تفریحات آبی

فلای فیش کیش؛ لذت پرواز با ماهی پرنده

اگر مسافر جزیره کیش هستید و به دنبال یک تفریح پرهیجانید تا دسته جمعی از آن لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما فلای فیش است. این تفریح یکی از مهیج‌ترین تفریحات آبی است که می‌توانید آن را تجربه کنید و غرق لذت و هیجان شوید. حداقل نفرات برای استفاده از فلای فیش کیش دو نفر است.

برای آشنایی بیشتر با این تفریح هیجان‌انگیز با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی فلای فیش کیش

فلای فیش یک تیوپ مخصوص است که به قایق متصل شده و روی آب حرکت می‌کند. آیرودینامیک ویژه این تیوپ به آن کمک می‌کند تا پس از طی مسافتی کوتاه از روی آب فاصله گرفته و به هوا پرواز کند و مجدداً به روی آب بازگردد. تصور کنید روی این تیوپ قرار دارید و با تکان‌های قایق گاهی به پرواز درمی‌آیید و دوباره روی آب قرار می‌گیرید. اگر نظر ما را درباره این تفریح بخواهید باید بگوییم حتی تصور آن مهیج و بیشتر خنده‌دار است!

لازم است بدانید در اثر صعود و فرودهای سریع و پیاپی فلای فیش کیش ممکن است داخل آب پرتاب شوید. با این حال نگرانی از این بابت نداشته باشید و تنها به هیجانش فکر کنید. شما جلیقه نجات دارید و نجات غریق‌ها مراقبتان هستند. شما می‌توانید در صورت تمایل از خدمات عکاسی و فیلم‌برداری هم استفاده کنید و با پرداخت مبلغی جداگانه تصاویر و ویدیوهایتان از تجربه فلای فیش را داشته باشید.

امنیت فلای فیش

در طول ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای که از فلای فیش استفاده می‌کنید، تیوپ به وسیله طناب مستحکم و استانداردی به قایق وصل می‌شود و قایق تندرو هم مخصوص همین ورزش است بنابراین نگرانی درباره مسائل ایمنی وجود ندارد. همچنین در هنگام استفاده از فلای فیش کیش، کلاه ایمنی و جلیقه نجات در اختیار شما قرار می‌گیرد پس بدون ترس به لذت بردن ادامه دهید.

محدودیت‌های فلای فیش کیش

حداقل سن مجاز برای استفاده از فلای فیش کیش ۱۰ سال است. با این حال حتی کودکان و نوجوانان بالای ۱۰ سالی که قصد استفاده از فلای فیش را دارند باید از جثه و وزن ایده‌ال برخوردار باشند. همچنین استفاده از فلای فیش برای اشخاصی که دیسک کمر دارند اکیداً ممنوع است چرا که ضربات و تکان‌های فلای فیش شرایط دیسک شما را تشدید خواهند کرد.

زنان باردار، افراد مسن، بیماران قلبی و عروقی، بیماران ریوی و تنفسی و بیماران خاص هم مجاز به استفاده از فلای فیش نیستند.

لازم به ذکر است استفاده از فلای فیش برای بانوان محدودیتی ندارد و خانم‌ها و آقایان به طور همزمان می‌توانند از یک تیوپ استفاده کنند.

سوالات متداول:

  • فلای فیش کیش چند نفره است؟

حداقل تعداد افراد برای استفاده از فلای فیش دو نفر است و حداکثر تعداد آن بسته به‌ اندازه تیوپ متغیر است.

  • مدت‌زمان استفاده از فلای فیش چقدر است؟

زمان استفاده از فلای فیش ۱۵ الی ۲۰ دقیقه است، اما در صورت تقاضای زمان بیشتر باید این موضوع را با مسئولین کلوپ در میان بگذارید.

  • هزینه استفاده از فلای فیش برای هر نفر چقدر است؟

قیمت اولیه فلای فیش برای هر نفر ۴۵۰ هزار تومان است که می‌توانید این بلیط را با تخفیف از برخی سایت‌ها تهیه کنید.

نتیجه‌گیری:

یکی از مهیج‌ترین تفریحات گروهی آبی در جزیره کیش فلای فیش است. در این تفریح روی یک تیوپ که به قایق تندرو متصل است قرار می‌گیرید و در اثر حرکت قایق به پرواز درمی‌آیید و مجدد روی آب برمی‌گردید. شما تجربه‌ای استفاده از خدمات فلای فیش کیش را دارید؟ خاطراتتان از این تفریح هیجان‌انگیز را با ما در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا