خدمات کیش

بازار هرمز کیش؛ یار قدیمی مسافران جزیره 

در شرایطی که سال به سال به تعداد مراکز خرید و پاساژ‌های مدرن جزیره کیش افزوده می‌شود، همچنان برخی از بازارهای قدیمی جزیره طرفداران خاص خودشان را دارند.

یکی از بازارهای قدیمی و جذاب منطقه، بازار هرمز کیش است که با توجه به تنوع اجناس و قیمت مناسب کالاها طرفداران زیادی در بین بازدیدکنندگان دارد.

برای آشنایی بیشتر با این بازار سنتی و قدیمی با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید. 

معرفی بازار هرمز کیش

تنوع کالاها و قیمت مناسب آنها مشتریان بسیاری را به سمت بازار هرمز کیش می‌کشاند. به همین دلیل است که تعداد زیادی از مسافران برای خرید کالاهای مورد نظرشان به این بازار سر می‌زنند. بازار هرمز یکی از بزرگ‌ترین بازارهای قدیمی و بزرگ جزیره به حساب می‌آید که در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده‌است.

فروشگاه های مجتمع خدماتی هرمز کیش

بازار قدیمی هرمز چهل هزار متر مربع وسعت دارد. از مزیت‌هایی که پاساژ هرمز کیش برای ساکنین این ناحیه ایجاد کرده‌است این است که دیگر نیازی به رفت و آمد به دیگر مراکز خرید را ندارند. چرا که بازار هرمز تمامی نیازهای آن‌ها را رفع کرده‌است.

بازار خدماتی هرمز کالاهای ساختمانی، تاسیساتی و دکوراسیون منزل را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. همچنین در طبقه همکف تعداد زیادی از غرفه‌ها به فروش خدمات سنگین اختصاص دارند.

اگرچه ظاهر و نمای پاساژ هرمز کیش در مقایسه با مراکز خرید مدرنی که در سال‌های اخیر در جزیره ساخته شده‌اند، قدیمی است اما این مرکز خرید به دلیل عرضه کالاهای مورد نیاز خریداران با قیمت مناسب مورد توجه بازدیدکنندگان زیادی قرار گرفته است.

بازار هرمز در قسمت مرکزی جزیره قرار گرفته و از قسمت مسکونی و تجاری اصلی شهر به دور افتاده، اما آن قدر قیمت کالاهای موجود در آن مناسب بوده که مشتریان را به سوی خود می‌کشاند.

امکانات رفاهی بازار هرمز

برای رفع خستگی می‌توانید از رستوران و کافه‌ای که در بازار هرمز به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند استفاده کنید. در حال و هوای گرم و همیشگی کیش با صرف نوشیدنی‌های های سرد و ‌گرم، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این فضا لذت ببرید و استراحت می کنید.

ساعات فعالیت بازار هرمز کیش

ساعت کار بازار هرمز کیش همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب است و اگر هتلی در نزدیکی این مرکز خدماتی رزرو کرده‌اید، به راحتی می توانید سری به آن بزنید.

برای اطلاعات بازار هرمز می توانید با تلفن ۰۷۶۴۴۴۵۱۷۲۸ در ساعات کاری تماس بگیرید.

آدرس بازار هرمز کیش

آدرس بازار هرمز در قسمت مرکزی جزیره است و به صورت دقیق‌تر می‌توان گفت در میان میدان هرمز، میدان المپیک و در خیابان ایرپورت جای گرفته‌است.

سوالات متداول:

  • بازار هرمز کیش کجاست؟

بازار هرمز در میدان هرمز، میدان المپیک و در خیابان ایرپورت جای گرفته‌است.

  • ساعت کار بازار هرمز چگونه است؟

ساعت کار بازار همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب است.

  • برای تماس با بازار هرمز با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

 برای اطلاعات بازار هرمز کیش می توانید با تلفن ۰۷۶۴۴۴۵۱۷۲۸ در ساعات کاری تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری:

بازار هرمز کیش از بازارهای قدیمی جزیره است که بیشتر به عنوان یک مرکز خدماتی شناخته می‌شود. بازار خدماتی هرمز کالاهای ساختمانی، تاسیساتی و دکوراسیون منزل را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. همچنین در طبقه همکف تعداد زیادی از غرفه‌ها به فروش خدمات سنگین اختصاص دارند. شما تجربه‌ای از حضور در مرکز خدماتی هرمز کیش دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا