اقامتگاه ها

اقامتی به یاد ماندنی در هتل ویدا کیش

از هتل‌های ۵ ستاره و مدرن و تازه تاسیس جزیره، می‌توان به هتل ویدا کیش اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید و از هتل‌های لوکس جزیره به حساب می‌آید. هتل ویدا فاصله چندانی تا دریا ندارد و هتلی ساحلی محسوب می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این هتل تازه تاسیس، این مقاله از سایت جزیره کیش را دنبال کنید.

معرفی هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش در ۱۱ طبقه چشم‌اندازی زیبا در اتاق‌ها طبقه‌های بالای برج دارد. تعداد اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای هتل ویدا ۱۴۴ باب است و تمام اتاق‌ها چشم‌اندازی رو به دریا دارد.

هتل ویدا در بلوار موج واقع است و با داشتن موقعیت مکانی ایده‌ال، موفق به کسب رضایت مسافرانی که به دنبال اقامتی منحصر هستند،شده است.
این هتل به دلیل نزدیکی با جاذبه‌های تفریحی و گردشگری جزیره هم می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در کیش به حساب بیاید.
بولینگ مریم، دنیای بازی مریم، قایق‌های کف شیشه‌ای، سواحل بکر و همچنین بهترین مراکز خرید جزیره در نزدیکی هتل قرار دارند.

اتاق‌های هتل ویدا

هتل ویدا کیش

اتاق‌های هتل ویدا کیش علاوه بر طراحی زیبا دارای امکانات فوق‌العاده‌ای‌ هستند.

در تمام اتاق‌های هتل ویدا امکاناتی نظیر بالکن اختصاصی، چای ساز / قهوه ساز، آشپزخانه، یخچال، بالکن آفتاب گیر، اتاق نشیمن، کمد، میز توالت، تراس مبله و … قرار دارد تا میهمانان هتل، روزها و شب‌های خاطره‌انگیزی را در جزیره کیش تجربه کنند.

امکانات هتل ویدا

هتل ویدا کیش

تلفن، تلویزیون، اینترنت بی سیم، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، نمازخانه، خشکشویی، خدمات بیدار باش، روم سرویس، تاکسی سرویس، آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن پذیرایی، آرایشگاه آقایان، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ با ظرفیت محدود از جمله امکانات هتل ویدا است.
هتل ویدا کیش، مجموعه آبی فوق‌العاده‌ای هم دارد که از امتیازات این مجموعه به حساب می‌آید.
جدا از مجموعه آبی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی هم از جمله اجزای مجموعه آبی هتل ویدا هستند که می‌توانند اقامت را برای مسافران هتل لذت‌بخش کنند.
هتل ویدا جزو معدود هتل‌های جزیره است که از پارکینگ اختصاصی برای مسافران بهره می‌برد.
بالکن عمومی، ترنسفر فرودگاهی جهت رفاه حال مسافران هتل، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، کافی‌شاپ و اتاق چمدان، بخش دیگری از امکانات این هتل زیبا هستند و در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرند.

رستوران هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش

در رستوران هتل ویدا کیش، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت فوق‌العاده بالا سرو می‌شود.
رستوران هتل ویدا، یکی از بهترین پیشنهادها برای داشتن یک ناهار خوش طعم یا یک شام سبک و تازه است. فضای فوق‌العاده رستوران هتل ویدا توجه بسیاری از مهمانان هتل را به خودش جلب می‌کند. همچنین منوی این هتل با تنوعی که دارد دست شما را در انتخاب انواع غذاها باز می‌گذارد.
همچنین صبحانه هتل ویدا روزانه و به صورت بوفه سلف سرویس که منوی غذای گرم و سرد را شامل می‌شود به میهمانان هتل ارائه گردیده و روزشان را لذت بخش می سازد.
کافی‌شاپ هتل ویدا هم در تمام ساعات روز با منوی باکیفیت قهوه‌ها و دمنوش‌های باکیفیتش آمادگی سرویس‌دهی به مشتریان را دارد.

سوالات متداول:

  • هتل ویدا کیش چند طبقه و اتاق دارد؟ 

هتل ویدا در ۱۱ طبقه چشم‌اندازی زیبا در اتاق‌ها طبقه‌های بالای برج دارد. تعداد اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای هتل ویدا ۱۴۴ باب است و تمام اتاق‌ها چشم‌اندازی رو به دریا دارد.

  • هتل ویدا به چه جاذبه‌های تفریحی در کیش نزدیک است؟

بولینگ مریم، دنیای بازی مریم، قایق‌های کف شیشه‌ای، سواحل بکر و همچنین بهترین مراکز خرید جزیره در نزدیکی هتل قرار دارند.

  • هتل ویدا کیش کجاست؟

این هتل در بلوار موج جزیره کیش قرار دارد.

نتیجه‌گیری:

هتل ویدا کیش یکی از هتل‌های ۵ ستاره و مدرن در جزیره است. این هتل در سال ۱۳۹۶ احداث شد و در ۱۱ طبقه و ۱۴۴ باب واحد اقامتی به مسافران سرویس‌ دهی می‌کند. هتل ویدا در بلوار موج جزیره واقع است.

شما تجربه‌ای از اقامت در هتل ویدا را دارید؟

این هتل را به سایر مسافران جزیره پیشنهاد می‌کنید؟

منبع
سایت جزیر کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا