؟ نظراتتان درباره این هتل را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا