خدمات کیش

بازار مریم کیش؛ تنها مرکز خرید روباز جزیره 

بازار مریم کیش به عنوان تنها بازار روباز جزیره از مراکز خرید خاص در جزیره مرجانی محسوب می‌شود. این پاساژ یک طبقه از معماری زیبا و سنتی ایرانی برخوردار است و نظر گردشگران زیادی را به خودش جلب می‌کند. تنوع کالا و قیمت مناسب اجناس در بازار مریم باعث شده تا گردشگران زیادی جذب آن شوند. مرکز خرید مریم در میدان سنایی و بلوار دریا قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با مرکز خرید مریم با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش به عنوان تنها بازار رو باز جزیره از معروف‌ترین مراکز تجاری است که از محبوبیت زیادی بین گردشگران برخوردار است. بازار مریم یکی از قدیمی‌ترین بازارها در جزیره است. این بازار در سال ۱۳۶۹ در یک زمین با مساحت ۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع ساخته شده است. بازار مریم یک طبقه بوده و با ۵۲ غرفه تنوع بالایی از محصولات را ارائه می‌دهد. معماری بازار مریم منحصربه ‌فرد و سنتی است و وجود نرده‌های چوبی در جلوی غرفه‌ها بر جذابیت‌های آن افزوده است. حتما عکس‌هایی از آسمان این بازار با چترهای رنگارنگ زیبا دیده‌اید که سوژه‌ای جذاب و هنری برای گرفتن عکس یادگاری مسافران جزیره فراهم کرده است..

وجود فضای سبز بسیار دلنشین، صندلی هایی برای استراحت در این فضا سبب شده تا رفاه و آسایش بیشتری برای مشتریان و مسافران فراهم شود.

امکانات بازار مریم کیش

آب‌نمای زیبای بازار مریم در طول روز هوا را لطیف‌تر کرده و از گرمای جزیره کم می‌کند. به همین جهت برای رفع خستگی پس از خرید و گردش روزانه، می‌توانید از این محیط استفاده کنید.

وجود کافی شاپ در محوطه فضای سبز بازار مریم هم انواع نوشیدنی سرد و گرم و میان وعده‌های لذیذ را در دسترستان قرار می‌دهد.

معماری و ساخت ‌و ساز بازار مریم شباهت زیادی به معماری بومی جزیره کیش دارد؛ اما با این حال قسمت غرفه‌های آن به صورت سرپوشیده طراحی شده، تا در هنگام بارندگی و هر شرایط آب و هوایی مشتریان بتوانند خریدهای خود را با خیال راحت انجام دهند.

اجناس بازار مریم

مرکز خرید مریم کیش جزو مراکز خرید مهم محسوب می شود که در بین مردم بومی هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. معمولاً در این بازار کلیه اجناس و محصولات مرغوب و با کیفیت در تنوع بالا عرضه می‌شوند. به همین جهت مسافران و گردشگران می‌‌توانند با مراجعه به این مجموعه حجم زیادی از نیازهای خود را تأمین کنند.

از مهمترین محصولاتی که در این بازار عرضه می‌شود می‌توان به پوشاک زنانه و مردانه، محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، چمدان، مواد خوراکی و موارد دیگر اشاره کرد.

سوالات متداول:

  • بازار مریم کیش کجاست؟

این بازار در میدان سنایی و بلوار دریا قرار دارد.

  • قدمت بازار مریم کیش چقدر است؟

بازار مریم حدود ۳۲ سال قدمت دارد .

  • چه کالاهایی در بازار مریم به فروش می‌رسند؟

انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و کیف و کفش در این بازار در دسترس مشتریان قرار دارد.

نتیجه‌گیری:

بازار مریم کیش از بازارهای قدیمی جزیره است. این بازار از مراکز خرید با قدمت جزیره به حساب می‌آید. بازار قدیمی بلوار دریا کیش تنها بازار روباز جزیره است. شما تا به حال از بازار مریم خرید کرده‌اید؟ نظراتتان درباره این بازار را با ما در بخش نظرات سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا