اقامتگاه ها

هتل جام جم کیش؛ سه ستاره‌ای با موقعیت مکانی پنج ستاره

هتل جام جم کیش، هتلی سه ستاره با موقعیتی ایده‌ال در جزیره زیبا و مرجانی است. هتل جام جم از اتاق‌های تمیز و با امکاناتی برخوردار است و انتخابی ایده‌ال بین هتل‌های سه ستاره جزیره به حساب می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با این هتلل ۳ ستاره با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل جام جم کیش 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش از هتل‌های سه ستاره در جزیره است. این هتل با داشتن موقعیت ایده‌ال جغرافیایی و قیمت مناسبی که دارد توجه بسیاری از گردشگران را به خودش جلب می‌کند. هتل جام جم هتلی یک طبقه است بنابراین نمی‌توان از آن توقع ویوی خاصی داشت. همچنین این هتل به دلیل یک طبقه بودن از امکان آسانسور برخوردار نیست. 

هتل جام جم در میدان امیرکبیر و بلوار دریا واقع شده است.

موقعیت مکانی هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش در یکی از بهترین مناطق جزیره با موقعیت جغرافیایی مناسب واقع شده است. با اقامت در این هتل مسافران دسترسی راحتی به بازاهای کیش نظیر مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هاپیرمارکت و اماکن گردشگری چون اسکله تفریحی دارند. هتل جام جم هتلی سه‌ ستاره واقع در یکی از بهترین نقاط جزیره است. موقعیت مکانی خوب هتل موجب نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی راحت به دریا و اسکله تفریحی شده‌است. برای طی کردن فاصله هتل تا دریا و اسکله تفریحی تنها حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. پلاژ ساحلی بانوان و پارک ساحلی مرجان هم فاصله چندانی با هتل ندارند. با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه از این اماکن فاصله دارید. مراکز خریدی چون مروارید و پردیس ۱ و ۲ هم در نزدیکی هتل واقع شده‌اند.

امکانات هتل جام جم کیش

هتل جام جم با پرسنلی آزموده و با خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، لاندری، سالن کنفرانس با ظرفیت ۱۵ نفر و روم سرویس ۲۴ ساعته آماده پذیرایی شبانه روزی از میهمانان خود است.

با اقامت در هتل جام جم در فضای لابی به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و با اطلاع قبلی می‌توانید از استقبال فرودگاهی استفاده کنید. محوطه زیبا، لابی، دستگاه خودپرداز و خدمات خشک‌شویی هم ازجمله تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.
لازم به ذکر است ساختمان هتل دو طبقه بوده و فاقد آسانسور است..

اتاق‌های هتل جام جم

اتاق‌های هتل جام جم کیش تمیز و مرتب هستند. این اتاق‌ها طراحی داخلی مطلوبی دارند و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند و تختخوابهای راحتی دارند. از دیگر امکانات ارائه‌شده می‌توان به تلویزیون، مبل، میز آرایش، کمد لباس و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
گفتنی است اتاق‌ها به صورت دوتخته ، سه‌تخته و چهار‌تخته ارائه می‌شوند. اتاق‌های هتل جام جم در طبقات همفک و اول ساختمان هتل قرار دارند.

رستوران هتل جام جم کیش

رستوران هتل که در طبقه همکف واقع‌شده و ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد در وعده‌های صبحانه و ناهار آماده پذیرایی از میهمانان هتل است. بعد از خرید یا گشت‌و‌گذار در جزیره می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از صرف انواع نوشیدن و دسر لذت ببرید.

سوالات متداول:

  • هتل جام جم کیش کجاست؟

این هتل در میدان امیرکبیر و بلوار دریا واقع شده‌است.

  • هزینه اقامت کودک زیر ۴ سال در هتل جام جم چگونه محاسبه می‌شود؟

فقط یک کودک زیر ۴ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه) شامل اقامت رایگان در هتل می‌شود.

  • شرایط استفاده از خدمات ترانسفر رایگان هتل جام جم چگونه است؟

به دلیل رایگان بودن ترانسفر به این هتل در هنگام رزرو اطلاعات پرواز شامل: شماره پرواز،ساعت پرواز و نام شرکت هواپیمایی را به جهت هماهنگی با هتل باید اعلام شود. برای استفاده از ترانسفر رایگان هتل باید ۲۴ ساعت قبل از شروع اقامت با هتل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

نتیجه‌گیری:

هتل جام جم کیش یکی از هتل‌های سه ستاره جزیره با موقعیت مکانی ایده‌ال است. این هتل در میدان امیرکبیر و بلوار دریا واقع شده‌است. این هتل یک طبقه است و اتاق‌ها در طبقات همکف و اول واقع شده‌اند. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل جام جم دارید؟ امکانات این هتل را چطور ارزیابی می‌کنید؟ نظراتتان را با ما در بخش نظرات سایت جزیره کیش در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا