اقامتگاه ها

هتل بین المللی کیش؛ آنچه همه خوبان دارند!  

اگر به دنبال اقامتی لوکس و راحت در جزیره هستید، هتل بین المللی کیش جزو هتل‌هایی است که می‌تواند انتخابی ایده‌ال برایتان باشد. هتل کیش مثل هر هتل ۵ ستاره دیگری از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با این هتل ۵ ستاره با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل بین‌ المللی کیش

هتل بین‌ المللی کیش

هتل بین المللی کیش از هتل‌های ۵ ستاره و خوشنام در جزیره مرجانی است. این هتل در بهار سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید و دارای ۱۴ طبقه و ۳۴۲ اتاق و سوییت است. این هتل در یکی از بهترین مناطق کیش از نظر دسترسی به تفریحات آبی و مراکز خرید قرار گرفته‌است.  

امکانات هتل بین المللی کیش

لابی هتل بین المللی کیش مجلل و زیباست. این هتل خدمات بیدارباش را هم برای مهمانان خود در نظر گرفته‌است. فضای سبز و محیط زیبای هتل کیش می‌تواند این امکان را به مهمانان بدهد تا از آب ‌و هوای مطبوع جزیره استفاده لازم را ببرند.

از امکانات رفاهی این هتل، رستوران با فضای مجلل و منو غذاهای ایرانی و بین‌المللی و سرو صبحانه به‌ صورت بوفه و رایگان برای مهمانان است. کافی‌شاپ نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرها را سرو می‌کند. پارکینگ رایگان برای افرادی که با خودروی شخصی به کیش سفر می‌کنند نیز فراهم است. 

خدمات خشک‌شویی جهت رفاه حال مهمانان مجموعه وجود دارد که لباس‌های شما را تحویل گرفته و به صورت اتو شده تحویل خواهد داد. هتل یک پارک آبی نیز دارد که یکی از تفریحات عالی این هتل محسوب می ‌شود. امکانات تفریحی فوق‌العاده این هتل آن را به یکی از بهترین اقامتگاه‌های کیش تبدیل کرده است. استخر، سونا و جکوزی، سالن بازی کودکان و ماساژ جهت آرامش و تفریح مهمانان در هتل مهیا است. سالن زیبایی و کافی‌شاپ ویژه بانوان و نزدیکی این هتل به مراکز خرید آن را برای بانوان علاقه‌مند به خرید، بسیار محبوب ساخته‌است.

اتاق‌های هتل بین المللی کیش

تمام اتاق‌های هتل بین المللی کیش تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، مینی‌بار (با هزینه جداگانه)، چای‌ساز، یخچال، اینترنت پرسرعت و تلویزیون دارند. همچنین در سرویس‌های بهداشتی لوازم بهداشتی و سشوار جهت رفاه حال مسافران قرار دارد. اتاق‌ها از خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس برخوردارند. اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته رو به دریا و جزیره، اتاق‌های سه تخته رو به دریا و جزیره و سوئیت چهار تخته برای انتخاب مسافران در این هتل در دسترس هستند. اتاق‌های یک تخته هتل فاقد پنجره و اتاق‌های رو به دریا فقط دید دریا را دارند.

موقعیت هتل کیش

هتل کیش در تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی و در کنار اسکله تفریحی کیش قرار گرفته، پس فاصله آن تا دریا بسیار کم است و مجاورت آن با اسکله به شما این امکان را می‌دهد که از تفریحات دریایی مانند پاراسل، جت اسکی و قایق سواری به راحتی استفاده کنید.

همچنین این هتل به مراکز خرید کیش بسیار نزدیک است. شما تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به بازار ونوس و بازار مریم می‌رسید. همچنین با حدود ۴ دقیقه رانندگی به مراکز تجاری پردیس ۱ و ۲، بازار مروارید و بازار دامون دریا می‌رسید. بولینگ مریم نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد که یکی از مراکز تفریحی قدیمی شهر کیش محسوب می‌شود.

سوالات متداول

  • هتل بین المللی کیش کجاست؟

هتل بین‌المللی در تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی و در کنار اسکله تفریحی کیش قرار گرفته‌است.

  • هتل کیش چند طبقه است و چند اتاق دارد؟

این هتل ۱۴ طبقه است و ۳۴۲ اتاق دارد.

  • هتل بین المللی کیش چند ستاره است؟

هتل کیش ۵ ستاره است و از امکانات ایده‌الی برخوردار است.

نتیجه‌گیری

هتل بین المللی کیش هتلی ۵ ستاره در جزیره مرجانی است. این هتل از موقعیت مکانی ایده‌الی برخوردار است و در نزدیکی اسکله تفریحی و مراکز خرید نزدیک آن مثل بازار مریم و ونوس واقع شده‌است. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل کیش دارید؟ چه امتیازی به خدمات و امکانات این هتل ۵ ستاره می‌دهید؟ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا