اقامتگاه ها

آرامش در هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش، یکی از هتل‌های ۵ ستاره لوکس و با امکانات در جزیره است. این هتل در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و جزو هتل‌های نسبتا جدید کیش محسوب می‌شود. هتل آرامیس پلاس در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است و جزو هتل‌های ساحلی جزیره به حساب می‌آید.

در این مقاله از سایت جزیره کیش به معرفی این هتل ۵ ستاره پرداخته‌ایم.

معرفی هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در جزیره است. این هتل جنب میدان پردیس و در خیابان رودکی قرارگرفته‌است، و به مراکزی خریدی از جمله پردیس ۱و۲، کیش مال، کتون و رویا مال و همچنین به ساحل نیلگون خلیج فارس نزدیک است. هتل آرامیس پلاس در ۱۴ طبقه ساخته شده و از ۱۷۱ اتاق و سوییت بهره می‌برد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به مجموعه آبی با کیفیت آن اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل آرامیس پلاس

هتل آرامیس پلاس از امکاناتی مثل سالن بدمینتون، سالن بیلیارد و سالن همایش، سالن تناسب اندام، اینترنت رایگان، ۴ آسانسور مهمان و یک آسانسور پانوراما شیشه‌ای، کانتر عکاسی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ، رنت خودرو، فضای سبز، فضای مجازی برای کودکان، دستگاه عابر بانک، فروشگاه و غرفه، تراس و از همه جذاب‌تر مجموعه آبی بهره می‌برد.

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس در طبقه اول خود دارای رستوران فوق العاده بزرگی است که ظرفیت آن بالغ بر۵۰۰ نفر است.

در رستوران این هتل به دلیل وجود سرآشپزان حرفه‌ای تنوع غذایی بالایی وجود دارد و ذائقه هر مشتری را ارضا می‌کند. این رستوران برای جلب مشتری و رضایت خاطر مشتریان از مواد اولیه ارگانیک و باکیفیت استفاده می‌کند. 

هتل آرامیس پلاس علاوه بر این رستوران فوق‌العاده از یک کافی شاپ و فود کورت هم بهره می‌برد تا مهمان هایی که به غذاهای فست فودی از قبیل پیتزا، همبرگر و یا ساندویچ  علاقه‌مند هستند را نیز راضی نگه دارد. در کافی شاپ این هتل انواعی از کیک‌ها، بستنی، شیک و نوشیدنی‌های سرد و گرم و… موجود است.

تفریحات هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس کیش درست مثل تمام هتل‌های ۵ ستاره با کیفیت از امکانات تفریحی ویژه‌ای برخوردار است.

مجموعه آبی هتل از قسمت‌هایی مثل سونا، جکوزی، استخر کودکان، استخر شنا و سونا خشک و ماساژ بهره می‌برد تا بتواند خستگی حاصل از سفر شما را به طور کلی برطرف کند. به افرادی که حتی در سفر هم دوست ندارند ورزش را کنار بگذارند، پیشنهاد می‌شود حتما سری به سالن بدنسازی هتل آرامیس بزنند. 

این سالن بدنسازی دارای پیشرفته ترین وسایل ورزشی بوده تا تمام نیازهای شما را برطرف کند. وجود استخر و سونا و جکوزی و سایر امکانات در این هتل باعث شده تا افراد زیادی هتل آرامیس پلاس را در اولویت انتخاب خود برای اقامت در جزیره در نظر بگیرند. 

سوالات متداول:

  • هتل آرامیس پلاس کیش کجاست؟

این هتل جنب میدان پردیس و در خیابان رودکی قرار گرفته‌‌است.

  • هزینه اقامت کودتان در هتل آرامیس پلاس کیش چقدر است؟

هتل آرامیس پلاس از افراد زیر ۵ سال در صورتی که از هیچ سرویسی استفاده نکنند، پولی دریافت نمی‌کند.

  • ساعت تحویل و تخلیه هتل آرامیس پلاس به چه صورتی است؟

ساعت تحویل اتاق در این هتل ۱۴ و ساعت تخلیه ۱۲ است.

نتیجه‌گیری:

هتل آرامیس پلاس کیش از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس در جزیره مرجانی است. این هتل علاوه بر امکانات قابل قبولی که دارد از موقعیت مکانی ایده‌الی نیز برخوردار است. این هتل جنب میدان پردیس و در خیابان رودکی واقع شده است. شما تجربه‌ای از اقامت در هتل آرامیس پلاس دارید؟ چه امتیازی به امکانات و موقعیت این هتل می‌دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا