اقامتگاه ها

هتل سیمرغ کیش؛ همسایه دریا با قیمتی مناسب

نزدیکی به دریا معمولا جزو معیارهای مسافران کیش برای انتخاب هتل است. با این حال در بیشتر موارد اقامت در هتل‌های ساحلی جزیره با هزینه بالایی همراه است. اما اگر نزدیکی به دریا و اقتصادی بودن سفر در یک درجه اهمیت برایتان قرار دارد، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل سیمرغ کیش برای اقامت است. با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید تا دلایل این پیشنهاد برایتان روشن شود.

معرفی هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش، هتلی سه ستاره در جنوب شرقی جزیره است. این هتل در مرتفع‌ترین منطقه کیش قرار گرفته و می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت در طول سفرتان باشد. هتل سیمرغ در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و به باغ پرندگان و آکواریوم جزیره نزدیک است. این هتل در سال ۱۳۷۰ راه اندازی شده و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل سیمرغ دارای ۸۵ واحد اقامتی است و گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال هتل ساحلی با قیمت پایین هستند.

ویژگی‌های هتل سیمرغ کیش

هتل ساحلی سیمرغ در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و فاصله چندانی تا پارک دلفین و آکواریوم جزیره ندارد. هتل سیمرغ معمولا تخفیفات قابل توجه‌ای برای بازدید از جاذبه‌هایی مثل باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم دارد. ممکن است فاصله هتل سیمرغ از مرکز شهر و مراکز خرید کمی زیاد به نظر برسد اما نزدیکی این هتل به ساحل باعث شده این مسئله به چشم نیاید. بنابراین اگر به دنبال اقامت در محیطی آرام و در نزدیکی خلیج فارس هستید، هتل سیمرغ کیش انتخاب خوبی برای شماست. این هتل فاصله بسیار کمی تا بازار مرجان دارد.

امکانات هتل سیمرغ

رستوران، كافی شاپ، پارکینگ رایگان و سرپوشیده، نمازخانه، فضای بيرون هتل برای نشستن، چشم انداز شهر و فضای سبز، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان، اتاق چمدان و پذيرش ۲۴ از جمله خدماتی است که هتل سیمرغ در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. همچنین هتل سیمرغ دارای ساحل اختصاصی است که این مورد جزو امکانات خاص هتل به حساب می‌آید.

سوالات متداول:

  • هتل سیمرغ کیش کجاست؟

این هتل در جاده جهان و در نزدیکی بازار مرجان قرار دارد.

  • اتاق‌های هتل سیمرغ دید دریا دارند؟

خیر اتاقهای هتل سیمرغ دید دریا ندارند اما این هتل ۱۸۰ متر با ساحل فاصله دارد.

  • نزدیک‌ترین بازار به هتل سیمرغ کجاست؟

نزدیکترین بازار به هتل سیمرغ بازار مرجان است.

نتیجه‌گیری:

هتل سیمرغ کیش هتلی ۳ ستاره در جنوب شرقی جزیره است. این هتل فاصله بسیار کمی تا دریا دارد و هتلی ساحلی با قیمت مناسب به حساب می‌آید. نزدیک‌ترین بازار به هتل سیمرغ بازار مرجان است. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل سیمرغ دارید؟ چه امتیازی به امکانات و موقعیت این هتل ساحلی می‌دهید؟  

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا