خدمات کیش

بیمارستان دامپزشکی کیش؛ مرکز درمانی مطمئن حیوانات

اگر ساکن کیش هستید و حیوان خانوادگی دارید حتما بیمارستان دامپزشکی کیش را می‌شناسید. اما اگر قرار است حیوانات خانگی‌تان در سفر همراهی‌تان کنند یا قصد نقل مکان به جزیره را دارید، لازم است با شرایط و امکانات این بیمارستان آشنا شوید.

ما در این مطلب از سایت جزیره کیش قصد داریم بیمارستان حیوانات جزیره را به شما معرفی کنیم.

معرفی بیمارستان دامپزشکی کیش

بیمارستان دامپزشکی کیش یک مرکز درمانی شبانه‌روزی مخصوص حیوانات در جزیره است. این بیمارستان در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و مجهز به بخش‌های داخلی، جراحی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، پانسیون، آرایش و شستشو، پت شاپ، مشاوره و آموزش و آتلیه است.

لازم به ذکر است اورژانس بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات درمانی است.

مشاوره و آموزش در بیمارستان دنیای حیوانات کیش

یکی از خدمات بیمارستان دامپزشکی، ارائه مشاوره تلفنی و در صورت لزوم حضوری است. این بخش در زمینه مشاوره تمامی حیوانات دام کوچک و بزرگ مثل اسب و شتر و گاو و گوسفند، پرندگان زینتی و صنعتی، آبزیان و آموزش و تربیت حیوانات خانگی مثل سگ و گربه آماده خدمات‌رسانی به متقاضیان است.

پت شاپ بیمارستان دامپزشکی

یکی از بخش‌های پرمتقاضی در بیمارستان دنیای حیوانات کیش پت شاپ است. این بخش به فروش انواع غذای سگ و گربه، غذای انواع پرندگان و جوندگان و مکمل‌های غذایی و دارویی می‌پردازد. 

همچنین شما می‌توانید انواع پوشال، لباس، لوازم بازی سگ و گربه و سایر حیوانات خانگی و انواع باکس‌های هوایی برای جابه‌جایی و انتقال حیوانات را در این پت شاپ پیدا کنید.

پانسیون بیمارستان دامپزشکی

بیمارستان دنیای حیوانات کیش مجهز به پارک حیوانات است. ضمن اینکه امکان نگهداری حیوانات خانگی در باکس‌های جداگانه با امکانات غذا و دارو و در موارد عفونی با شرایط کاملا استریل و ایزوله وجود دارد.

سوالات متداول:

  • بیمارستان دامپزشکی کیش کجاست؟

جزیره کیش – خ کوشا – بیمارستان دامپزشکی کیش

  • ساعات و روزهای کاری بیمارستان دنیای حیوانات کیش به چه صورت است؟ 

این بیمارستان دامپزشکی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

  • آی دی اینستاگرام بیمارستان دامپزشکی چیست؟

@kish_veterinary_hospital

نتیجه‌گیری:

بیمارستان دامپزشکی کیش یک مرکز درمانی ۲۴ ساعته ویژه حیوانات در جزیره است. این بیمارستان متشکل از بخش‌هایی نظیر بخش داخلی، جراحی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داروخانه، پانسیون، آرایش و شستشو، پت شاپ، مشاوره و آموزش و آتلیه تشکیل است.

شما تا به حال مراجعه‌ای به بیمارستان دامپزشکی داشته‌اید؟

چه امتیازی به خدمات این بیمارستان می‌دهید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا