اقامتگاه ها

هتل پانوراما کیش؛ زیبا و مدرن با موقعیت فوق‌العاده  

هتل پانوراما کیش یکی از جدیدترین هتل‌های ۵ ستاره در جزیره است. این هتل در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده و دسترسی مناسبی به ساحل و مراکز خرید دارد. 

هتل پانوراما در بلوار رودکی کیش و بنایی ۱۵ طبقه‌ای ساخته شده و با چشم‌اندازی زیبا روزانه میزبان گردشگران زیادی است.

برای آشنایی بیشتر با این هتل ۵ ستاره، با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه شوید.

معرفی هتل پانوراما کیش 

هتل پانارروما کیش

هتل پانوراما کیش در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و در حال حاضر یکی از جدیدترین هتل‌های جزیره به حساب می‌آید. این هتل مساحتی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع دارد و دارای ۲۷۶ اتاق و سوئیت برای اسکان مسافران است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پانوراما در طبقات دو تا سیزده قرار دارند. متراژ بالای اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. کمترین متراژ اتاق‌ها ۴۵ متر برای اتاق‌های دو و سه تخته است. همچنین برخی اتاق‌ها ۷۰ متری و سوئیت‌ها ۳۵۰ متر مربعی هستند.

موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده هتل پانوراما کیش

با وجود محدودیت وسعت جزیره رویایی کیش، اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند محل اقامتشان در جزیره را در محدوده‌هایی با دسترسی‌های ایده‌ال انتخاب کنند.   

هتل پانوراما یکی از هتل‌های با دسترسی فوق‌العاده در مرکز جزیره است. این هتل نه تنها فقط یک کیلومتر تا اسکله تفریحی فاصله دارد، بلکه فاصله بسیار کمی تا مراکز خرید مهمی مثل رویا مال، پانیذ، زیتون، مریم، مروارید و پردیس‌های ۱و ۲ دارد.   

همچنین فاصله هتل پانوراما با اماکن تفریحی جزیره بسیار اندک است. برای مثال مهمانانی که در هتل پانوراما اقامت دارند بدون نیاز به وسیله نقلیه می‌توانند خود را به پارک‌ها و مراکز تفریحی همچون پارک شهر، پارک هایلند، کلوپ غواصی، کیبل اسکی، پارک ساحلی و کارتینگ برسانند.

امکانات ویژه هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما از امکانات تفریحی و ورزشی ایده‌الی مثل مجموعه ورزشی بسیار کامل و مجهز، مجموعه آبی و اسپا شامل استخر، سونای خشک و بخار و جکوزی، حوضچه آب سرد، خدمات ماساژ و سالن بیلیارد بهره می‌برد.  

دسترسی به اینترنت با سرعت بالا در تمام فضاهای هتل، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خانه‌داری و روم سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع و… از جمله امکانات و خدمات بسیاری است که در صورت رزرو هتل پانوراما کیش از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

صبحانه رایگان و پارکینگ با ظرفیت پارک ۶۰ خودرو از دیگر امکاناتی است که هتل پانوراما در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

اتاق‌‌ها و سوئیت‌‌های هتل پانوراما کیش

همانطور که پیش از این اشاره شد؛ هتل پانوراما از ۲۷۶ اتاق و سوئیت بهره می‌برد که اتاق‌ها به دو دسته اتاق‌های رو به دریا و رو به جزیره تقسیم می‌شوند. در یک تقسیم بندی دیگر اتاق‌ها بسته به امکاناتشان به دو گروه استاندارد و لوکس قابل تفکیک هستند. 

اتاق‌های دو تخته به صورت دبل یا تویین (دو تخت سینگل جدا از هم) و اتاق‌های سه تخته با یک تخت دبل و یک تخت سینگل طراحی شده‌اند. علاوه بر این اتاق‌های کانکت هتل پانوراما که برای اقامت خانوادگی مناسبند، شامل یک اتاق دبل با تخت دونفره و یک اتاق تویین با دو تخت سینگل هستند.

در همه این اتاق‌ها امکانات و تجهیزاتی همچون سرویس بهداشتی و حمام تمیز، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون هوشمند، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز آرایش و کتری برقی وجود دارد.

اما سوئیت‌های هتل پانوراما با مساحت بزرگ‌تر و برخورداری از امکانات و تجهیزات بیشتر تفاوت‌هایی با اتاق‌ها دارند.

پانوراما سوئیت با یک تخت دبل و یک تخت سینگل برای پذیرایی از سه مهمان آماده شده است. سوئیت‌های کانکت هتل پانوراما نیز برای چهار نفر مناسب است. در این سوئیت‌ها سرویس‌ها و خدمات در سطح بالاتری به مهمانان ارائه می‌شود و امکانات اتاق‌ها نیز نسبت به اتاق‌های استاندارد بیشتر است. به عنوان مثال این سوئیت‌ها دارای وان در حمام هستند.

در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پانوراما سیستم اعلام حریق، سیستم هوشمند اطفاء حریق، میز تحریر، صندوق امانات و  امکان شارژ وسایل الکترونیکی وجود دارد.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل پانوراما

هتل پانوراما کیش در کنار اتاق‌ها و واحدهای اقامتی لوکس و راحت خود، از رستوران‌های ویژه برای پذیرایی از مهمانان خود برخوردار است. از همین رو رستوران‌های صدف و مروارید و کافی‌شاپ هتل پانوراما با سرو انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت خیال مهمانان را برای صرف غذاهایی ایده‌آل و خوشمزه آسوده کرده‌ است.

سوالات متداول:

  • هزینه اقامت کودکان در هتل پانوراما کیش چقدر است؟

هزینه برای اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان و بالای ۶ سال نفر اضافه محاسبه می‌‌شود.

  • اتاق‌های هتل پانوراما کیش چه امکاناتی دارند؟

از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام تمیز، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون هوشمند، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، میز آرایش و کتری برقی در اتاق‌ها اشاره کرد.

  • ساعت ورود و خروج اتاق‌های هتل پانوراما کیش چه زمانی است؟

ساعت ورود به اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه ۱۲ ظهر است.  

نتیجه‌گیری:

یکی از جدیدترین و به روزترین هتل‌های جزیره، هتل پانوراما کیش است. این هتل با بهره‌گیری از ۲۷۶ واحد اقامتی با امکانات، شرایط ایده‌الی را برای اقامت مسافران و گردشگران جزیره به وجود آورده است. یکی از ویژگی‌‌های خاص هتل پانوراما، موقعیت فوق‌العاده جغرافیایی این هتل در مرکز جزیره است. با اقامت در هتل پانوراما به اکثر مراکز خرید و مجموعه‌های جزیره دسترسی خواهید داشت.

شما تجربه‌ای از اقامت در هتل پانوراما کیش را دارید؟ مهمترین ویژگی این هتل را چه می‌دانید؟ چه امتیازاتی به امکانات هتل می‌دهید؟ نظرات خودتان را با ما در سایت جزیره کیش در میان بگذارید. 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا