اقامتگاه ها

هتل میراژ کیش؛ لذت اقامت در هتلی مدرن و نوساز

هتل میراژ کیش، یکی از هتل‌های ۵ ستاره شیک و نوساز در جزیره است. این هتل ساحلی با ظاهری زیبا فارس در دسته هتل‌های مدرن و پرطرفدار جنوب ایران به حساب می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با این هتل مدرن، همراه ما در سایت جزیره کیش باشید.

معرفی هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش، هتلی ۵ ستاره و نوساز در جزیره است. این هتل در ۸ طبقه و ۱۸۷ اتاق و سوئیت بنا شده است. هتل میراژ امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران و مهمانانش قرار می‌دهد

هتل میراژ از موقعیت مکانی و جغرافیایی ایده‌الی هم برخوردار است. نزدیکی به ساحل خلیج فارس، اسکله تفریحی و بازار دامون دریا ۱ و ۲ از امتیازات این هتل از جنبه موقعیت مکانی است.

خدمات و امکانات هتل میراژ

 هتل میراژ کیش از جمله هتل‌های ممتاز جزیره است. این هتل خدمات و سرویس‌های متنوعی را به مهمانانش ارائه می‌کند. سرویس‌هایی مثل نظافت روزانه، خدمات خشک‌شویی، کرایه اتومبیل بدون راننده، تدارک روزنامه، خدمات بیدارباش، خدمات باربری و تاکسی‌ سرویس همگی توسط کادر این هتل ارائه می‌شوند.

پارکینگ رایگان و اینترنت بدون محدودیت از دیگر امکانات هتل میراژ است.

همچنین این هتل مجلل و شیک با داشتن امکانات رفاهی بی‌شماری مثل استخر، سونا، سالن بیلیارد و آتلیه و کارکنانی مجرب و کاربلد، اقامت به یادماندنی را در جزیره کیش برای مسافران رقم می‌زند.

واحدهای اقامتی هتل میراژ

واحدهای اقامتی مدرن و خوش‌نمای این هتل همگی از بهترین و مطلوب‌ترین امکانات بهره می‌برند. حمام، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی امکاناتی در اتاق‌ها هستند تا اقامت در این هتل برای مهمانان کاملاً رضایت‌بخش باشد. 

اتاق‌ها فضایی دل‌باز با معماری جذاب دارند و توجه اکثر مسافران هتل را به خودشان جلب می‌کنند.

سوالات متداول:

  • هتل میراژ کیش کجاست؟

هتل میراژ در بلوار دریا جزیره کیش واقع است.

  • موقعیت مکانی هتل میراژ چطور است؟

نزدیکی به ساحل خلیج فارس، اسکله تفریحی و بازار دامون دریا ۱ و ۲ از امتیازات این هتل از جنبه موقعیت مکانی است.

  • هتل میراژ چند واحد اقامتی دارد؟

این هتل در ۸ طبقه و ۱۸۷ اتاق و سوئیت بنا شده و امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران و مهمانانش قرار می‌دهد.

نتیجه‌گیری:

هتل میراژ کیش، هتلی ۵ ستاره در جزیره کیش واقع در بلوار دریا است. این هتل در سری هتل‌های لوکس و مدرن جزیره است. فضای باز هتل میراژ و آلاچیق‌های دل‌نوازش فضایی ایده‌آل برای استراحت و آرامش گرفتن در جزیره است. همچنین این هتل مجلل و شیک با داشتن امکانات رفاهی بی‌شماری مثل استخر، سونا، سالن بیلیارد و آتلیه و کارکنانی مجرب و کاربلد، اقامت به یادماندنی را در جزیره کیش برای مسافران رقم می‌زند.

شما هم نظرات و تجربیات خود از اقامت در این هتل 5 ستاره را در سایت جزیره کیش با ما در میان بگذارید.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا