اقامتگاه ها

هتل آریان کیش؛ ۴ ستاره‌ای با موقعیت مطلوب

هتل آریان کیش از هتل‌های خوش نام ۴ ستاره در جزیره رویایی کیش است. این هتل در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده و در یکی از بهترین نقاط کیش قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال اقامتی باکیفیت و مقرون به صرفه در جزیره هستید هتل آریان یکی از هتل‌هایی است که می‌توانید روی آن حساب کنید.

در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این هتل ۴ ستاره پرداخته‌ایم.

معرفی هتل آریان کیش

هتل آریان کیش هتلی ۴ ستاره در جزیره کیش است. این هتل حدودا ۲۳ سال عمر دارد و از هتل‌های مشهور جزیره به حساب می‌آید. هتل آریان در ۳ طبقه ساخته شده و در میدان امیرکبیر واقع شده است. این هتل دسترسی ایده‌الی به اسکله تفریحی و تفریحات آبی دارد.

امکانات هتل آریان کیش

استفاده از اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش امکانات عمومی در لابی هتل آریان کیش هستند. همچنین در اوقات فراغتتان می‌توانید از سالن بیلیارد مجموعه استفاده کنید. 

این هتل دارای ۶۷ واحد اقامتی است. انواع گوناگون اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق دو تخته لوکس، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته لوکس، اتاق چهار تخته، سوئیت چهار نفره و سوئیت پنج نفره. همه اتاق‌ها مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار، کمد لباس، صندوق امانت، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی هستند. پنجره‌های اتاق‌ها رو به محوطه هتل باز‌ می‌شوند. 

رستوران هتل آریان

برای راحتی مهمانان امکان صرف صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به صورت سلف‌سرویس و رایگان میل کنید ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. بعد از یک روز گشت‌وگذار در مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی در جزیره کیش سری‌ به چایخانه سنتی هتل بزنید. همچنین رستوران در طبقه همکف با تنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.

سوالات متداول:

  • هتل آریان کیش کجاست؟

این هتل در میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده است.

  • هتل آریان چند سال قدمت دارد؟

هتل در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و قدمتی ۲۳ ساله دارد.

  • هتل آریان چند واحد اقامتی دارد؟

هتل آریان ۶۷ اتاق و سوییت دارد.

نتیجه‌گیری:

هتل آریان کیش هتلی ۴ ستاره در میان هتل‌های پرشمار جزیره کیش است. هتل در میدان امیرکبیر و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. این هتل نسبتا قدیمی به حساب می‌آید و با تاسیس در سال ۱۳۷۸ در حال حاضر ۲۳ ساله است. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل آریان دارید؟ نظرات و تجربیاتتان از این هتل ۴ ستاره را با ما در میان بگذارید. 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا