تفریحات غیرآبیخدمات کیش

اجاره موتور برقی در کیش، تفریحی دلچسب و کم هزینه

موتور برقی یکی از وسایل نقلیه پرطرفدار و کم هزینه در کیش است. این موتور‌ها که در سال ۱۳۹۲ وارد ایران شده‌اند بسیار پر‌طرفدار هستند. در جزیره کیش نه تنها گردشگران بلکه کیشوندان و بومیان منطقه هم از موتورهای برقی استفاده می‌کنند. از آنجایی که استفاده از این موتور‌ها در جزیره برای بانوان آزاد است، خانم‌ها گروهی از طرفداران پر و پا قرص اجاره موتور برقی در کیش هستند.

با ما در این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید تا به اطلاعات کاملی درباره اجاره موتور برقی در کیش دست پیدا کنید.

نکاتی درباره اجاره موتور برقی در کیش

قبل از اجاره موتور برقی در کیش، لازم است به برخی نکات توجه داشته باشید. قدرت موتور از مواردی است که در سرعت و شتاب آن تاثیر دارد. پس در زمان انتخاب موتور مورد علاقه‌تان به میزان قدرت آن توجه داشته باشید. موتورهای برقی در صورت داشتن شارژ کامل، حدود یک ساعت در گشت جزیره شما را همراهی می‌کنند.


مراکز کرایه موتور برقی در کیش

اجاره موتور برقی در کیش به صورت دو نفره و یک نفره است. همچنین نسخه سه چرخ موتورهای برقی هم برای حفظ تعادل افرادی که تا به حال موتور سواری نکرده‌اند، وجود دارد. این موتورها را می‌توان از اسکله تفریحی، پارک ساحلی مرجان، پارک سیمرغ و همچنین از ایستگاه‌های مخصوص دیگر در سطح جزیره اجاره کرد.

چطور از موتورهای برقی استفاده کنیم؟

استفاده از موتورهای برقی بسیار آسان و ساده است. در حرکت با این موتورها به گاز و ترمز باید دقت کرد. همچنین در ایستگاه‌ها قبل از اجاره دادن موتور برقی به افرادی که تا به حال از آن استفاده نکرده‌اند، نحوه استفاده از آن آموزش داده می‌شود تا بتوانند بدون خسارت جانی و مالی از موتورهای برقی استفاده کنند..

شرایط کرایه موتور برقی در کیش

برای استفاده از موتور برقی باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • حداقل سن مجاز برای اجاره موتور برقی ۱۵ سال تمام است.
  • همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت ودیعه ۵۰ هزار تومانی
  • استفاده از کلاه ایمنی ضروری است
  • تردد در مسیرهای دوچرخه سواری مجاز است و تردد در مسیرهای دیگر مانند پیاده‌رو و خیابان شامل جریمه ۵۰ هزار تومانی می‌شود.
  • در صورت آسیب زدن به اسکوتر برقی باید خسارت جبران شود
  • ایستگاه‌ها در قبال آسیب‌های جسمی اجاره کنندگان موتورهای برقی مسئولیتی ندارند.

هزینه اجاره موتور برقی در کیش 

اجاره موتور برقی در کیش بسیار کم هزینه است و بستگی به شرکت ارائه دهنده و نوع موتور کرایه‌ای دارد. هزینه اجاره ساعتی موتورها در ایام عادی ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان هست. هر چند ممکن است این هزینه در ایام شلوغ جزیره با تغییراتی همراه شود.

آزادی زنان در استفاده از موتور برقی در کیش

موتور سواری و دوچرخه سواری در ایران برای خانم‌ها ممنوع است. اما در جزیره کیش این قانون برای خانم‌ها وجود ندارد و آنها نیز می‌توانند همچون آقایان از گشت و گذار با موتور، دوچرخه و سایر وسایل سرگرم کننده لذت ببرند.

سوالات متداول:

  • هزینه اجاره موتور برقی در کیش چقدر است؟

هزینه اجاره ساعتی موتورها در ایام عادی ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان هست. هر چند ممکن است این هزینه در ایام شلوغ جزیره با تغییراتی همراه شود.

  • اجاره موتور برقی برای بانوان آزاد است؟

بله؛ خانم‌ها در جزیره کیش مجاز به کرایه موتور برقی هستند.

  • سن مجاز برای کرایه موتور برقی در کیش چند سال است؟

حداقل سن مجاز برای اجاره موتور برقی ۱۵ سال تمام است.

نتیجه‌گیری:

اجاره موتور برقی در کیش، یکی از تفریحات دلچسب و کم هزینه است. استفاده از موتورهای برقی در جزیره برای بانوان آزاد است و همه افراد با داشتن ۱۵ سال تمام می‌توانند این موتورهای برقی را اجاره کنند. هزینه کرایه موتور برقی در کیش در ایام عادی بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان برای یک ساعت متغیر است.

شما تجربه استفاده از موتورهای برقی در کیش را دارید؟

بهترین موتورها برای اجاره چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا