کافه و رستوران ها

رستوران شاندیز صفدری کیش؛ همسایه مشهور خلیج 

رستوران شاندیز صفدری کیش از رستوران‌های قدیمی و معروف در جزیره مرجانی است. این رستوران در طول سال‌های فعالیتش با حفظ کیفیت غذا و منوی متفاوتش موفق به جذب مشتریان وفادار شده است. برای آشنایی بیشتر با این رستوران قدیمی و معروف با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدی کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش در زمستان سال ۹۴ افتتاح شد. این رستوران در غربی‌ترین نقطه جزیره و در ساحل هور و نزدیکی کشتی یونانی قرار دارد. این رستوران به عنوان بزرگتری رستوران ساحلی ایران شناخته می‌شود. شاندیز صفدری در دو وعده ناهار و شام از میهمانان رستوران پذیرایی می‌کند. موسیقی زنده باکیفیت این رستوران هم در جذب مشتریان بی‌شمار آن بی‌تاثیر نبوده است. شاندیز صفدری حدود ۹۰۰ نفر ظرفیت دارد.

منوی رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری کیش منوی کاملی از غذاهای باکیفیت ایرانی و دریایی دارد. چلو ماهیچه و شیشلیک صفدری این رستوران از جمله پرطرفدارترین غذاها در منوی این رستوران است. از غذاهای قابل سفارش در منوی غذاهای سنتی می‌توان به شیشلیک مخصوص صفدری، ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، باب لقمه مخصوص، جوجه کباب با استخوان مخصوص، کباب برگ مخصوص، کباب بختیاری مخصوص، کباب مخلوط ( شیشلیک،برگ،جوجه) مخصوص، کباب فیله مخصوص و چلو کره ایرانی اشاره کرد.
همچنین غذاهایی مثل فیله استیک مخصوص، استیک مرغ مخصوص، میگو سوخاری صفدری، ماهی شکم پر صفدری و ماهی سرخ شده صفدری در منوی کلاسیک این رستوران موجود هستند.

موزیک زنده در رستوران شاندیز صفدری

شاندیز صفدری به موسیقی زنده و اجرای مرد سپید پوش جزیره یعنی امیر عبدالله مشهور است. امیر عبدالله خواننده دو زبانه جزیره با دو اجرای فارسی و عربی شب هیجان‌انگیزی را برای مهمانان رستوران رقم می‌زند. همچنین محمد نجفی تمپو زن قهار بند موسیقی شاندیز صفدری با اجرای ویژه و حرکات فوق‌العاده حاضرین در رستوران را به وجد می‌آورد. موسیقی زنده رستوران راس ساعت ۱۰ شب آغاز شده و تا ساعت ۱۲:۳۰ بامداد ادامه دارد.

رزرو رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش جهت رفاه حال مشتریانش، سامانه رزرواسیون را راه‌اندازی کرده است. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به سایت این رستوران برای رزرو میز خود اقدام کنید. همچنین تعدادی از دفاتر گردشگری اقدام به رزرو و فروش بلیت‌های رستوران شاندیز صفدری را می‌کنند. برای رزرو به ازای هر نفر ۴۰ هزار تومان پرداخت می‌شود که در نهایت مبلغ پرداخت شده از فاکتور کسر می‌شود. 

ترانسفر رفت و برگشت رایگان

ترانسفر رستوران شاندیز صفدری به صورت رفت و برگشت رایگان است. برای استفاده از این خدمات پشتیبانی رستوران با شما تماس گرفته و با بررسی موقعیت مکانی شما، ماشین ‌ها به نزدیک‌ترین محل به هتل‌ شما می‌رسند. 

سوالات متداول:

  • رستوران شاندیز صفدری کیش کجاست؟

این رستوران در ساحل کلبه هور و در نزدیکی کشتی یونانی قرار دارد.

  • موسیقی زنده رستوران شاندیز صفدری از چه ساعتی آغاز می‌شود؟

ساعت شروع موسیقی زنده در رستوران شاندیز صفدری ۱۰ شب است.

  • برای رزرو رستوران شاندیز صفدری چه مبلغی باید پرداخت کنیم؟

برای رزرو به ازای هر نفر ۴۰ هزار تومان پرداخت می‌شود که در نهایت مبلغ پرداخت شده از فاکتور کسر می‌شود.

نتیجه‌گیری:

رستوران شاندیز صفدری کیش از رستوران‌های پرطرفدار و معروف در جزیره است. این رستوران با منوی کامل و موسیقی زنده معروفش با اجرای امیر عبدالله طرفداران زیادی دارد.

شما تجربه‌ای از حضور در رستوران شاندیز صفدری را دارید؟

قیمت‌های این رستوران را چطور ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا