خدمات کیش

بازار پارس خلیج کیش؛ با عمری به اندازه منطقه آزاد بودن جزیره 

این روزها جزیره کیش پر است از مراکز خرید مدرن و چند طبقه. با این حال حس و حال بازارهای قدیمی جزیره هنوز هم گردشگران زیادی را به سمت خودشان می‌کشند. بازار پارس خلیج کیش یکی از همین بازارهای قدیمی است که همچنان طرفداران زیادی دارد. چرا که هر آنچه دوست داشته باشید را می‌توانید در این بازار پیدا کنید.

برای آشنایی بیشتر با این بازار قدیمی، با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش، با توجه به قدمت ۳۰ ساله‌اش از بازارهای شناخته‌شده جزیره به شمار می‌آید. این بازار در شمال غربی جزیره و در منطقه بومی مسکونی کیش واقع شده‌است. 

بازار پارس خلیج در سال ۱۳۷۰ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ مترمربع ساخته‌ شد. این بازار در یک طبقه ساخته شد و ۱۵۰ غرفه تجاری دارد. بازار پارس خلیج در سال ۱۳۷۰ و بلافاصله پس از اعلام جزیره به عنوان منطقه آزاد افتتاح شده‌است.

بازار پارس خلیج کیش چه کالاهایی دارد؟

در بازار پارس خلیج هر آنچه که نیاز داشته باشید پیدا می‌شود. از اقلامی نظیر پوشاک و کیف و کفش گرفته تا اسباب بازی و موبایل و تجهیزات رایانه‌ای. این مرکز خرید گزینه مناسب هم برای خرید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه به حساب می‌آید. در کنار این مغازه‌ها چند غرفه پاساژ هم به خدماتی مثل مشاوره املاک و خدمات مسافرتی و گردشگری می‌پردازند. اجناس مرکز خرید پارس خلیج قیمت‌هایی معقول و نسبتا اقتصادی دارند.

 امکانات مرکز تجاری پارس خلیج کیش

شما بعد از گشت‌وگذار در مرکز تجاری پارس خلیج‌ کیش برای استراحت می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های این مرکز خرید بروید و از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ و خوشمزه آنجا میل کنید. در نزدیکی این بازار می‌توانید از دیگر دیدنی‌های کیش مانند پارک ساحلی، اسکله میر مهنا و بازار عرب‌های جزیره کیش بازدید کنید.

سوالات متداول

  • بازار پارس خلیج کیش در کدام منطقه جزیره واقع شده است؟

این بازار در شهرک صفین جزیره کیش واقع شده‌است.

  • قدمت بازار پارس خلیج چقدر است؟

این بازار در سال ۱۳۷۰ احداث شد و قدمتی حدودا ۳۰ ساله دارد.

  • در بازار پارس خلیج چه اجناسی پیدا می‌شود؟

در مرکز تجاری پارس خلیج کیش همه اجناس از پوشاک گرفته تا لوازم رایانه‌ای و موبایل پیدا می‌شود.

نتیجه‌گیری

بازار پارس خلیج کیش از بازارهای قدیمی و شناخته‌شده در جزیره است. این بازار در سال ۱۳۷۰ و همزمان با اعلام شدن کیش به عنوان منطقه آزاد افتتاح شده‌است. بازار پارس خلیج در شهرک صفین جزیره واقع شده‌است. شما تا به حال گذرتان به مرکز تجاری پارس خلیج کیش افتاده‌است؟ کیفیت اجناس و قیمت کالاهای این بازار را چطور ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا