کافه و رستوران ها

کافه لاواتزا کیش؛ کیفیت عالی در موقعیت ایده‌ال

در کنار تفریحات مختلف و لذت‌های بی‌شماری که در جزیره زیبای کیش هر گردشگری را سر ذوق می‌آورد، کافه و رستوران گردی در این جزیره دوست‌داشتنی یکی از متداول‌ترین سرگرمی‌هایی است که می‌توانید از آن لذت ببرید. برای تجربه این تفریح دلچسب کافی است شناخت خوبی از بهترین کافه رستوران‌های جزیره داشته باشید تا بتوانید بر اساس معیارهایتان بهترین‌ها را انتخاب کنید. یکی از پیشنهادهای کافه گردی ما، کافه لاواتزا کیش است که با هر متر و معیاری راضیتان می‌کند. پس معرفی کامل این کافه را در «سایت جزیره کیش» دنبال کنید.

معرفی کافه لاواتزا کیش

کافه لاواتزا کیش

کافه لاواتزا کیش که بین مشتریان پر و پا قرصش با نام کافه لاوازا هم شناخته می‌شود یکی از بهترین کافه‌های جزیره است. این کافی‌شاپ و رستوران جذاب در مجتمع کوروش برند سنتر که یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است قرار دارد. کافه لاواتزا به دلیل قرار‌گیری در یکی از بهترین مراکز خرید جزیره و البته با داشتن یک محیط گرم و صمیمی به یکی از ایده‌آل‌ترین پیشنهادات کافه گردی تبدیل شده است.

کافه لاواتزا علاوه بر اینکه یکی از پرطرفدارترین کافه رستوران‌ها برای مسافران جزیره است یک پاتوق فوق‌العاده هم برای کیشوندان به حساب می‌آید.

منوی کافه لاواتزا کیش

یکی از دلایل پرطرفدار بودن کافه لاواتزا کیش منوی جذاب و متنوع این کافه است. لازم است بدانید کافه لاواتزا با منوی کامل صبحانه هم از مشتریانش پذیرایی می‌کند. منوی صبحانه این کافه به قدری با کیفیت و تازه است که پای مشتریان زیادی را در ساعات اولیه روز به این کافه باز می‌کند. در منوی صبحانه کافه انواع صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، املت ها و … قرار دارد که با کیفیت بسیار بالا برای مشتریان رستوران سرو می‌شوند. نکته جالب اینکه در این کافه با بهترین و با کیفیت‌ترین قهوه‌ها با برند قهوه لاواتزا از طرفداران قهوه پذیرایی می‌شود. همچنین تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها، اسنک‌ها، انواع و اقسام کیک‌ها و دسرها در کنار انواع بستنی و شیک‌ها و تازه ترین سالادها و … در منوی کافه لاوازا قرار دارند.

سوالات متداول:

  • کافه لاواتزا کیش کجاست؟

این کافه در میدان مرجان و در مجتمع تجاری کوروش برند سنتر کیش قرار دارد. شماره تماس کافه 07644478655 است.

  • کافه لاواتزا صبحانه دارد؟

بله این کافه از منوی صبحانه متنوعی بهره می‌برد.

  • موقعیت کافه لاواتزا چگونه است؟

این کافه در مجتمع کوروش برند سنتر که یکی از مراکز لوکس جزیره است قرار دارد.

نتیجه‌گیری

کافه لاواتزا کیش یکی از کافه‌های پرطرفدار در بین مسافران جزیره و کیشوندان است. این کافه در مجتمع لوکس کوروش برند سنتر واقع شده و با دیزاینی جذاب از مهمانان و مشتریانش پذیرایی می‌کند. شما تجربه حضور در کافه لاواتزا را دارید؟ چه امتیازی به کیفیت و موقعیت این کافه می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا