تفریحات آبی

ایستاده بر فراز خلیج فارس با فلای بورد کیش

پرواز بر فراز خلیج فارس و تنفس خنکای دریا در کنار تجربه حس هیجان، بدون تردید یکی از جذاب‌ترین تفریحات در جزیره کیش است. همه این‌ها تنها با انتخاب فلای بورد کیش برای انجام یک تفریح مهیج فراهم می‌شود. با فلای بورد به صورت ایستاده به پرواز در می‌آیید و حسی غیر قابل وصف را تجربه می‌کنید. در این مقاله از سایت جزیره کیش اطلاعات مفیدی درباره فلای بورد با شما در میان گذاشته‌ایم. پس با ما همراه باشید.

معرفی فلای بورد کیش  

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در سفر به جزیره آن را تجربه کنید. فلای بورد در واقع کفش‌های مخصوصی است که آنها را برای پرواز کردن با کمک فشار آب به پا می‌کنید. این کفش‌ها به لوله‌های بزرگی  وصل است که به کمک پمپاژ آب به حرکت در می‌آیند. کنترل کردن خود بر روی فلای بورد کار آسانی نیست. پس باید عضلاتی قوی داشته باشید و بتوانید خودتان را در برابر این فشار قوی آب متعادل نگه دارید. فلای بورد در ابتدا چند مرتبه به دور جت اسکی می چرخد و بعد کم کم اوج می گیرد و تا ارتفاع ۱۲متر بالا می‌رود. افراد حرفه‌ای‌تر در زمان اوج گرفتن می‌توانند به انجام حرکات نمایشی مثل چرخ زدن، بالا و پایین پریدن و شیرجه زدن در آب بپردازند و لذت فلای بورد را برای خودشان دوچندان کنند.

شرایط استفاده از فلای بورد کیش

پیش از استفاده از فلای بوردهای حرفه‌ای لازم است که مدتی با فلای بوردهای ابتدایی و ساده‌تر به گرم کردن بدنتان بپزدازید. با کمی مسلط شدن روی فلای بورد و توانایی کنترل بدنتان روی آب فلای بوردهای حرفه‌ای‌تر در اختیارتان قرار می‌گیرد. حداقل شرط سنی برای استفاده از فلای بورد در جزیره ۱۸ سال است. همچنین وزن مجاز برای انجام این رشته تفریحی-ورزشی، وزن‌های زیر ۱۰۰ کیلوگرم است. استفاده از جلیقه نجات برای انجام این تفریح الزامی است هر چند لازم است شما شنا کردن در سطح متوسط را هم بلد باشید. 

قیمت فلای بورد کیش

فلای بورد جزو تفریحات نسبتا گران‌قیمت جزیره به شمار می‌رود. برای نیم ساعت کار با فلای بورد باید مبلغی حدود۴۵۰ هزار تومان پرداخت کنید و در صورتی که زمان بازی به یک ساعت برسد باید دو برابر این مبلغ را به کلوپ پرداخت کنید.

سوالات متداول:

  • با فلای بورد کیش تا چه ارتفاعی بالا می‌رویم؟

با فلای بورد می‌توانید تا ارتفاع ۱۲متر بالا بروید.

  • ساعت استفاده از فلای بورد از چه زمانی است؟

ساعت استفاده از این تفریح از ۹ صبح تا ۱۶ عصر است.

  • قیمت بلیط فلای بورد کیش چقدر است؟

برای نیم ساعت کار با فلای بورد باید مبلغی حدود ۴۵۰ هزار تومان پرداخت کنید و در صورتیکه زمان بازی به یک ساعت برسد باید دو برابر این مبلغ را به کلوپ پرداخت کنید.

نتیجه‌گیری:

فلای بورد کیش از تفریحات بسیار مهیج در جزیره مرجانی کیش است. برای انجام این تفریح باید کفش‌های مخصوصی به پا کنید و پس از آن با فشار آب به بالا بروید. برای لذت بردن از این تفریح لازم است تعادل خودتان را روی فشار آب حفظ کنید و تا ۱۲ متر ارتفاع بگیرید. شما تا به حال فلای بورد را تجربه کرده‌اید؟ تجربیات و خاطرات خودتان از انجام این تفریح جالب را در بخش نظرات سایت جزیره کیش با ما و سایر کاربران سایت در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا