خدمات کیش

بازار پارسیس کیش؛ مرکزی تخصصی موبایل و لوازم الکترونیک

بازار پارسیس کیش از پاساژهای نسبتا تازه تاسیس در جزیره به حساب می‌آید. این بازار به طور متمرکز بر فروش و تعمیر موبایل و لوازم الکترونیک تاکید دارد. با این حال بازار پارسیس در کنار خدماتی که به مشتریان این پاساژ ارائه می‌دهد، امکاناتی هم برای مراجعین در نظر گرفته که راحتی آنها در زمان پاساژ‌گردی و خرید را تامین می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این بازار این مقاله از سایت جزیره کیش را دنبال کنید.

معرفی بازار پارسیس کیش

بازار پارسیس کیش در زمینی به مساحت ۴۳۰۰ متر مربع و زیر بنای بیش از ۲۰ هزار متر مربع در یکی از بهترین مناطق جزیره قرار دارد. این پاساژ دسترسی بسیار خوبی به اغلب بازارها و هتل‌های جزیره کیش دارد و در قالب یک پروژه بازار خدماتی، نمایشگاهی، اداری ساخته شده است. بازار پارسیس به صورت متمرکز به فروش و تعمیر موبایل و لوازم جانبی می‌پردازد. این مرکز فروش موبایل در خیابان رودکی ۳، خیابان عبیدزاکانی قرار دارد.

مشخصات پارسیس مال کیش

پارسیس مال کیش دو طبقه تجاری، دو طبقه اداری، یک طبقه تفریحی و دو طبقه پارکینگ دارد. در این بازار واحدها به صورت اداری و تجاری به فروش و خدمات محصولاتشان می‌پردازند. حضور انواع برندهای ایرانی و خارجی در بازار پارسیس به شما کمک می کند که مقایسه‌ای بین کیفیت و قیمت محصولات داشته باشید. در طبقات موبایل بازار پارسیس کیش انتخاب بسیار بالاتری نسبت به یک فروشگاه معمولی دارید و خرید مطمئنی خواهید داشت.

امکانات بازار پارسیس

بازار پارسیس کیش در کنار خدمات مطمئن و فروش محصولات الکترونیک، امکانات ایده‌الی هم برای بازدید کنندگان از این پاساژ در نظر گرفته که موجب راحتی آنها و رضایشان از این مرکز خرید شده است. این بازار دارای ۳ دستگاه آسانسور و ۶ رشته پله برقی است که تردد بین طبقات را برای بازدید‌کنندگان ساده می‌کند. همچنین وجود فودکورت، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی و اسپا در این مجموعه به کیفیت و امکانات آن افزوده است. لازم است بدانید در سراسر مجتمع امکان استفاده از اینترنت پرسرعت وجود دارد. 

 سوالات متداول:

  • بازار پارسیس کیش کجاست؟

پارسیس مال در خیابان رودکی ۳ ، خیابان عبید زاکانی قرار دارد.

  • ساعت کاری بازار پارسیس به چه صورتی است؟

ساعت کاری مرکز خرید ۱۰ صبح الی ۲۲ است.

  • پارسیس مال کیش به فروش چه کالاهایی می‌پردازد؟

بازار پارسیس یک مرکز مناسب برای خرید و فروش گوشی و لوازم جانبی و تجهیزات الکترونیک است.

نتیجه‌گیری:

بازار پارسیس کیش با تمرکز بر فروش گوشی موبایل، لوازم الکترونیک و لوازم جانبی، از پاساژهای تخصصی در جزیره است. پارسیس مال با دسترسی ایده‌ال در قلب جزیره قرار دارد. این بازار به بسیاری از مراکز خرید و هتل‌‌های کیش نزدیک است. شما تا به حال بازدیدی از بازار موبایل کیش داشته‌اید؟ کیفیت خدمات و امکانات این پاساژ را چطور ارزیابی می‌کنید؟  

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا