کافه و رستوران ها

رستوران سالود کیش؛ محیطی جذاب در کنار کلبه هور

رستوران سالود کیش یکی از رستوان‌های تازه تاسیس و بسیار لوکس در جزیره مرجانی است. سالود در دسته رستوران‌های ساحلی جزیره کیش قرار می‌گیرد. برای آشنایی با این رستوران ساحلی با این مقاله از سایت جزیره کیش همراه باشید.

معرفی رستوران سالود کیش

اگر به دنبال رستورانی لوکس با غذاهای باکیفیت در کنار ساحل زیبای خلیج فارس هستید، ما به شما رستوران سالود کیش را پیشنهاد می‌کنیم. سالود رستورانی ساحلی با منو غذایی متنوع و بالکنی رویایی است. رستوران سالود نبش کلبه هور واقع شده و دارای منویی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین منوی غذاهای دریایی است. در این رستوران موسیقی زنده هم اجرا می‌شود.

کافی شاپ سالود کیش

در هنگام صرف غذا در رستوران سالود کیش علاوه بر حضور در محیطی لوکس و آرام، منظره بی‌نظیری از آب‌های خلیج فارس پیش روی شماست. با این حال اگر دوست دارید این منظره رویایی را در روشنی هوا یا دم دمای غروب آفتاب تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم حتما سری به کافی‌شاپ سالود در طبقه فوقانی رستوران بزنید. کافی‌شاپ سالود یک کافه تراس بسیار زیبا و جذاب با چشم‌انداز خلیج همیشگی فارس است که می‌توانید در این محیط ساعاتی را با لذت سپری کنید و از طعم نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافی شاپ سالود لذت ببرید.

قیمت رستوران سالود

با حضور در رستوران و کافی شاپ سالود، علاوه بر اینکه در محیطی لاکچری و جذاب به صرف غذای مورد علاقه‌تان می‌کنید، حتما از سرویس‌دهی پرسنل حرفه‌ای مجموعه‌ها رضایت خواهید داشت. جالب است بدانید قیمت‌ها در این رستوران با وجود محیط لوکس و کیفیت غذاها چندان عجیب و فضایی نیست. در رستوران سالود می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب از طعم انواع غذاها و نوشیدنی‌ها لذت ببرید. 

سوالات متداول:

  • رستوران سالود کیش کجاست؟

این رستوران ساحلی جنب کلبه هور قرار دارد.

  • در رستوران سالود چه سبک غذاهایی سرو می‌شود؟

در منوی رستوران سالود انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی و دریایی وجود دارد.

  • قیمت‌ها در رستوران سالود چگونه است؟

با وجود فضای لوکس و کیفیت غذای این رستوران قیمت‌ها نسبتا مناسب هستند.

نتیجه‌گیری:

رستوران سالود کیش از رستوران‌های لوکس ساحلی در جزیره است. این رستوران در کنار کلبه هور واقع شده و از منوی متنوعی برخوردار است. سالود دارای یک کافه تراس در طبقه فوقانی است که چشم‌اندازی زیبا رو به خلیج فارس دارد. شما تجربه حضور در رستوران سالود را دارید؟ کیفیت و موقعیت این رستوران را چطور ارزیابی می‌کنید؟ 

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا