اقامتگاه ها

هتل هلیا کیش، هتلی اقصادی با دسترسی عالی

یکی از هتل‌های باکیفیت و البته مقرون به صرفه جزیره کیش، هتل هلیاست. هتل هلیا کیش از هتل‌های ۴ ستاره تاپ جزیره به حساب می‌آید و بسته به کیفیت و امکاناتش نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است.

این هتل از دسترسی بسیار ایده‌الی برخوردار است. بر همین اساس برای بازدید از بسیاری از جاذبه‌های گردشگری سطح جزیره نیازی برای استفاده از وسایل نقلیه نیست. هتل هلیا بین دو میدان امیرکبیر و ساحل قرار گرفته و فاصله کمی از دریا و مراکز خرید کیش دارد.

برای آشنایی بیشتر با هتل هلیا کیش با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش فاصله بسیار کمی تا دریا دارد. با یک پیاده‌روی ساده می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید و از نسیم دل‌نوازی که بر موج‌ها می‌زد، لذت ببرید. هتل هلیا در سال ۱۳۸۵ ساخته شده و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل هلیا کیش دو طبقه است و ۶۱ واحد اقامتی دارد. به دلیل طبقات کم این هتل فاقد آسانسور است. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید کیش از جمله بازار مریم، ونوس، پردیس ۱ و ۲ و دانشگاه شریف پردیس بین‌الملل دارد.

اتاق های هتل هلیا کیش

 هتل هلیا اتاق‌های دو، سه، چهار و پنج تخته دارد که مسافران می‌توانند با توجه به تعداد همراهان خود اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند. تمامی اتاق‌های هتل از تنوع بسیاری برخوردارند تا بتوانند لذت سفر به کیش را در مسافران افزایش دهند. 

از امکانات اتاق‌های این هتل ۴ ستاره کیش ستاره می‌توان به تلویزیون، صندوق امانات شخصی، یخچال با مینی بار شارژ شده و سرویس‌های مجهز اشاره کرد.
همچنین سرویس‌های حمام داخل اتاق‌ها، با کابین دوش‌های زیبا و کاملا بهداشتی تجهیز شده‌اند تا بتوانند با داشتن تجهیزات کامل خستگی طول راه و گردش و تفریح در کیش را از بدن مسافران هتل بیرون کنند.

امکانات هتل هلیا کیش 

هتل هلیا کیش

کافی شاپ و چای‌خانه هتل هلیا کیش با سرو ۲۴ ساعته چای و قلیان از بخش‌های پرطرفدار این هتل است. اینترنت رایگان، رستوران، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی از جمله دیگر امکاناتی هستند که برای مهمانان این هتل زیبای ساحلی در نظر گرفته شده است.

استقبال فرودگاهی و ماشین های مدرن و مدل بالا جهت اجاره خودرو در کیش هم از امکانات خوب این هتل ۴ ستاره هستند. رستوران، اینترنت رایگان پر سرعت و از همه مهم‌تر، فضای سبز هتل با آب نماهای زیبا، از دیگر امکانات خوب هتل هلیا به شمار می‌آیند.

دسترسی فوق‌العاده هتل هلیا کیش

با اقامت در این هتل کیش هیچ نگرانی بابت گشت و گذار در جزیره را نداشته باشید. موقعیت جغرافیایی خاص این مجموعه گردش در جزیره را برایتان ساده می‌کند. به طوری که بازار زیتون درست رو به روی هتل هلیاست و پلاژ بانوان و آقایان هم فاصله چندانی با هتل ندارند.

اسکله تفریحی، کارتینگ، بولینگ مریم، کیبل اسکی، گذر هنرمندان، کوه نور، بازار پردیس ۱ و۲، بازار پانیذ، بازار ونوس، مرکز تجاری، هایپرمارکت، بازار مروارید، بازار مریم، بازار کیش مال و رویا مال از جمله اماکن تفریحی و مراکز خریدی هستند که با چند دقیقه فاصله از این هتل واقع شده‌اند.

سوالات متداول:

  • هتل هلیا کیش چند واحد اقامتی دارد؟

این هتل از ۶۱ واحد اقامتی بهره می‌برد.

  • دسترسی هتل هلیا کیش چطور است؟

هتل هلیا دسترسی بسیار خوبی به مراکز خریدی مثل بازار پردیس ۱ و۲، بازار پانیذ، بازار ونوس، مرکز تجاری، هایپرمارکت، بازار مروارید، بازار مریم، بازار کیش مال و رویال مال دارد.

  • هتل هلیا کجاست؟

هتل هلیا بین دو میدان امیرکبیر و ساحل  قرار گرفته و فاصله کمی از دریا و مراکز خرید کیش دارد.

نتیجه‌گیری:

هتل هلیا کیش از هتل‌های ۴ ستاره تاپ در جزیره کیش است. این هتل بسته به امکانات و دسترسی ایده‌الی که در جزیره دارد از هتل‌های مقرون به صرفه کیش به حساب می‌آید. هتل هلیا بین دو میدان امیرکبیر و ساحل  قرار گرفته و فاصله کمی از دریا و مراکز خرید کیش دارد.

شما تا به حال در هتل هلیا اقامت داشته‌اید؟

امکانات و دسترسی هتل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا