اقامتگاه ها

هتل امیرکبیر کیش؛ با معماری لوکس دوره صفویه

هتل امیر کبیر کیش از هتل‌های ۵ ستاره و تازه تاسیس جزیره به حساب می‌آید. این هتل دارای معماری لوکس سنتی متعلق به دوره صفویان برخوردار است و نمای باشکوهی دارد. هتل امیر‌کبیر در نزدیکی ساحل و خیابان شهریار واقع شده است. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از این هتل زیبا هستید با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل امیر کبیر کیش

هتل امیر کبیر کیش هتلی ۵ ستاره و لوکس در جزیره مرجانی است. این هتل با نزدیکی به ساحل و قرار گرفتن در خیابان شهریار کیش دسترسی ایده‌الی به مراکز خرید دارد.

همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی جزیره کیش مانند پارک دلفین‌ها، اسکله تفریحی، برج ایفل کیش و جذابیت‌های دیگر این جزیره بازدید کنید.

هتل امیر‌کبیر دارای ۱۵۴ اتاق در ۶ طبقه است. این هتل تا فرودگاه ۱۲ دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل امیر کبیر کیش

از امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل امیرکبیر می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط آن قابل‌دسترس است. همچنین در این هتل محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌ شده است تا مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، مشکلی برای جای پارک خودروهایشان نداشته باشند.

استخر چهار فصل سرپوشیده، سونای خشک و بخار، انواع ماساژ و حمام ترکی از دیگر امکانات تفریحی موجود در هتل امیر کبیر کیش است.

اتاق‌های هتل امیر‌کبیر

انواع واحد‌های اقامتی هتل امیرکبیر عبارت‌اند از اتاق سه تخته، سوئیت لوکس دو نفره، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته دوبل، اتاق کانکت دو نفره. واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای گچ‌بری‌های زیبایی هستند و سقف‌ها و دیوارها زیبایی خاصی دارند. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در داخل واحدهای اقامتی این هتل رایگان است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی مانند مینی بار، آب رایگان، روم سرویس، کتری برقی، تلویزیون و تلفن، مبلمان، یخچال، کمد لباس و اینترنت وای فای بهره‌مند شوید. بر اساس قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل امیر‌کبیر

در هتل امیرکبیر یک رستوران با پخش موسیقی زنده دایر است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می‌شود. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان همه‌روزه سرو می‌شود. علاوه بر این‌ها، کافی‌شاپ شهریار هم در لابی این هتل قرار دارد که انواع نوشیدنی و خوراکی را با بالاترین کیفیت برای میهمانان سرو می‌کند.

سوالات متداول

  • هتل امیر کبیر کیش کجاست؟

این هتل در خیابان شهریار واقع شده است.

  • هتل امیر‌کبیر چه امکانات تفریحی دارد؟

استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، حمام ترکی و انواع ماساژ امکانات تفریحی هتل امیر‌کبیر هستند.

  • رستوران هتل امیرکبیر موسیقی زنده دارد؟

بله در این رستوران موسیقی زنده دایر است.

نتیجه‌گیری

هتل امیر کبیر کیش هتلی ۵ ستاره در خیابان شهریار جزیره است. این هتل علاوه بر دسترسی ایده‌ال از طراحی زیبایی برخوردار است. این هتل دارای موسیقی زنده در رستوران و استخر و سونا و جکوزی و حمام ترکی و انواع ماساژ است. شما تا به حال در هتل امیرکبیر اقامت داشته‌اید؟ چه امتیازی به خدمات این هتل می‌دهید؟ 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا