تفریحات غیرآبی

با بهترین جنگ های شبانه کیش آشنا شوید

یکی از تفریحات جزیره کیش در بین سرگرمی‌های مختلف آن، جنگ‌های شبانه است. جنگ‌‌ های شبانه کیش یک نوع نمایش کمدی موزیکال هستند که در کنار آیتم‌های متنوع دیگری مثل دنس، پارکور، بیت باکس، مسابقه و… لحظات شادی را برای گردشگران جزیره مهیا می‌کنند. ما در این مقاله چند مورد از پرطرفدارترین جنگ های شبانه کیش با توجه به نظرات گردشگران را به شما معرفی کرده‌ایم.

با ما در سایت جزیره کیش همراه باشید.

پازل شو؛ بهترین در بین جنگ های شبانه کیش

جنگ ‌های شبانه کیش

جنگ پازل شو کیش با حضور اکبر اقبالی و آرش شاهوران که در بین مردم قبلا به جنگ هتل ارم معروف بود، یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین جنگ های شبانه کیش است. بر اساس رضایت مردمی و نظرات گردشگران پازل شو با اختلاف بهترین جنگ شبانه کیش است. این جنگ که به تهیه‌کنندگی آرتین شاهوران و عسل افشاری هر شب در کنسرت هال پارک دلفین‌ها به روی صحنه می‌رود، از جنگ‌های باسابقه جزیره کیش محسوب می‌شود.

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش که هر شب در سالن مجلل ساختمان کشتی ایرانی با اجرای نیما ساحلی و هنرمندی کمدین محبوب و استاد تقلید صدای کشور آقای حسین حیدری برگزار می‌شود، جنگ معروفی است که احتمالا تصاویر و تبلیغات آن را در گوشه و کنار کیش دیده باشید. سابقا اکبر اقبالی در این جنگ اجرا داشت و هم اکنون در پازل شو فعالیت می‌کند.

این جنگ شبانه کیش، به تهیه‌کنندگی محسن اخوان (مالک کشتی اوستا و نوید در جزیره کیش) از سال ۱۳۹۴ اجراهای زیادی در جزیره داشته و یکی از برنامه‌های ثابت تفریحات شبانه در کیش است.

جنگ شبانه دینامیت شو کیش

جنگ دینامیت شو کیش یکی از موفق‌ترین و بهترین جنگ های شبانه کیش است که در بولینگ مریم برگزار می‌شود. جالب است بدانید که به دلیل جذابیت این جنگ شبانه کیش، بسیاری از مسافران به صورت چند باره به تماشای آن می‌نشینند. اجرای پر هیجان دینامیت پاور و بریک دنس این برنامه از آیتم‌های پرطرفدار جنگ دینامیت شو هستند.

جنگ شبانه پرشین شو کیش

جنگ شبانه پرشین شو کیش به تهیه‌کنندگی احسان داورزنی و اجرای هنرمندانی چون مصطفی رامشی و امید رجبی هر شب در آمفی تئاتر هتل کیش اجرا شده و یکی از کمیک‌ترین جنگ‌های شبانه است. علی برجی خواننده شوی پرشین شو است و این جنگ که فضای اجرای آن امروزی‌تر از سایر جنگ‌ها طراحی شده نیز طبق نظرسنجی مخاطبین یکی از بهترین جنگ های شبانه کیش بوده است.

جنگ شبانه ایرانیا کیش

جنگ های شبانه کیش

قدیمی‌ترین جنگ در بین جنگ های شبانه کیش، جنگ ایرانیا با هنرمندی و تهیه‌کنندگی حمید خندان خواننده سابق صدا و سیما است. اگر به دنبال کنسرت و جنگ در کیش بصورت همزمان هستید، پیشنهاد ما جنگ ایرانیای کیش است. چون فضای یک کنسرت کامل است و حمید خندان به اجرای زنده موسیقی با بند کامل موزیک می‌پردازد.

هر شب در سالن مجلل کنسرت هال رویال در هتل پانوراما کیش، جنگ ایرانیای کیش برگزار می‌شود.

جنگ شبانه ارم شو کیش

جنگ ارم شو کیش که هر شب در آمفی تئاتر هتل ارم کیش برگزار می‌شود، با حضور احسان استیجابی، مجید ترکمانه (کمدین محبوب عصر جدید)، حامد و حمید دنسر و … به کارگردانی افشین شاهوران جزو پرستاره‌ترین جنگ های شبانه کیش محسوب می‌شود.

جنگ شبانه بابک شو کیش

جنگ بابک شو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بابک برجسته در آمفی تئاتر هتل شایان هر شب به روی صحنه می‌رود. بابک برجسته بازیگر صدا و سیما بوده است. صابر شیخ الاسلامی معروف به مرد هزار چهره کمدین و بازیگر جزیره کیش با گریم‌های مختلف در برنامه بابک شو که شاخص‌ترین نقش‌هایش، زن پوش است در این جنگ حضور دارد. مسترفان به عنوان کمدین و شومن اصلی نیز در جنگ بابک شو اجرا می‌کند. همچنین رضا بیک به عنوان مجری و شومن به همراه کمدین محبوب کشور امیرعباس کریمی در این جنگ فعالیت می‌کنند. حسین میرطبا دیگر کمدین معروف این جنگ است.

سوالات متداول:

  • بهترین جنگ های شبانه کیش کدام هستند؟

پازل شو، جنگ ایرانیا، بابک شو، ارم شو، دینامیت‌ شو و جنگ ستارگان کیش از معروف‌ترین جنگ های شبانه کیش هستند.

  • اکبر اقبالی در کدام جنگ شبانه کیش، به اجرای برنامه می‌پردازد؟

در حال حاضر اکبر اقبالی کمدین مشهور جزیره کیش، در پازل شو به اجرای برنامه می‌پردازد.

  • خانوادگی‌ترین  جنگ در بین جنگ های شبانه کیش کدام است؟

خانوادگی‌ترین جنگ شبانه کیش از نظر گردشگران جنگ ایرانیای کیش است.

جمع بندی

انتخاب بین جنگ های شبانه کیش تا حد زیادی به سلیقه مخاطب بستگی دارد ولی می‌توان گفت یکی از جنگ‌های پازل شو، ستارگان رنگارنگ و پرشین شو گزینه‌هایی هستند که در سفر به کیش نباید از دست داد. خانوادگی‌ترین جنگ شبانه کیش از نظر گردشگران جنگ ایرانیای کیش است.

منبع
سایت جزیره کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا